Пошук


Поточні фільтри:


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-42 зі 42 (час пошуку: 0.022 секунди).
  • назад
  • 1
  • далі
Знайдені матеріали:
ТипДата випускуДата внесенняНазваАвтор(и)
Article18-кві-200721-бер-2016Місце організаційної структури в системі маркетингуГладовська, І.
Article18-кві-200721-бер-2016Оцінка рівня конкурентосроможності підприємстваДемянів, О.
Article23-кві-200913-бер-2016Особливості формування та розвитку організаційно – економічних основ підвищення конкурентоспроможності промислових підприємствШевчук, І.
Article23-кві-200913-бер-2016Стратегічне планування як інструмент зміцнення конкурентних позицій підприємстваПелехат, О.
Article23-кві-200913-бер-2016Теоретичні підходи до визначення конкурентних перевагСадівник, Р.
Article23-кві-200913-бер-2016Удосконалення матеріально-технічного забезпечення підприємстваПастушенко, Б.
Article23-кві-200913-бер-2016Ефективність використання кустарних методів рекламиБойко, Н.
Article23-кві-200913-бер-2016Стратегічне планування як інструмент зміцнення конкурентних позицій підприємстваПелехат, О.
Article14-тра-200824-тра-2016Стратегічне маркетингове управління конкурентоспроможністю підприємствБица, В.
Article23-кві-200913-бер-2016Основні завдання товарних стратегій в маркетинговій діяльності підприємствПідложевич, У.
Article23-кві-200913-бер-2016Актуальність маркетингових досліджень на українського ринкуБойко, Н.
Article23-кві-200913-бер-2016Моделювання товарно-збутової стратегії підприємстваКозак, С.
Article23-кві-200913-бер-2016Маркетинговий менеджмент в діяльності промислових підприємствЦвях, Н.
Article14-тра-200824-тра-2016Обмеження застосування традиційних методик маркетингових досліджень ринку об’єктів промислового призначенняПіняк, І.
Article20-кві-200529-бер-2016Місце малого підприємництва в економіці країни. Проблеми розвитку малого бізнесу в УкраїніБорейко, У.
Article18-кві-200721-бер-2016Управління конкурентоспроможністю підприємства в умовах ринкової економікиБурденюк, О.
Article14-тра-200824-тра-2016Взаємодія підприємницьких структур і органів місцевого самоврядування на ринку рекламиВовк, Ю.; Вовк, І.
Article14-тра-200824-тра-2016Використання мобільного маркетингу для підвищення рівня конкурентоспроможності підприємстваМазурик, Т.
Article17-кві-200821-бер-2016Вплив попиту на процес ціноутворенняДанилишина, А.
Article18-кві-200721-бер-2016Ринок мінеральних вод України: проблеми і перспективи розвиткуРогатинська, Лілія Романівна
Article18-кві-200721-бер-2016Особливості регіональної економічної безпекиВишовська, О.
Article18-кві-200721-бер-2016Проблеми формування регіональної політики та регіонального управління в УкраїніСемащук, М.
Article18-кві-200721-бер-2016Реклама InternationalБорейко, У.
Article18-кві-200721-бер-2016Елементи комплексу просування товару на сучасному етапі економічного розвиткуФанделюк, О.
Article20-кві-200529-бер-2016Бюджет України 2005Грищук, М.
Article20-кві-200529-бер-2016Особливості розвитку маркетингу в УкраїніКучер, І.
Article20-кві-200529-бер-2016Мерчандайзинг – мистецтво перетворення відвідувача на покупцяФедишин, Г.
Article18-кві-200721-бер-2016Методологічні аспекти стратегічного управлінняКаня, А.
Article18-кві-200721-бер-2016Партизанський маркетингГоречий, І.
Article18-кві-200721-бер-2016Позиціювання брендуКушнірук, С.
Article17-кві-200821-бер-2016Зовнішня реклама: проблеми розміщенняЯнуш, М.
Article20-кві-200529-бер-2016Брендінг та особливості його формування в УкраїніМариненко, Наталія Юріївна
Article18-кві-200721-бер-2016Застосування сумісного аналізу при дослідженні інтересів споживачівЦепенюк, Наталія Михайлівна
Article20-кві-200529-бер-2016Маркетингові стратегії розвитку мобільних операторів в УкраїніДемидчук, І.
Article20-кві-200529-бер-2016Особливості формування вибірки в маркетингових дослідженняхЦепенюк, Наталія Михайлівна
Article20-кві-200529-бер-2016Психовірус: суть та застосування в маркетингуКоновалова, Р.; Котяш, В.
Article18-кві-200721-бер-2016Проблеми включення України в світові процеси. Місце і роль України в світовому господарствіРатинський, В.
Article18-кві-200721-бер-2016Стратегічний маркетинг, як один з ключових елементів управління компанієюВишовська, О.
Article14-тра-200824-тра-2016Шляхи вибору стратегії асортиментної політики підприємстваШпилик, С.
Article14-тра-200824-тра-2016Важливість рекламних заходів при виході підприємства на нові ринкиЮзьвак, Л.
Article23-кві-200913-бер-2016Значення маркетингових комунікацій в діяльності радіостанцій на ринку послугВелегура, М.
Article23-кві-200913-бер-2016Застосування моделі стратегічного маркетингового управління в діяльності підприємстваПоліщук, М.
Результати 1-42 зі 42 (час пошуку: 0.022 секунди).
  • назад
  • 1
  • далі