Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 101-200 зі 292 (час пошуку: 0.003 секунди).
Знайдені матеріали:
ТипДата випускуДата внесенняНазваАвтор(и)
Conference Abstract11-лис-202019-січ-2021Цифровий маркетинг: сучасні тенденції розвиткуЮрчук, Н. П.; Yurchuk, Natalia
Conference Abstract23-кві-20204-чер-2020Інтернет-маркетинг − головний інструмент розвитку аграрнопромислового комплексуВакуленко, Д.; Vakulenko, D.
Proceedings Book16-лис-202017-лис-2020ХІ регіональна науково-практична інтернет - конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“-
Conference Abstract24-лис-202121-гру-2021Стратегія розробки маркетингового комплексу навчального закладуСтаржинська, С. А.; Starzhynska, S.
Other18-тра-20117-чер-2011Багатофакторні математичні моделі в оцінюванні конкурентоспроможності підприємствБорисова, Тетяна; Borisova, Tetyana
Article19-тра-201521-січ-2016Актуальні виклики некомерційним організаціям сфери благодійних інститутів і розвитку волонтерстваБорисова, Тетяна Михайлівна; Borysova, Tetiana
Article5-гру-201211-лют-2016Маркетинг екологічних інновацій на прикладі шацького національного природного паркуХом’як, К.; Вовк, Ю.
Article19-тра-201521-січ-2016Звук, музика і звукові ефекти в рекламіКраузе, Ольга Ігорівна; Krause, Olga
Conference Abstract22-лис-202110-січ-2022Логістичний підхід до управління сучасним підприємствомБоднар, Ольга; Bodnar, Olga
Conference Abstract22-лис-202110-січ-2022Інноваційні технології продажів та розвиток маркетингу в підприємствіКалінгер, Соломія; Kalinger, Solomia
Conference Abstract22-лис-202110-січ-2022Маркетинг інновацій: необхідність, поняття та завданняОксентюк, Богдана Андріївна; Бокулі, Бофаса Седрік; Oksentyuk, Bogdana; Bokuli, Bofasa Sedrik
Conference Abstract22-лис-202110-січ-2022Стратегії ремаркетингуШпилик, Світлана Василівна; Михалович, Катерина; Shpylyk, Svitlana; Mykhalovych, Kateryna
Conference Abstract22-лис-202110-січ-2022Пандемія як каталізатор застосування маркетингових інноваційних інструментів рітейламиГарасим, Людмила; Harasym, Liudmyla
Conference Abstract22-лис-202110-січ-2022Social media marketing: просування бізнесуКаліщук, Владислав; Kalishchuk, Vladuslav
Conference Abstract22-лис-202110-січ-2022Аромамаркетинг як інноваційний інструментВіт, Вікторія; Vit, Victoria
Conference Abstract22-лис-202110-січ-2022Стратегія маркетингу в соціальних мережах для бізнесу у 2021 роціБуранич, Олег; Buranych, Oleg
Conference Abstract22-лис-202110-січ-2022Формування конкурентних переваг промислового підприємстваВолинець, Михайло; Volynets, Mykhailo
Conference Abstract22-лис-202110-січ-2022Призначення графічного дизайну в сучасному світіМихалович, Катерина; Mykhalovych, Kateryna
Conference Abstract22-лис-202110-січ-2022Актуальні тенденції у сфері продажівІвасик, Катерина; Ivasyk, Kateryna
Conference Abstract22-лис-202110-січ-2022Управління мерчандайзингом товаровиробникаКурій, Наталія; Бурліцька, Оксана Петрівна; Kuriy, Nanalya; Burlitska, Oksana
Conference Abstract22-лис-202110-січ-2022Воронка продажів – аналітичний інструмент визначення напрямів удосконалення маркетингової діяльності підприємстваКирилович, Богдан; Kirilovich, Bogdan
Conference Abstract22-лис-202110-січ-2022Стратегії взаємодії з клієнтомКраузе, Ольга Ігорівна; Krause, Olga
Conference Abstract22-лис-202110-січ-2022Поведінка покоління Z у сфері витратКачуровська, Марія; Kachurovska, Mariya
Conference Abstract22-лис-202110-січ-2022Формування конкурентних переваг підприємства на засадах стратегічного маркетингуВолинець, Михайло; Volynets, Mykhailo
Conference Abstract22-лис-202110-січ-2022Формування конкурентного потенціалуКулик, Юлія Романівна; Kulyk, Yliia
Conference Abstract22-лис-202110-січ-2022Формування конкурентних перевагГолда, Надія Михайлівна; Golda, Nadiia
Conference Abstract22-лис-202110-січ-2022Товарний асортимент підприємства та особливості його формуванняБокулі, Бофаса Седрік; Bokuli, Bofasa Sedrik
Conference Abstract22-лис-202110-січ-2022Напрями вдосконалення маркетингової діяльності підприємстваКирилович, Богдан; Kirilovich, Bogdan
Conference Abstract22-лис-202110-січ-2022Маркетингова стратегія освоєння нових ринківЛавро, Надія; Lavro, Nadiia
Conference Abstract22-лис-202110-січ-2022Концептуальні засади стратегічного маркетингуМихайлюк, Софія; Mykahiliuk, Sofiia
Article23-кві-200913-бер-2016Ефективність використання маркетингових дослідженьМурована, З.
