Пошук


Поточні фільтри:


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-100 зі 141 (час пошуку: 0.002 секунди).
Знайдені матеріали:
ТипДата випускуДата внесенняНазваАвтор(и)
Conference Abstract9-лис-20186-гру-2018Айдентика – шлях успіху компаніїВенгер, Юлія; Venger, Yuliia
Article22-кві-201020-лют-2016Особливості формування комплексу просування лікарських засобів на фармацевтичному ринку УкраїниДовгошия, Н.
Conference Abstract26-кві-20186-чер-2018Складське господарство: основні завдання та проблеми розвиткуЛучишин, І.; Luchyshyn, I.
Article25-кві-201726-лип-2017Реклама в системі маркетингових комунікаційТурчиневич, Ю.; Turchinevich, U.
Article25-кві-201726-лип-2017Сучасні форми прямого маркетингуЖарська, У.; Zharska, U.
Conference Abstract20-гру-201731-бер-2018Механізм управління маркетинговою діяльністю підприємстваПолегонька, Наталя; Polegon’ka, Natalya
Article6-кві-201722-чер-2017Дослідження ролі маркетингової політики розподілу в діяльності підприємстваБабій, Мар’яна; Зяйлик, Марія Федорівна; Babiy, Mariana; Zyajlyk, Mariia
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Вірусний маркетинг як метод електронної комерціїГой, Віта; Hoi, Vita
Article24-жов-201322-бер-2017Світовий та вітчизняний неприбутковий сектор: тенденції та перспективи розвиткуБорисова, Тетяна Михайлівна; Borysova, T. M.
Article20-лис-201316-бер-2017Зниження ризику діяльності підприємства інструментарієм хеджуванняГарматій, Н.
Article27-кві-201716-чер-2017Стратегічне маркетингове управління у формуванні конкурентних переваг підприємстваЯкимишин, Лілія Ярославівна; Yakymyshyn, Liliya
Conference Abstract20-гру-201731-бер-2018Нативна реклама – дві сторони однієї медаліШеліга, Інна; Sheliha, Inna
Conference Abstract9-лис-20186-гру-2018PR як інструмент маркетингових комунікаційВенгер, Юлія; Venger, Yuliia
Article22-кві-201020-лют-2016Теоретичні засади маркетингу інноваційЯмпольський, О.
Article19-лис-20141-лют-2016Економічна сутність інновацій та інноваційної діяльностіОксентюк, Богдана Андріївна; Оксентюк, Андрій Олександрович; Oksentyuk, B. A.; Oksentyuk, A. O.
Article26-кві-201624-тра-2016Аналітичні інструменти стратегічного маркетингового управлінняФроленко, Роман Володимирович; Frolenko, Roman
Conference Abstract23-бер-201816-тра-2018Інноваційна стратегія як необхідна умова конкурентних перевагЗагородна, Ольга Михайлівна; Zahorodna, O. M.
Conference Abstract23-бер-201816-тра-2018Сегментація як аналітична функція маркетингуФедорович, Роман Володимирович; Fedorovych, R. V.
Other18-тра-20118-чер-2011Конкурентоспроможність продукції та її оцінюванняФедорович, Роман Володимирович; Fedorovych, Roman; Валович, Микола; Valovych, Mykola
Article27-жов-201020-лют-2016Пріоритети розвитку зеленого туризму в УкраїніКраузе, О.
Article25-кві-201316-лют-2016Вплив маркетингової логістики на діяльність підприємстваКульматицька, І.
Conference Abstract29-бер-201816-лис-2018Ефективне управління комплексом маркетингових комунікаційТеслюк, Зоряна; Tesluk, Zoriana
Conference Abstract16-лис-201725-січ-2018Маркетингова стратегія — основа успішного підприємництваШпилик, Світлана Василівна; Сямро, М. М.; Shpylyk, S. V.; Syamro, M. M.
Other18-тра-20117-чер-2011Багатофакторні математичні моделі в оцінюванні конкурентоспроможності підприємствБорисова, Тетяна; Borisova, Tetyana
Article19-тра-201521-січ-2016Актуальні виклики некомерційним організаціям сфери благодійних інститутів і розвитку волонтерстваБорисова, Тетяна Михайлівна; Borysova, Tetiana
Article5-гру-201211-лют-2016Маркетинг екологічних інновацій на прикладі шацького національного природного паркуХом’як, К.; Вовк, Ю.
Article19-тра-201521-січ-2016Звук, музика і звукові ефекти в рекламіКраузе, Ольга Ігорівна; Krause, Olga
Article25-кві-201316-лют-2016Розробка веб-сервісу “Аналізатор коду HTML” для виявлення критеріїв оптимізації веб-ресурсівМухамедова, А.
Article22-кві-201020-лют-2016Інтегровані маркетингові комунікації в діяльності підприємстваУгрин, Б.
