Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 201-292 зі 292 (час пошуку: 0.002 секунди).
Знайдені матеріали:
ТипДата випускуДата внесенняНазваАвтор(и)
Article22-кві-201020-лют-2016Територіальний маркетингМашталяр, Г.
Article22-кві-201020-лют-2016Технопарки України: стан та проблеми розвиткуШуран, І.
Article22-кві-201020-лют-2016Шляхи удосконалення організації маркетингу на підприємствіЮрик, Т.
Article19-кві-201116-лют-2016Офшорні компанії і їх вплив на економіку УкраїниБарабаш, С.
Article22-кві-201020-лют-2016Спонсоринг, брендинг, продукт-плейсмент як форми просування товарів фірмиСавгіра, Р.
Article27-бер-201527-січ-2016Інформаційне забезпечення маркетингової діяльності підприємствЗяйлик, Марія Федорівна; Юрик, Наталія Євгенівна; Zyaylik, Maria; Yurik, Natalia
Article23-кві-200913-бер-2016Інтернет-реклама, як засіб просування товарів на ринокКушнір, О.
Article20-кві-201625-тра-2016Сутність маркетингової діяльності підприємстваІвасів, І.; Ivasiv, I.
Article14-тра-200824-тра-2016Формування конкурентних переваг в умовах ринкової економіки УкраїниРожко, Н.
Article22-кві-201020-лют-2016Завдання комплексу маркетингу в умовах ринкуШимків, Т.
Article20-кві-201625-тра-2016Проблеми збутової політики сучасних українських підприємствКароль, С.; Karol, S.
Article22-кві-201020-лют-2016Визначення наявних і формування нових конкурентних перевагСаханевич, Г.
Article22-кві-201020-лют-2016Проблеми ефективного використання механізмів впливу маркетингу на ринок інноваційних товарівГупка, В.
Article24-кві-20146-бер-2016Розробка та впровадження маркетингової стратегії як засіб економічного зростання підприємстваЄлісєєва, Л.; Yeliseeva, L.
Article23-кві-200913-бер-2016Сегментація ринку як метод посилення конкурентних позицій вітчизняних підприємствРибак, Н.
Article14-тра-200824-тра-2016Прикладні аспекти використання теорії нечітких множин в маркетингуБорисова, Т.
Article21-тра-201427-січ-2016Аналіз та оцінка ринкових позицій суб’єктів господарюванняКовалішина, Ілона; Kovalishyna, Ilona
Article22-кві-201020-лют-2016Проблеми виходу нового товару на ринокЯнчур, О.
Article22-кві-201020-лют-2016Особливості сучасного маркетингового менеджментуСтець, М.
Article23-кві-200913-бер-2016Моделювання маркетингової конкурентної стратегії підприємстваШомоді, І.
Article22-вер-201626-жов-2016Особливості розвитку локальних економічних системІвасів, Ірина; Ivasiv, Iryna
Article22-вер-201626-жов-2016Роль бенчмаркінгу у підвищенні конкурентоспроможності підприємстваАртеменко, Людмила; Artemenko, Lyudmyla
Article20-лис-201316-бер-2017Маркетинг в соціальних мережахКачур, І.; Зяйлик, М.
Article26-кві-201624-тра-2016Оцінювання конкурентоспроможності з позицій учасників ринкуСерединська, Віра Миколаївна; Seredynska, Vira
Article19-лис-20141-лют-2016Проблеми розвитку підприємств кондитерської галузі в УкраїніМандзин, Ірина Василівна; Машлій, Галина Богданівна; Mandzyn, I. V.; Mashliy, G. B.
Article19-лис-20141-лют-2016Розрахунок економічної ефективності просування інформаційного продукту в системі інтернет-маркетингуОксентюк, Роман Андрійович; Oksentyuk, R. A.
Article17-кві-200821-бер-2016Консалтинг як спосіб вирішення проблем маркетингу на вітчизняних підприємствахШафарусь, А.
Article17-кві-200821-бер-2016Непрямі методи оцінки вартості бренду на міжнародному ринкуТабас, Т.
Conference Abstract19-тра-202313-чер-2023Особливості оцінки ефективності маркетингових комунікаційГолда, Надія Михайлівна; Кулик, Юлія Романівна; Golda, Nadiia; Kulyk, Yliia
Conference Abstract23-лис-202228-гру-2022Маркетинговий план та маркетингова стратегія – новітні підходиШпилик, Світлана Василівна; Shpylyk, Svitlana
Conference Abstract23-лис-202228-гру-2022Туристична галузь в період війни в УкраїніФалович, Володимир Андрійович; Кулик, Юлія Романівна; Falovych, Volodymyr; Kulyk, Yliia
Conference Abstract23-лис-202228-гру-2022Маркетинг як елемент формування конкурентоспроможної туристичної галузіГолда, Надія Михайлівна; Golda, Nadiia
Article25-лис-201518-лют-2016Маркетинг екологічних організацій у розвитку нових технологійБорисова, Тетяна Михайлівна; Borysova, T. M.