Article23-кві-200913-бер-2016Комунікаційна політика банківського сектору, як важлива складова маркетингової діяльності у світлі фінансової кризиНикитюк, В.
Article25-кві-201316-лют-2016Розробка веб-сервісу “Аналізатор коду HTML” для виявлення критеріїв оптимізації веб-ресурсівМухамедова, А.
Article22-кві-201020-лют-2016Інтегровані маркетингові комунікації в діяльності підприємстваУгрин, Б.
Article22-кві-201020-лют-2016Імідж товару, його визначення і значенняПавліковський, І.
Article23-кві-200913-бер-2016Вплив факторів збуту та ціни на формування фінансово-економічного стану підприємстваГорохівська, Н.
Article19-кві-201116-лют-2016Маркетингова стратегія інноваційних товарівКачечка, О.
Article18-кві-201228-січ-2016Маркетинг у некомерційних організаціях: зарубіжний досвід та вітчизняна практикаБорисова, Тетяна Михайлівна; Borisova, Tetyana
Article22-кві-201020-лют-2016Екологічний маркетинг як функція управлінняУгрин, Б.
Article22-кві-201020-лют-2016Пріоритетні напрямки розвитку розвитку ринку пива в УкраїніПістун, В. В.
Article22-кві-201020-лют-2016Формування позицій підприємств на конкурентних ринкахКавецька, О.
Article21-тра-201427-січ-2016Моделювання управління запасами у копрорації «Рошен»Гарматій, Сергій; Harmatiy, Serhii
Article14-гру-201117-лют-2016Причини виникнення та перспективи розвитку “зеленого” маркетингуРатинський, В.
Article24-кві-20146-бер-2016Споживча цінність людських потребБаб’як, В.; Bab’yak, In.
Article22-кві-201020-лют-2016Взаємозв’язок функцій підприємств і торгово-промислових палатКушнір, О.
Article22-кві-201020-лют-2016Проблеми розвитку системи засобів масової інформації на українського ринкуБойко, Н.
Article22-кві-201020-лют-2016Витрати на виробництво в системі управління витратамиУкраїнець, О.
Article5-гру-201211-лют-2016Маркетинг екологічних інновацій на прикладі Шацького національного природного паркуХом’як, В.; Вовк, Я.
Other18-тра-20117-чер-2011Формування іміджу банківських організаційДейнега, Інна; Deynega, Inna; Дейнега, Олександр; Deynega, Olexandr
Other18-тра-20117-чер-2011Актуальність дослідження регіональної конкурентоспроможностіДовгий, Андрій; Dovgiy, Andriy
Conference Abstract24-лис-202121-гру-2021Використання інформаційних технологій у сфері туризмуКулик, Ю. І.; Kulyk, Yliia
Conference Abstract24-лис-202121-гру-2021Основні особливості просування освітніх послугМартинюк, О. В.; Martynyuk, O.
Other18-тра-20117-чер-2011Самомаркетинг або про кого мріють роботодавці?Залецька, Віра; Zaletska, Vira
Working Paper18-тра-20117-чер-2011Проблеми використання мерчандайзингу у діяльності роздрібних торгівельних підприємствГорощак, Ірина; Horoshchak, Iryna
Conference Abstract22-лис-202110-січ-2022Характеристика маркетингу в публічній сферіКоваль, Іванна; Шведа, Наталія Михайлівна; Koval’, Ivanna; Shveda, Nataliia
Other18-тра-20118-чер-2011Застосування маркетингової концепції в управлінні розвитком містаЯремчук, Ігор; Yaremchuck, Igor
Article25-кві-201316-лют-2016Маректинг у всесвітній мережі ІнтернетПономар, Н. М.
Article27-бер-201527-січ-2016Використання новітніх технологій для досягнення успіхуАнтонів, Єсенія; Малюта, Людмила Ярославівна; Antoniv, Yeseniya; Maliuta, Lyudmyla
Article19-кві-201116-лют-2016Проблеми і перспективи спирто-горілчаної галузіДубовіцька, Н.
Article8-жов-201521-гру-2015Повышение эффективности маркетинговой деятельности предприятий пищевой промышленности на основе сбалансированной системы показателей и рейтинговой оценкиKlimova, Yuliya; Moskaleva, Alina; Климова, Юлия; Москалева, Алина
Article22-кві-201020-лют-2016Сутність та оособливості системи маркетингових комунікацій у сучасних умовах господарюванняКішка, Ю.
Article22-кві-201020-лют-2016Підходи до вибору засобів рекламиВасилишин, Т.
Article22-кві-201020-лют-2016Сучасні підходи до товарної стратегії підприємстваКозак, О.
