Пошук


Поточні фільтри:


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-11 зі 11 (час пошуку: 0.006 секунди).
  • назад
  • 1
  • далі
Знайдені матеріали:
ТипДата випускуДата внесенняНазваАвтор(и)
Conference Abstract9-лис-20186-гру-2018Інтерактивний маркетинг: перспективиГринюк, Христина; Піняк, Ірина Любомирівна; Hrynyuk, Hrystyna; Pinyak, Iryna
Conference Abstract9-лис-20186-гру-2018Промисловий маркетинг - споживчий маркетинг: відмінностіЯдловський, Назар; Піняк, Ірина Любомирівна; Yadlovs’ky, Nazar; Pinyak, Iryna
Article6-кві-201722-чер-2017Репутація вищого навчального закладу як маркетинговий інтелектуальний активПіняк, Ірина Любомирівна; Pinyak, Iryna
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Цілі маркетингу в соціальних медіаБучинський, В.; Піняк, Ірина Любомирівна; Buchynsky, V.; Pinyak, I. L.
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Еволюція соціальних медіаГринюк, Христина; Піняк, Ірина Любомирівна; Grynyuk, Christina; Pinyak, Iryna
Conference Abstract8-лис-201927-лис-2019Класифікація соціальних медіаПіняк, Ірина Любомирівна; Pinyak, Iryna
Article27-кві-201716-чер-2017Інтелектуальний капітал вищого навчального закладу: структура та функціоналПіняк, Ірина Любомирівна; Pinyak, Iryna
Other18-тра-20118-чер-2011Розробка організаційної складової управління маркетинговими інтелектуальними активами на підприємствіПіняк, Ірина Любомирівна; Pinyak, Iryna
Article26-кві-201624-тра-2016Аналіз індексів та показників добробуту країни з точки зору її рівня освітиПіняк, Ірина Любомирівна; Музя, Неоніла; Pinyak, Iryna; Muzya, Neonila
Article26-кві-201624-тра-2016Рівень освіти як індикатор добробуту суспільстваПіняк, Ірина Любомирівна; Pinyak, Iryna
Article25-кві-20132-лют-2016Підходи до оцінки каналів розподілу як маркетингового інтелектуального активуПіняк, Ірина Любомирівна; Piniak, Iryna
Результати 1-11 зі 11 (час пошуку: 0.006 секунди).
  • назад
  • 1
  • далі