Пошук


Поточні фільтри:


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-67 зі 67 (час пошуку: 0.001 секунди).
  • назад
  • 1
  • далі
Знайдені матеріали:
ТипДата випускуДата внесенняНазваАвтор(и)
Conference Abstract16-тра-20194-чер-2019Economic and strategic analysis in the global oil marketArutyunyan, Y.
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Маркетингові технології підприємств сфери послугДанилків, Тетяна; Danylkiv, Tetyana
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Маркетингові технології у туристичній сферіДжерелейко, Мар’яна; Dzhereleiko, Maryana
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Маркетинг у сфері послугОжібко, Мар’яна; Ozhibko, Mariana
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Особливість мерчандайзингу в індустрії модиБурліцька, Оксана Петрівна; Burlitska, Oksana
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Особливості кон’юнктурних досліджень ринку сільськогосподарської продукціїКравчук, Віталія; Kravchuk, Vitalia
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Соціально-економічна природа потенціалу товарного ринкуМіщук, Оксана Іванівна; Mishchuk, Oksana
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Розвиток рекламного ринку в УкраїніГрабовський, Андрій; Grabovsky, Andriy
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Функції торгівельних посередників на ринку товарів споживчого призначенняДубина, Максим; Dubyna, Maksym
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Маркетингові технології підприємств сфери послугЧорноус, Іванна; Chornous, Ivanna
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019РекрутингКміта, Таня; Kmita, Tanya
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Роль товарно-асортиментної політики для промислових підприємствОсовськаЛюба; Рожко, Наталія; Osovskaya, Lyuba; Rozhko, Nataliya
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019SRP як інструмент мерчандайзингуІвасів, Ольга; Бурліцька, Оксана Петрівна; Ivasiv, Olga; Burlitska, Oksana
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Дещо з історії виникнення паблік рілейшнзОксентюк, Богдана Андріївна; Oksentyuk, Bogdana
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Цілі маркетингу в соціальних медіаБучинський, В.; Піняк, Ірина Любомирівна; Buchynsky, V.; Pinyak, I. L.
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Субкультура як чинник зовнішнього впливу на споживачаФедоришин, Тетяна; Бурліцька, Оксана Петрівна; Fedoryshun, Tetyana; Burlitska, Oksana
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Бренд як економічна категоріяСеменюк, Андрій; Semenyuk, Andriy
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Аналіз маркетингової товарної політики ПрАТ «ТерА»Береза, Юлія; Bereza, Yuliia
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Тісний взаємозв'язок дизайну та маркетингуКовальова, Марія; Kovaliova, Mariia
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Формування ефективних каналів розподілуДубина, Максим; Dubyna, Maksym
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Шляхи підвищення ефективності комунікаційної діяльності виробничого підприємстваДанилишин, Олег; Danylyshyn, Oleh
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019SMM – сучасний інструмент просування компаніїПаньків, Дарина; Pankiv, Daria
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Рівні портрета цільвої аудиторіїГораль, Олег; Бурліцька, Оксана Петрівна; Horal, Oleg; Burlitska, Oksana
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Система управління маркетинговою товарно-асортиментною політикою підприємстваКоршунов, Олександр; Korshunov, Oleksandr
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Проблеми маркетингового плануванняЧабан, Тетяна; Chaban, Tetiana
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Еластичний попитЯнковська, Влада; Yankovska, Vlada
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Тренди відеомаркетингуГодович, Олександра; Godovich, Alexandra
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Сутність та види молодіжних субкультурСливяк, Василина; Бурліцька, Оксана Петрівна; Slyvyak, Vasyluna; Burlitska, Oksana
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Еволюція соціальних медіаГринюк, Христина; Піняк, Ірина Любомирівна; Grynyuk, Christina; Pinyak, Iryna
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Класифікація соціальних медіаПіняк, Ірина Любомирівна; Pinyak, Iryna
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Значення PR-діяльності в мережі інтернетГрабовський, Вячеслав; Hrabovskyi, Viacheslav
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Місткість товарного ринку як об'єкт маркетингового дослідженняКара, Вікторія; Kara, Viktoriya
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Стратегічне планування інтернет маркетингуНовік, Яна; Novik, Yana
