Пошук


Поточні фільтри:


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-100 зі 252 (час пошуку: 0.001 секунди).
Знайдені матеріали:
ТипДата випускуДата внесенняНазваАвтор(и)
Article6-кві-201722-чер-2017Репутація вищого навчального закладу як маркетинговий інтелектуальний активПіняк, Ірина Любомирівна; Pinyak, Iryna
Article6-кві-201722-чер-2017Динамічні характеристики виробничо-збутових процесів підприємстваЗагородна, Ольга; Спільник, Ірина; Zahorodna, Olga; Spilnyk, Iryna
Article18-тра-20168-лип-2016Концепція управління персоналом в кризових умовахГарматюк, О. О.; Чура, О. М.; Garmatiuk, O. O.; Chura, O. M.
Article26-кві-201624-тра-2016Просування в соціальних мережах як вид Інтернет-рекламиБіліца, Ірина; Bilitsa, Iryna
Article25-кві-201726-лип-2017Алгоритм проведення комплексного економічного аналізу маркетингової діяльностіСадовий, І.; Sadovuy, I.
Article25-кві-201726-лип-2017Матричні методи оцінки рівня конкурентоспроможності підприємстваБуряк, В.; Buryak, V.
Article25-кві-201726-лип-2017Вдосконалення маркетингової діяльності підприємстваОгнистий, С.; Ohnystyy, S.
Article25-кві-201726-лип-2017Маркетинг у соціальних мережахПатра, Н.; Patra, N.
Article25-кві-201726-лип-2017Маркетингова товарна політика підприємстваГораль, А.; Goral, A.
Conference Abstract20-гру-201731-бер-2018Значення товарної політики в маркетингуЛуцик, Марія; Lutsik, Maria
Conference Abstract20-гру-201731-бер-2018Використання соціальної мережі Instagram для просування бізнесуМащак, Анастасія; Mashchak, Anastasiya
Conference Abstract20-гру-201731-бер-2018Роль і значення реклами в сучасному суспільствіОксентюк, Богдана Андріївна; Фершлядин, Олег; Oksentyuk, Bogdana; Fershlyadyn, Oleh
Conference Abstract20-гру-201731-бер-2018Інновації для покращення конкурентоспроможності підприємстваРоманюк, Мирослава; Romaniuk, Myroslava
Conference Abstract20-гру-201731-бер-2018Як спонукати споживача до купівлі?Дацок, Любов; Datsok, Lubov
Conference Abstract20-гру-201731-бер-2018Сутність сезонного мерчандайзингуДолгошеєв, В. В.; Бурліцька, Оксана Петрівна; Dolhosheev, V. V.; Burlitska, O. P.
Conference Abstract20-гру-201731-бер-2018Теоретичні аспекти маркетингу послуг у сфері відпочинку та розвагГетун, Д. В.; Бурліцька, Оксана Петрівна; Getyn, D. V.; Burlitska, O. P.
Conference Abstract20-гру-201731-бер-2018Інструменти мерчандайзингу в книжковій торгівліБурліцька, Оксана Петрівна; Burlitska, Oxana
Conference Abstract20-гру-201731-бер-2018Необхідність врахування ризиків в маркетинговій діяльностіКостів, Віта; Kostiv, Vita
Conference Abstract20-гру-201731-бер-2018Основні засади збутової політики торговельних підприємств УкраїниВолянський, Андрій; Volianskyi, Andrii
Conference Abstract20-гру-201731-бер-2018Інноваційне забезпечення конкурентоспроможності підприємстваЛисенко, Леся; Lysenko, Lesya
Conference Abstract20-гру-201731-бер-2018Крауд-маркетинг – технологія просування в інтернетіКушнірук, Наталія; Kushniruk, Natalia
Conference Abstract20-гру-201731-бер-2018Сегментування ринкуБаньковський, Дмитро; Bankovskyi, Dytro
Conference Abstract20-гру-201731-бер-2018Особливості формування маркетингової інформаціїБучинський, Валентин; Buchynskyi, Valentyn
Conference Abstract20-гру-201731-бер-2018Таргетинг-реклама в соціальних мережахЯськова, Т. Б.; Yaskova, T.