Article22-кві-201020-лют-2016Імідж товару, його визначення і значенняПавліковський, І.
Article19-кві-201116-лют-2016Маркетингова стратегія інноваційних товарівКачечка, О.
Article18-кві-201228-січ-2016Маркетинг у некомерційних організаціях: зарубіжний досвід та вітчизняна практикаБорисова, Тетяна Михайлівна; Borisova, Tetyana
Article22-кві-201020-лют-2016Екологічний маркетинг як функція управлінняУгрин, Б.
Article22-кві-201020-лют-2016Пріоритетні напрямки розвитку розвитку ринку пива в УкраїніПістун, В. В.
Article22-кві-201020-лют-2016Формування позицій підприємств на конкурентних ринкахКавецька, О.
Article21-тра-201427-січ-2016Моделювання управління запасами у копрорації «Рошен»Гарматій, Сергій; Harmatiy, Serhii
Article14-гру-201117-лют-2016Причини виникнення та перспективи розвитку “зеленого” маркетингуРатинський, В.
Article24-кві-20146-бер-2016Споживча цінність людських потребБаб’як, В.; Bab’yak, In.
Article22-кві-201020-лют-2016Взаємозв’язок функцій підприємств і торгово-промислових палатКушнір, О.
Article22-кві-201020-лют-2016Проблеми розвитку системи засобів масової інформації на українського ринкуБойко, Н.
Article22-кві-201020-лют-2016Витрати на виробництво в системі управління витратамиУкраїнець, О.
Article5-гру-201211-лют-2016Маркетинг екологічних інновацій на прикладі Шацького національного природного паркуХом’як, В.; Вовк, Я.
Other18-тра-20117-чер-2011Формування іміджу банківських організаційДейнега, Інна; Deynega, Inna; Дейнега, Олександр; Deynega, Olexandr
Other18-тра-20117-чер-2011Актуальність дослідження регіональної конкурентоспроможностіДовгий, Андрій; Dovgiy, Andriy
Other18-тра-20117-чер-2011Самомаркетинг або про кого мріють роботодавці?Залецька, Віра; Zaletska, Vira
Working Paper18-тра-20117-чер-2011Проблеми використання мерчандайзингу у діяльності роздрібних торгівельних підприємствГорощак, Ірина; Horoshchak, Iryna
Other18-тра-20118-чер-2011Застосування маркетингової концепції в управлінні розвитком містаЯремчук, Ігор; Yaremchuck, Igor
Article25-кві-201316-лют-2016Маректинг у всесвітній мережі ІнтернетПономар, Н. М.
Article27-бер-201527-січ-2016Використання новітніх технологій для досягнення успіхуАнтонів, Єсенія; Малюта, Людмила Ярославівна; Antoniv, Yeseniya; Maliuta, Lyudmyla
Article19-кві-201116-лют-2016Проблеми і перспективи спирто-горілчаної галузіДубовіцька, Н.
Article22-кві-201020-лют-2016Сутність та оособливості системи маркетингових комунікацій у сучасних умовах господарюванняКішка, Ю.
Article22-кві-201020-лют-2016Підходи до вибору засобів рекламиВасилишин, Т.
Article22-кві-201020-лют-2016Сучасні підходи до товарної стратегії підприємстваКозак, О.
Article22-кві-201020-лют-2016Біржі, як двигуни ринкових відносин: проблеми й механізми розвитку в Україні єдиного біржового просторуРибак, Н.
Article24-кві-20146-бер-2016Дослідження споживчих мотивацій на облицювальні виробиВинничок, К.; Vinnichek, K.
Article22-кві-201020-лют-2016Особливості проведення зустрічі з іноземними партнерамиЛевченко, Є. А.
Article27-жов-201020-лют-2016Маркетингове дослідження звернень на телефонну лінію Центру консультування мігрантівБорисова, Т.
Article22-кві-201020-лют-2016Визначення відмінностей між PR та рекламоюРібун, Х.
Article22-кві-201020-лют-2016Сутність критеріїв сегментаціїМацьків, У.
Article22-кві-201020-лют-2016Реклама як метод впливу на поведінку споживачаКопершевич, Т.
Article26-кві-201624-тра-2016Теоретичні аспекти сутності конкурентних стратегій підприємствГончаровська, Інна; Honcharovska, Inna
Article26-кві-201624-тра-2016Бізнес-процес і маркетингове середовищеЗагородна, Ольга; Zagorodna, Olga
Article15-жов-201531-гру-2015Роль та організаційні засади проведення маркетингових досліджень у діяльності туристичних підприємствПилип’юк, Л. М.; Pilipyuk, L. M.
Article5-гру-201211-лют-2016Теоретичні передумови виникнення маркетингу некомерційних організаційБорисова, Т.
