Пошук


Поточні фільтри:


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-35 зі 35 (час пошуку: 0.018 секунди).
  • назад
  • 1
  • далі
Знайдені матеріали:
ТипДата випускуДата внесенняНазваАвтор(и)
Article17-кві-200821-бер-2016Аналіз конкурентної позиції підприємстваМедвідь, В.
Article17-кві-200821-бер-2016Шляхи підвищення якості продукції на підприємствах молочної промисловостіХоміцька, В.
Article17-кві-200821-бер-2016Ключові проблеми процесу постачання на підприємствах в умовах ринкової економікиПавлишин, І.
Article17-кві-200821-бер-2016Конкурентоспроможність товару як запорука ефективної діяльності суб’єктів ринкуСвіжінська, О.
Article23-кві-200913-бер-2016Політичний брендинг на УкраїніПлешаков, А.
Article23-кві-200913-бер-2016Мерчендайзинг як інструмент маркетингової політики підприємстваШуран, І.
Article23-кві-200913-бер-2016Бенчмаркетинг як складова успішного розвитку бізнесуВолощук, О.
Article23-кві-200913-бер-2016Ефективність використання маркетингових дослідженьМурована, З.
Article23-кві-200913-бер-2016Комунікаційна політика банківського сектору, як важлива складова маркетингової діяльності у світлі фінансової кризиНикитюк, В.
Article23-кві-200913-бер-2016Вплив факторів збуту та ціни на формування фінансово-економічного стану підприємстваГорохівська, Н.
Article23-кві-200913-бер-2016Інтернет-реклама, як засіб просування товарів на ринокКушнір, О.
Article14-тра-200824-тра-2016Формування конкурентних переваг в умовах ринкової економіки УкраїниРожко, Н.
Article23-кві-200913-бер-2016Сегментація ринку як метод посилення конкурентних позицій вітчизняних підприємствРибак, Н.
Article14-тра-200824-тра-2016Прикладні аспекти використання теорії нечітких множин в маркетингуБорисова, Т.
Article23-кві-200913-бер-2016Моделювання маркетингової конкурентної стратегії підприємстваШомоді, І.
Article17-кві-200821-бер-2016Консалтинг як спосіб вирішення проблем маркетингу на вітчизняних підприємствахШафарусь, А.
Article17-кві-200821-бер-2016Непрямі методи оцінки вартості бренду на міжнародному ринкуТабас, Т.
Article14-тра-200824-тра-2016Сучасні маркетингові комунікативні технологіїКраузе, О.
Article17-кві-200821-бер-2016Вкладення інвестицій у монетиМурована, 3.
Article17-кві-200821-бер-2016Пріоритетні шляхи підвищення конкурентно-спроможності текстильної галузіКуліковський, Р.
Article17-кві-200821-бер-2016Сучасні підходи до структури комплексу маркетингуЛасій, О.
Article17-кві-200821-бер-2016Теоретичні підходи до визначення сутності маркетингуГончар, І.
Article17-кві-200821-бер-2016Засоби поширення рекламиКостюк, Ю.
Article14-тра-200824-тра-2016Актуальність брендингу для вітчизняних підприємствГевко, В.; Гевко, О.
Article17-кві-200821-бер-2016Роль та значення психологічних факторів при сегментуванні ринкуКрамар, І.
Article17-кві-200821-бер-2016Підвищення ефективності формування товарного асортименту підприємстваКузюк, Ю.
Article14-тра-200824-тра-2016Особливості організації служби маркетингової політики комунікаційМіщук, О.
Article17-кві-200821-бер-2016Використання відновлюваних джерел енергіїСокульська, Н.
Article17-кві-200821-бер-2016Ключові принципи формування товарного асортименту промислового підприємстваКлизуб, Т.
Article17-кві-200821-бер-2016Основні підходи до визначення поняття „реклама”Туренко, О.
Article17-кві-200821-бер-2016Екологічна свідомість «зеленого маркетингу»Мурована, З.
Article17-кві-200821-бер-2016Ключові завдання організації закупівель згідно логістичної концепції «just-in-time»Саган, О.
Article17-кві-200821-бер-2016Теоретичні підходи до визначення сутності маркетингових комунікаційРасевич, І.
Article17-кві-200821-бер-2016Перспективи розвитку дитячого маркетингу в УкраїніБорейко, У.
Article23-кві-200913-бер-2016Упаковка як засіб передавання знань…Климюк, Я.
Результати 1-35 зі 35 (час пошуку: 0.018 секунди).
  • назад
  • 1
  • далі