Conference Abstract20-гру-201731-бер-2018Методи та ефективність синхромаркетингуЛучейко, Мар'яна; Lucheiko, Mar’yana
Conference Abstract20-гру-201731-бер-2018Бенчмаркінг як шлях до конкурентних перевагДідюк, Михайло; Didyuk, Mikhail
Conference Abstract20-гру-201731-бер-2018Pr – як засіб масової комунікаціїПавлючик, Валерія; Pavliuchyk, Valeriia
Conference Abstract20-гру-201731-бер-2018Імпліцитні схеми товарівМіщук, Оксана Іванівна; Mishchuk, Oksana
Conference Abstract20-гру-201731-бер-2018Аналіз системи ціноутворення підприємстваБерезівська, Надія; Berezivska, Nadiya
Conference Abstract20-гру-201731-бер-2018Фактори впливу на конкурентоспроможність підприємстваРоманюк, Мирослава; Romaniuk, Myroslava
Conference Abstract20-гру-201731-бер-2018Основні елементи програми мерчандайзингуПушкаренко, Віталій; Бурліцька, Оксана Петрівна; Pyshkarenko, Vitaliy; Burlitska, Oxana
Conference Abstract20-гру-201731-бер-2018Маркетингова стратегія підприємстваЖелтикова, Юлія; Zheltikova, Julia
Conference Abstract20-гру-201731-бер-2018SMM – просування у соціальних мережахВовчук, Оксана; Шпилик, Світлана Василівна; Vovchuk, Oksana; Shpylyk, Svitlana
Conference Abstract20-гру-201731-бер-2018Маркетингові ризики та необхідність їх врахуванняПрус, Оксана; Prus, Oksana
Article27-кві-201716-чер-2017Розвиток інтернет-маркетингу та використання сервісу Instagram як приклад просування у соціальних мережахШпилик, Світлана Василівна; Мащак, Анастасія; Shpylyk, Svitlana; Mashchak, Anastasiia
Article27-кві-201716-чер-2017Сутність реклами та основні методи залучення уваги до неїСергій, Огнистий; Sergiy, Ohnystyy
Article27-кві-201716-чер-2017Екологічний маркетинг: необхідність виникнення, поняття, характеристикаОксентюк, Богдана Андріївна; Oksentyuk, Bohdana
Article27-кві-201716-чер-2017Основні напрями вибору маркетингової товарної стратегії промисловим підприємствомРожко, Наталія; Rozhko, Nataliya
Article27-кві-201716-чер-2017Деякі аспекти маркетингового аналізу збутової політики підприємстваФедорович, Роман Володимирович; Fedorovych, Roman
Article27-кві-201716-чер-2017Динаміка інфляційних процесів в УкраїніЛучейко, Мар’яна; Lucheyko, Mariana
Article6-жов-201127-бер-2017Аналіз ринкових можливостей підприємстваФалович, А. С.; Falovuch, A. S.
Article26-кві-201624-тра-2016Виставки і ярмарки як інструменти маркетингуБурліцька, Оксана Петрівна; Burlitska, Oksana
Article27-кві-201716-чер-2017Інтелектуальний капітал вищого навчального закладу: структура та функціоналПіняк, Ірина Любомирівна; Pinyak, Iryna
Article27-кві-201716-чер-2017Візуальний мерчандайзингШпилик, Світлана Василівна; Лучейко, Мар’яна; Shpylyk, Svitlana; Lucheiko, Mariana
Article27-кві-201716-чер-2017Маркетингова діяльність підприємстваАндрій, Гораль; Andriy, Goral
Article27-кві-201716-чер-2017Digital-маркетингЗінчук, Марта; Zinchuk, Marta
Conference Abstract20-гру-201731-бер-2018Конкурентоспроможність як фактор забезпечення сталих ринкових позиційРоманюк, Мирослава; Romaniuk, Myroslava
Conference Abstract20-гру-201731-бер-2018Умови забезпечення конкурентоспроможності підприємстваКраузе, Ольга Ігорівна; Krause, Olga
Conference Abstract20-гру-201731-бер-2018Інтернет-маркетинг як інструмент для збільшення продажівСеменюк, Андрій; Semenyuk, Andriy
Conference Abstract20-гру-201731-бер-2018Контекстна реклама як ефективний засіб реалізації продажів через інтернетІвашко, Г.-А. М.; Ivashko, H.-A.