Article21-тра-201427-січ-2016Інноваційні засоби маркетингових комунікаційШпилик, Світлана Василівна; Shpylyk, Svitlana
Article29-жов-201422-січ-2016Маркетинг передвиборчих кампанійЗяйлик, М.; Zyaylik, M.
Article21-гру-201024-лют-2016Сутність та класифікація маркетингових інноваційБорисова, Тетяна Михайлівна; Borisova, Tetyana
Article22-кві-201020-лют-2016Проблеми розвитку ринку цінних паперів в УкраїніТимошенко, Н.
Article25-кві-201316-лют-2016Інформація в системі маркетингуПелехата, Н.
Article19-кві-201116-лют-2016Позиціонування товару як ефективний метод просування на ринкуБарабаш, С.
Article22-кві-201020-лют-2016Сутність понять «бренду» та «брендінгу»Спиридонова, Ю.
Article25-кві-201316-лют-2016Основи організації збутової діяльності на підприємствіГевик, Л.
Article19-кві-201116-лют-2016Автоматизація бізнес-планування діяльності підприємстваЯремчук, І.
Other18-тра-20118-чер-2011Основні тенденції розвитку видавничого підприємництва в Україні та Тернопільському регіоні зокремаШпилик, Світлана; Shpylyk, Svitlana
Article21-тра-201427-січ-2016Дизайн маркетингового дослідженняРатинський, Вадим Віталійович; Ratynskyi, Vadym
Article21-гру-201024-лют-2016Маркетинг інновацій як умова забезпечення конкурентоспроможності продукції підприємстваПлешаков, Андрій; Pleshakov, Andriy
Article22-кві-201020-лют-2016Особливості маркетингових досліджень ринку спиртуКізлик, Т.
Article19-кві-201116-лют-2016Маркетинг об’єктів інтелектуальної власностіКозіцька, Х.
Article27-бер-201527-січ-2016Інтернет маркетинг як спосіб підвищення конкурентоспроможності підприємстваЗаблоцький, Тарас Стефанович; Вовк, Ірина; Zablotskiy, Taras; Vovk, Iryna
Article19-кві-201116-лют-2016Маркетинг на ринку інтелектуальної власностіМоритко, Г.
Article19-тра-201521-січ-2016Особливості та необхідність розвитку стратегічного маркетингу на підприємствах харчової промисловостіШпилик, Світлана Василівна; Шпилик, Олександра; Shpylyk, Svitlana; Shpylyk, Oleksandra
Article22-кві-201020-лют-2016Маркетингові рішення в комерційній діяльності підприємстваКицкай, О.
Article22-кві-201020-лют-2016Теоретичні основи розвитку страхового маркетингу в УкраїніКачечка, О.
Article22-кві-201020-лют-2016PR в маркетингуВаляшек, О. В.
Article22-кві-201020-лют-2016Виставкова діяльність ТОВ „ОСП Корпорація Ватра”Качуровська, О.
Article22-кві-201020-лют-2016Формування і реалізація товарних стратегійГудзь, І.
Article24-кві-20146-бер-2016Основні аспекти управління маркетингом як системоюПаренна, І.; Parenna, I.
Article24-кві-20146-бер-2016Місце логістики у системі виробничо-збутової діяльності підприємстваПинило, Т.; Pinilo, T.
Article22-кві-201020-лют-2016Матеріально-технічне забезпечення в діяльності промислового підприємстваСокульська, О.
Article25-кві-201316-лют-2016Регулювання біржової діяльністі в УкраїніАнтонюк, Ю.
Article22-кві-201020-лют-2016Територіальний маркетингМашталяр, Г.
Article22-кві-201020-лют-2016Технопарки України: стан та проблеми розвиткуШуран, І.
Article22-кві-201020-лют-2016Шляхи удосконалення організації маркетингу на підприємствіЮрик, Т.
Article19-кві-201116-лют-2016Офшорні компанії і їх вплив на економіку УкраїниБарабаш, С.
Article22-кві-201020-лют-2016Спонсоринг, брендинг, продукт-плейсмент як форми просування товарів фірмиСавгіра, Р.
Article27-бер-201527-січ-2016Інформаційне забезпечення маркетингової діяльності підприємствЗяйлик, Марія Федорівна; Юрик, Наталія Євгенівна; Zyaylik, Maria; Yurik, Natalia
Article20-кві-201625-тра-2016Сутність маркетингової діяльності підприємстваІвасів, І.; Ivasiv, I.
Article22-кві-201020-лют-2016Завдання комплексу маркетингу в умовах ринкуШимків, Т.
Article20-кві-201625-тра-2016Проблеми збутової політики сучасних українських підприємствКароль, С.; Karol, S.
Article22-кві-201020-лют-2016Визначення наявних і формування нових конкурентних перевагСаханевич, Г.
Результати 1-100 зі 141 (час пошуку: 0.002 секунди).