Article22-кві-201020-лют-2016Біржі, як двигуни ринкових відносин: проблеми й механізми розвитку в Україні єдиного біржового просторуРибак, Н.
Article24-кві-20146-бер-2016Дослідження споживчих мотивацій на облицювальні виробиВинничок, К.; Vinnichek, K.
Article22-кві-201020-лют-2016Особливості проведення зустрічі з іноземними партнерамиЛевченко, Є. А.
Article27-жов-201020-лют-2016Маркетингове дослідження звернень на телефонну лінію Центру консультування мігрантівБорисова, Т.
Article22-кві-201020-лют-2016Визначення відмінностей між PR та рекламоюРібун, Х.
Article22-кві-201020-лют-2016Сутність критеріїв сегментаціїМацьків, У.
Article22-кві-201020-лют-2016Реклама як метод впливу на поведінку споживачаКопершевич, Т.
Article26-кві-201624-тра-2016Теоретичні аспекти сутності конкурентних стратегій підприємствГончаровська, Інна; Honcharovska, Inna
Article26-кві-201624-тра-2016Бізнес-процес і маркетингове середовищеЗагородна, Ольга; Zagorodna, Olga
Article15-жов-201531-гру-2015Роль та організаційні засади проведення маркетингових досліджень у діяльності туристичних підприємствПилип’юк, Л. М.; Pilipyuk, L. M.
Article5-гру-201211-лют-2016Теоретичні передумови виникнення маркетингу некомерційних організаційБорисова, Т.
Article21-тра-201427-січ-2016Інноваційні засоби маркетингових комунікаційШпилик, Світлана Василівна; Shpylyk, Svitlana
Article29-жов-201422-січ-2016Маркетинг передвиборчих кампанійЗяйлик, М.; Zyaylik, M.
Article21-гру-201024-лют-2016Сутність та класифікація маркетингових інноваційБорисова, Тетяна Михайлівна; Borisova, Tetyana
Article22-кві-201020-лют-2016Проблеми розвитку ринку цінних паперів в УкраїніТимошенко, Н.
Article25-кві-201316-лют-2016Інформація в системі маркетингуПелехата, Н.
Article19-кві-201116-лют-2016Позиціонування товару як ефективний метод просування на ринкуБарабаш, С.
Article22-кві-201020-лют-2016Сутність понять «бренду» та «брендінгу»Спиридонова, Ю.
Article25-кві-201316-лют-2016Основи організації збутової діяльності на підприємствіГевик, Л.
Article19-кві-201116-лют-2016Автоматизація бізнес-планування діяльності підприємстваЯремчук, І.
Other18-тра-20118-чер-2011Основні тенденції розвитку видавничого підприємництва в Україні та Тернопільському регіоні зокремаШпилик, Світлана; Shpylyk, Svitlana
Article21-тра-201427-січ-2016Дизайн маркетингового дослідженняРатинський, Вадим Віталійович; Ratynskyi, Vadym
Article21-гру-201024-лют-2016Маркетинг інновацій як умова забезпечення конкурентоспроможності продукції підприємстваПлешаков, Андрій; Pleshakov, Andriy
Article22-кві-201020-лют-2016Особливості маркетингових досліджень ринку спиртуКізлик, Т.
Article19-кві-201116-лют-2016Маркетинг об’єктів інтелектуальної власностіКозіцька, Х.
Article27-бер-201527-січ-2016Інтернет маркетинг як спосіб підвищення конкурентоспроможності підприємстваЗаблоцький, Тарас Стефанович; Вовк, Ірина; Zablotskiy, Taras; Vovk, Iryna
Article19-кві-201116-лют-2016Маркетинг на ринку інтелектуальної власностіМоритко, Г.
Article19-тра-201521-січ-2016Особливості та необхідність розвитку стратегічного маркетингу на підприємствах харчової промисловостіШпилик, Світлана Василівна; Шпилик, Олександра; Shpylyk, Svitlana; Shpylyk, Oleksandra
Article22-кві-201020-лют-2016Маркетингові рішення в комерційній діяльності підприємстваКицкай, О.
Article22-кві-201020-лют-2016Теоретичні основи розвитку страхового маркетингу в УкраїніКачечка, О.
Article22-кві-201020-лют-2016PR в маркетингуВаляшек, О. В.
Article22-кві-201020-лют-2016Виставкова діяльність ТОВ „ОСП Корпорація Ватра”Качуровська, О.
Article22-кві-201020-лют-2016Формування і реалізація товарних стратегійГудзь, І.
Article24-кві-20146-бер-2016Основні аспекти управління маркетингом як системоюПаренна, І.; Parenna, I.
Article24-кві-20146-бер-2016Місце логістики у системі виробничо-збутової діяльності підприємстваПинило, Т.; Pinilo, T.
Article22-кві-201020-лют-2016Матеріально-технічне забезпечення в діяльності промислового підприємстваСокульська, О.
Article25-кві-201316-лют-2016Регулювання біржової діяльністі в УкраїніАнтонюк, Ю.
Результати 101-200 зі 292 (час пошуку: 0.003 секунди).