Conference Abstract20-гру-201731-бер-2018Особливості моделей продажівГалушка, С. М.; Голда, Надія Михайлівна; Galuchka, S. M.; Golda, N. M.
Conference Abstract20-гру-201731-бер-2018Теоретичні аспекти маркетингової діяльності підприємстваМидлик, Тетяна; Mydlyk, Tatiana
Conference Abstract20-гру-201731-бер-2018Менеджмент маркетингової діяльностіПелипишин, С.; Pelypyshyn, S.
Conference Abstract20-гру-201731-бер-2018Гармонізація технічного регулювання, як чинник збереження конкурентоспроможності підприємствПижик, О. А.; Pizzik, O.
Conference Abstract20-гру-201731-бер-2018Моделювання інноваційної стратегії розвитку для підприємств світлотехнічної продукціїПелех, Роман; Pelech, Roman
Conference Abstract20-гру-201731-бер-2018Бренд-консалтинг як феноменШпилик, Світлана Василівна; Сямро, Мирон; Shpylyk, Svitlana; Syamro, Myron
Conference Abstract20-гру-201731-бер-2018Сучасні особливості інтернет-брендингуПульків, Ірина; Pulkiv, Iryna
Conference Abstract20-гру-201731-бер-2018ДемаркетингДоскоч, Світлана; Doskoch, Svitlana
Conference Abstract20-гру-201731-бер-2018Необхідність використання pr в маркетинговій діяльностіДжерелейко, Мар’яна; Djereleiko, Mariana
Conference Abstract20-гру-201731-бер-2018Вплив інноваційних технологій маркетингу на покупцівЗеленюк, Роман; Zelenyk, Roman
Conference Abstract20-гру-201731-бер-2018Вірусний маркетингМельничук, Олена; Melnychuk, Olena
Conference Abstract20-гру-201731-бер-2018Впровадження та використання wi-fi технологій торгівельними підприємствами УкраїниМихно, Анастасія; Mikhno, Anastasia
Conference Abstract20-гру-201731-бер-2018Конкурентний бенчмаркінг, як інструмент формування стратегії підприємстваЖарська, Уляна; Zharska, Uliana
Article26-кві-201624-тра-2016Мотивація як чинник, що впливає на активність персоналуПолигач, Ірина; Polyhach, Iryna
Article20-кві-201625-тра-2016Система стратегічного планування на промисловому підприємствіБугера, З. В.; Bugera, Z. V.
Article26-кві-201624-тра-2016Аналіз та контроль маркетингових зусиль підприємстваГородецька, Ольга; Gorodetskaya, Olga
Article26-кві-201624-тра-2016Теоретико-методологічні аспекти формування споживчого попитуМеньків, Олег; Краузе, Ольга Ігорівна; Menkiv, Oleg; Krause, Olga
Conference Abstract18-тра-20171-лис-2017Основні аспекти стратегічного програмування маркетингового менеджменту промислових підприємствРожко, Н. Я.; Rozhko, N. YA.
Conference Abstract18-тра-20171-лис-2017Ефективні методи мотивації та стимулювання персоналуМіщук, Оксана Іванівна; Mishchuk, O.
Article21-бер-201227-січ-2016Інформаційне забезпечення логістичної діяльності підприємств машинобудуванняПаласюк, Богдан; Palasyuk, Bohdan
Article24-кві-20146-бер-2016Проблема підвищення конкурентоспроможності підприємств промисловості УкраїниАндрійчук, Г.; Andriichuk, H.
Article24-кві-20146-бер-2016Завдання та функції маркетингового стратегічного плануванняМакар, О.; Makar, A.
Article18-кві-201228-січ-2016Стратегічні підходи до організації збуту продукції підприємствРарок, Марія; Rarok, Mariya
Article18-кві-201228-січ-2016Сучасні маркетингові підходи до формування цінової стратегії торговельних підприємствТвердохліб, Олександр; Tverdochlib, Oleksandr
Article27-жов-201020-лют-2016Стартап-підприємництво в умовах кризових явищВовк, Ю.