Article22-кві-201020-лют-2016Актуальність маркетингового бізнес плануваня в умовах світової фінансово-економічної кризової ситуаціїЯремчук, І.
Article22-кві-201020-лют-2016Формування ефективної моделі фондового ринку в УкраїніДиманов, В. М.
Article22-кві-201020-лют-2016Товар у системі маркетингуВолкова, Т.
Article26-кві-201624-тра-2016Вибір функцій продукції як інструмент маркетингуФедорович, Роман Володимирович; Fedorovych, Roman
Article14-тра-200824-тра-2016Сучасні маркетингові комунікативні технологіїКраузе, О.
Article18-тра-20168-лип-2016Сутність аналізу маркетингових комунікаційДячун, Ольга Дмитрівна; Diachun, O. D.
Article17-кві-200821-бер-2016Вкладення інвестицій у монетиМурована, 3.
Article17-кві-200821-бер-2016Пріоритетні шляхи підвищення конкурентно-спроможності текстильної галузіКуліковський, Р.
Article17-кві-200821-бер-2016Сучасні підходи до структури комплексу маркетингуЛасій, О.
Article17-кві-200821-бер-2016Теоретичні підходи до визначення сутності маркетингуГончар, І.
Article17-кві-200821-бер-2016Засоби поширення рекламиКостюк, Ю.
Article26-кві-201624-тра-2016Особливості дослідження попиту і пропозиціїКузик, Віталій; Краузе, Ольга Ігорівна; Cusick, Vitaliy; Krause, Olga
Conference Abstract23-лис-202228-гру-2022Інтернет – маркетинг: тренди і найкращі інструменти комунікаційДжерелейко, Мар’яна; Dzhereleiko, Maryana
Article18-тра-20168-лип-2016Теоретичні підходи до поняття ефективності рекламної діяльностіПолянко, В. В.; Федорович, Роман Володимирович; Polianko, V. V.; Fedorovych, R. V.
Article17-лис-201624-бер-2017Inbound маркетингШпилик, Світлана Василівна; Добровольська, І. Ю.; Shpylyk, S. V.; Dobrovol’ska, I. Y.
Article17-лис-201624-бер-2017Брендинг як спосіб підвищення рівня конкурентоспроможностіОмелянюк, В. Ю.; Шпилик, Світлана Василівна; Omelyanyuk, V. Y.; Shpylyk, S. V.
Proceedings Book20212-гру-2021Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція "Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі"-
Article19-лис-20141-лют-2016Розроблення технології ремонту барабанів гальмівних механізмівГаниш, М. В.; Дзюра, Володимир Олексійович; Hanysh, M. V.; Dzyura, V. O.
Article25-кві-201316-лют-2016Функції та проблеми використання упаковкиПиріг, Ю.
Article18-тра-20168-лип-2016Теоретичні підходи до поняття ефекту маркетингової діяльності некомерційних суб’єктівБорисова, Тетяна Михайлівна; Borysova, T. M.
Article22-кві-201020-лют-2016Маркетинг у підприємницькій діяльностіБартків, О.
Article26-кві-201624-тра-2016Розробка стратегії розвитку підприємства на основі конкурентних перевагМирон, Ірина; Краузе, Ольга Ігорівна; Irina, Myron; Krause, Olga
Article26-кві-201624-тра-2016Реклама в Інтернеті як інструмент маркетингової діяльності молокопереробних підприємствПилипів, Володимир; Pylypiv, Vladimir
Article26-кві-201624-тра-2016Обслуговування як елемент товарної політикиХалюта, Алла; Halyuta, Alla
Article26-кві-201624-тра-2016Актуальність маркетингової інформаційної системи для агропромислових підприємствОгнистий, Сергій; Ohnystyi, Serhii
Article14-тра-200824-тра-2016Актуальність брендингу для вітчизняних підприємствГевко, В.; Гевко, О.
Article26-кві-201624-тра-2016Форми взаємодії некомерційної та комерційної сфер у контексті маркетингової перспективиБорисова, Тетяна Михайлівна; Borysova, Tetiana
Article17-кві-200821-бер-2016Роль та значення психологічних факторів при сегментуванні ринкуКрамар, І.
Article17-кві-200821-бер-2016Підвищення ефективності формування товарного асортименту підприємстваКузюк, Ю.
Article14-тра-200824-тра-2016Особливості організації служби маркетингової політики комунікаційМіщук, О.