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Етапи розвитку маркетингу в умовах мінливого ринкового середовищаКолодій, Христина; Kolodiy, Khrystyna
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Сучасний маркетинг у сучасному світіПолевач, Дмитро; Polevach, Dmytro
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Ремаркетинг, як важлива складова інтернет-маркетингуПолегонька, Наталія; Polehonka, Nataliia
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Семплінг як інструмент просуванняПанасюк, Нінель; Бурліцька, Оксана Петрівна; Panasiuk, Ninel; Burlitska, Oksana
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Розвиток маркетингу в умовах мінливого ринкового середовищаОбуд, Ліля; Obud, Lilya
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Marketing strategies on different types of marketBokuli, Bofasa Cedrick
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Формування рекламної стратегії підприємстваТабас, Христина; Tabas, Khrystyna
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Краудфандинг – сучасний інструмент фінансування розвитку інтелектуального капіталуРажанська, Вікторія; Razhanska, Viktoriia
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Сучасні тенденції інтернет-маркетингуБоднар, Діана; Bodnar, Diana
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Сучасні тенденції розвитку маркетингуСкочеляс, Діана; Skochelyas, Diana
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Значення трейд-маркетингу для промислових підприємствРожко, Наталія; Rozhko, Nataliya
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019До питання класифікації рекламних зверненьТабас, Христина; Tabas, Khrystyna
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Основні інструменти цифрового маркетингуПульків, Ірина; Pulkiv, Iryna
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Оцінка ефективності маркетингових витрат підприємстваГикава, Олена; Hykava, Olena
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Нові маркетингові комунікації в управлінні виробничою діяльністюХабарова, Лариса; Khabarova, Larysa
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Штат та розподіл обов’язків інтернет-магазинуШпилик, Світлана Василівна; Shpylyk, Svitlana
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Інструментарій маркетингової політики просування продуктуФалович, Володимир Андрійович; Ціх, Галина Володимирівна; Данилишин, Олег; Falovych, Volodymyr; Tsikh, Halyna; Danylyshyn, Oleh
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Маркетингова політика комунікацій та її вплив на діяльність підприємстваВакулінський, Микола; Vakulinskyj, Mykola
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Контент-маркетингЦимбал, Лілія; Tsymbal, Liliya
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Сучасні тенденції розвитку маркетингу в УкраїніТомків, Ірина; Tomkiv, Iryna
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Інноваційне забезпечення конкурентоспроможності підприємстваДемкович, Христина; Demkovych, Khrystyna
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Принципи роботи інтернет-магазинуШпилик, Світлана Василівна; Огінський, Василь; Shpylyk, Svitlana; Oginskii, Vasyl
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Вдосконалення оцінки конкурентоспроможності підприємстваЗагребельна, Тетяна; Zagrebelna, Tetjana
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Моделювання поведінки організацій-споживачівКраузе, Ольга Ігорівна; Krause, Olga
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Управління розподілом і збутом готової продукціїБиць, Ярослав; Byts, Yaroslav
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Сутність стратегії маркетингу цінностіДідюк, Михайло; Бурліцька, Оксана Петрівна; Didyk, Mykhajlo; Burlitska, Oksana
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Сутність інноваційного розвитку промислових підприємствВолинець, Михайло; Volynets, Mikhail
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Планування та реалізація збутових програм підприємстваЗагребельна, Тетяна; Zagrebelna, Tetjana
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Інновації як фактор забезпечення конкурентоспроможності підприємстваБік, Олеся; Bik, Olesya
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Прийоми з мерчендайзингу для інтернет-магазинівШульгін, Олександр; Shulhin, Oleksandr
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Моделювання конкурентної стратегії підприємстваШавалюк, Аліна; Shawaluk, Alina
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Матричні методи оцінювання конкурентоспроможності підприємствДанилків, Михайло; Danilkov, Michael
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Інновації маркетингових комунікаційЛісова, Ірина; Lisova, Iryna
Conference Abstract16-тра-20194-чер-2019Проблеми виведення інноваційних продуктів на ринокМіщук, О.; Mishchuk, O. I.
Результати 1-67 зі 67 (час пошуку: 0.001 секунди).
  • назад
  • 1
  • далі