Conference Abstract16-лис-201725-січ-2018Комунікаційні канали контент-маркетингуОксентюк, Богдана Андріївна; Оксентюк, Сергій Олегович; Oksentyuk, B. A.; Oksentyuk, S. O.
Article21-тра-201427-січ-2016Критерії ідентифікації бренду та його цінність для споживачаПетровський, Роман Володимирович; Petrovskyi, Roman
Article29-жов-201422-січ-2016Аналіз сучасних концепцій поняття «мода»Міщук, О.; Mishchuk, O.
Article19-тра-201521-січ-2016Агресивний маркетингМіщук, Оксана Іванівна; Mishchuk, Oksana
Article27-бер-201527-січ-2016Дослідження конкурентних перевагГолда, Надія Михайлівна; Golda, Nadiia
Article27-жов-201020-лют-2016Бази даних як маркетинговий інтелектуальний актив підприємстваПіняк, І.
Article22-кві-201020-лют-2016Застосування засобів маркетингу в інноваційній діяльності підприємствПавлик, Д.
Article21-тра-201427-січ-2016Активізація розвитку Тернопільського реґіонуСтрутинська, Ірина Володимирівна; Strutynska, Iryna
Article19-тра-201521-січ-2016Ефективні методи рекламування товарів та послугОбуд, Оксана; Obud, Oksana
Article19-тра-201521-січ-2016Маркетинг раціонального природокористуванняОксентюк, Богдана Андріївна; Оксентюк, Андрій Олександрович; Oksentyuk, Bohdana; Oksentyuk, Andriy
Article14-гру-201117-лют-2016Аналіз методу «пошукова оптимізація» як інструмент Інтернет-маркетингуОксентюк, Р.
Article22-кві-201020-лют-2016Кількісні та якісні методи прогнозуванняБойко, Н.
Other18-тра-20117-чер-2011Місткість товарного ринку, як економічна форма прояву споживчого потенціалуМіщук, Оксана Іванівна; Mishchuk, Oksana
Other18-тра-20117-чер-2011Методологічні принципи стратегічної діагностики промислових підприємствБица, Володимир; Bytsa, Volodymyr
Other18-тра-20118-чер-2011Економічні аспекти використання методів інтернет-просування продуктуОксентюк, Роман Андрійович; Oksentyuk, Roman
Other18-тра-20118-чер-2011Маркетингове забезпечення інноваційної діяльності фірмиОксентюк, Богдана; Oksentyuk, Bohdana
Other18-тра-20117-чер-2011Техніко-економічні аспекти відбору інноваційГащин, Євген Володимирович; Hashin, E.; Дуда, Олександра; Duda, O.; Макаричева, Людмила; Makaricheva, L.
Article23-кві-201526-лют-2016Формування стратегії розвитку підприємстваПатєєв, О.; Patyeyev, A.
Article19-кві-201116-лют-2016Блоги та соціальні мережі як засіб комунікації з потенційними споживачами кондитерської продукціїЗалецька, В.
Article23-кві-201526-лют-2016Конкурентна стратегія: сутність та основні принципиКазьмірук, В.; Kazmiruk, V. A.
Article24-кві-20146-бер-2016Фінансовий контролінг у транснаціональних корпорація і холдингахКрушельницький, Р.; Krushelnytskyi, R.
Article21-бер-201227-січ-2016Вдосконалення товарної політики на засадах маркетингу інноваційВовк, Юрій; Воробець, Валентина Миколаївна; Vovk, Yuriy; Vorobets, Valentyna
Article24-кві-20146-бер-2016Використання соціальних мереж для просування товарів і послугЯщенко, М.; Jashchenko, M. V.
Article23-кві-201526-лют-2016Комплекс просування: поняття, суть, складовіГуменюк, І.; Gymenyuk, I.
Article24-кві-20146-бер-2016Ринок медичних послуг в Україні:проблеми та перспективиВайшле, А.; Vayshle, A.
Результати 1-100 зі 252 (час пошуку: 0.001 секунди).