Article17-кві-200821-бер-2016Використання відновлюваних джерел енергіїСокульська, Н.
Article25-бер-201620-кві-2016Принципи маркетингового менеджменту, як основа управління витратамиФроленко, Роман Володимирович; Frolenko, Roman
Article26-кві-201624-тра-2016Дослідження маркетингових перспектив вітчизняної пивоварної промисловостіЛюбунь, Василь; Lubun, Vasil
Article17-кві-200821-бер-2016Ключові принципи формування товарного асортименту промислового підприємстваКлизуб, Т.
Article17-кві-200821-бер-2016Основні підходи до визначення поняття „реклама”Туренко, О.
Article17-кві-200821-бер-2016Екологічна свідомість «зеленого маркетингу»Мурована, З.
Article17-кві-200821-бер-2016Ключові завдання організації закупівель згідно логістичної концепції «just-in-time»Саган, О.
Article17-кві-200821-бер-2016Теоретичні підходи до визначення сутності маркетингових комунікаційРасевич, І.
Article17-кві-200821-бер-2016Перспективи розвитку дитячого маркетингу в УкраїніБорейко, У.
Article20-лис-201316-бер-2017Інтернет-просування інформаційних продуктів та їх класифікаціяОксентюк, Р.
Article20-лис-201316-бер-2017Маркетинг у сфері протидії торгівлі людьмиБорисова, Т.
Article24-жов-201322-бер-2017Просування товарів і послуг у соціальних мережахРабада, С. А.; Harmatiy, S.; Rabada, S.
Article17-лис-201624-бер-2017Моделювання процесів у маркетинговому середовищіФедорович, Роман Володимирович; Fedorovych, R. V.
Article23-кві-200913-бер-2016Упаковка як засіб передавання знань…Климюк, Я.
Article19-лис-20141-лют-2016Маркетингове дослідження цільових аудиторій (на прикладі НКО з протидії торгівлі людьми)Борисова, Тетяна Михайлівна; Когут, У. І.; Borysova, T. M.; Kohut, U. I.
Article19-лис-20141-лют-2016Організація збуту продукції на підприємствіЛібусь, Тетяна Іванівна; Зяйлик, Марія Федорівна; Libus, T. I.; Zyaylyk, M. F.
Article22-кві-201020-лют-2016Проблеми відтворення основних виробничих фондів машинобудівних підприємствКошелінський, М. Ю.
Article25-кві-20132-лют-2016Ціна на пальне як індикатор добробуту суспільстваРатинський, Вадим Віталійович; Ratynskyi, Vadym
Article25-кві-20132-лют-2016Інтернет як інструмент маркетингуШпилик, Світлана Василівна; Shpylyk, Svitlana
Conference Abstract23-лис-202228-гру-2022Маркетингові комунікації воєнного часуДжерелейко, Мар’яна; Dzhereleiko, Maryana
Conference Abstract15-гру-20222-січ-2023Застосування інтернет-технологій в маркетинговій політиці розподілуПіняк, Ірина Любомирівна; Шпилик, Світлана Василівна; Pinyak, Iryna; Shpylyk, Svitlana
Conference Abstract18-лис-20222-січ-2023Інноваційні напрямки маркетингових комунікацій у ресторанному бізнесі як чинник відновлення сфери гостинностіПаляниця, Віктор Анатолійович; Пазюк, Н. О.; Palianytsia, V. A.; Pazyuk, N. O.
Conference Abstract3-лис-20231-гру-2023Роль брендингу на підприємстві у сучасних умовах господарюванняМогильська, Василина; Mohylska, Vasylyna
Conference Abstract3-лис-20231-гру-2023Особливості маркетингу ринку послугШведа, Тарас; Зяйлик, Марія Федорівна; Shveda, Taras; Ziailyk, Mariia
Conference Abstract30-лис-202328-лют-2024Взаємозв’язок маркетингу і діджитал-інструментів під час війниЗяйлик, Марія Федорівна; Zialyk, Maria
Conference Abstract30-лис-202328-лют-2024Конкуренція як важливий засіб контролю в ринковій системіШеремета, Ольга; Sheremeta, Olga
Conference Abstract30-лис-202328-лют-2024Оцінка стратегічної позиції підприємстваКулик, Юлія Романівна; Семків, Дмитро; Kulyk, Yuliia; Semkiv, Dmytro
Conference Abstract30-лис-202328-лют-2024Управління конкурентоспроможністю підприємстваГолда, Надія Михайлівна; Семків, Дмитро; Golda, Nadiya; Semkiv, Dmytro
Conference Abstract30-лис-202328-лют-2024Роль реклами в сучасному просторіГолда, Надія Михайлівна; Golda, Nadiya
Результати 201-292 зі 292 (час пошуку: 0.002 секунди).