Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 401-500 зі 550 (час пошуку: 0.003 секунди).
Знайдені матеріали:
ТипДата випускуДата внесенняНазваАвтор(и)
Article22-кві-201020-лют-2016Особливості матеріального стимулювання персоналу в умовах кризиКочерженко, К.
Article25-бер-201620-кві-2016Проектний менеджмент – детермінанта сталого розвитку регіонуСтрутинська, Ірина Володимирівна; Strutynska, Iryna
Article26-кві-201624-тра-2016Аспекти впливу маркетингових інструментів на конкурентоспроможність підприємстваДемків, Володимир; Demkiv, Volodymyr
Article26-кві-201624-тра-2016Проблема підвищення конкурентоспроможності підприємств промисловості УкраїниКовбель, Роман-Володимир; Kovbel, Roman-Vladimir
Article26-кві-201624-тра-2016Логістичні методи в організації товарорухуФалович, Володимир Андрійович; Соломка, Вікторія; Falovich, Volodymyr; Solomka, Victoria
Article26-кві-201624-тра-2016Маркетингова інформація як елемент маркетингових дослідженьВінярчук, Наталя; Vinyarchuk, Natalya
Article14-тра-200824-тра-2016Взаємодія підприємницьких структур і органів місцевого самоврядування на ринку рекламиВовк, Ю.; Вовк, І.
Article26-кві-201624-тра-2016Інтернет ресурс як засіб просування товарів та послугЛуцик, Галина; Lutsyk, Galyna
Article20-кві-201625-тра-2016Кондитерська галузь України – реалії сьогоденняКолосівська, В.; Kolosivska, V.
Article14-тра-200824-тра-2016Використання мобільного маркетингу для підвищення рівня конкурентоспроможності підприємстваМазурик, Т.
Article26-кві-201624-тра-2016Удосконалення маркетингової діяльності підприємства в сфері послугОхват, Ірина; Okhvat, Iryna
Article20-кві-201625-тра-2016Комплекс маркетингу на промисловому підприємствіБогачук, Н. Р.; Bogachuk, N.
Article20-кві-201625-тра-2016Особливості функціонування світового ринку кондитнрських виробів та тенденції його розвиткуЧерній, І.; Chernii, I.
Conference Abstract5-лис-202215-гру-2022Особливості контент-маркетингу під час війниБурліцька, Оксана Петрівна; Burlitska, Oksana
Conference Abstract5-лис-202215-гру-2022Механізми маніпулювання рекламою та її вплив на свідомість споживачівКоновалова, Ольга; Konovalova, Olha; Владарчик, Юлія; Vladarchik, Julia
Conference Abstract1-чер-202213-лип-2022Маркетинг у діяльності малого та середнього бізнесу: додаткові витрати чи запорука успіху?Поцілуйко, Анастасія; Potsiluiko, Anastasia
Article26-кві-201624-тра-2016Дослідження споживчих мотивацій на ринку закладів харчуванняЯремко, Роман; Yaremko, Roman
Article17-лис-201624-бер-2017Основні аспекти підвищення конкурентоспроможності підприємствРожко, Н. Я.; Rozhko, N. Y.
Article6-жов-201127-бер-2017Якісні методи досліджень поведінки споживачівФалович, А. С.; Falovuch, A. S.
Article22-вер-201626-жов-2016Маркетинговий аналіз товарної інноваційної політикиДячун, Ольга Дмитрівна; Dyachun, Olga
Article14-гру-201117-лют-2016Аналіз стратегічного потенціалу як основа формування маркетингової стратегії розвитку машинобудівних підприємствБица, В.
Article19-лис-20141-лют-2016Маркетинг модних товарів і його основні складовіМіщук, Оксана Іванівна; Григус, Т. М.; Mishchuk, O. I.; Grygus, T. M.
Article25-кві-20132-лют-2016Краудсорсинг: що робити, щоб нічого не робитиМіщук, Оксана Іванівна; Mischuk, Oksana
Article19-кві-201116-лют-2016Економічна психологія: наука і необхідністьГрабовська, С.
Article25-кві-20132-лют-2016Інформаційна логістика на підприємствіСухорукова, Ольга; Sukhorukova, Olha
Article25-кві-20132-лют-2016Характеристика складу факторів, які впливають на макросередовище фірмиДячун, Ольга Дмитрівна; Diachun, Olha
Article19-кві-201116-лют-2016Комплекс маркетингу та його елементиДембіцька, Н.
Article26-кві-201624-тра-2016Теоретичні аспекти поняття «категорійний мерчандайзинг»Пушкаренко, Віталій; Бурліцька, Оксана Петрівна; Pyshkarenko, Vitali; Burlitska, Oksana
Article26-кві-201624-тра-2016Оцінка ефективності управління системою збуту підприємстваНемчицька, Аліна; Nemchytska, Alina
Article26-кві-201624-тра-2016Аналіз індексів та показників добробуту країни з точки зору її рівня освітиПіняк, Ірина Любомирівна; Музя, Неоніла; Pinyak, Iryna; Muzya, Neonila
Article26-кві-201624-тра-2016Використання бренд–маркетингу в діяльності підприємствКрийцула, Віктор; Kryicula, Victor
Article26-кві-201624-тра-2016Удосконалення збуту сільськогосподарської продукціїКоваль, Надія; Koval, Nadiya
Article26-кві-201624-тра-2016Теоретичні та методологічні аспекти маркетингової діяльностіКопчук, Юлія; Kopchuk, Julia
Article26-кві-201624-тра-2016Аналіз ефективності маркетингової політики просуванняСичевський, Дмитро; Suchevskyy, Dmytro
Article26-кві-201624-тра-2016Аналіз маркетингової товарної політикиБойко, Василина; Boyko, Vasylyna
Article26-кві-201624-тра-2016Поняття комплексу просуванняГораль, Андрій; Goral, Andriy
Article26-кві-201624-тра-2016Сухі будівельні суміші:споживчі властивостіМіщук, Оксана Іванівна; Mishchuk, Oksana
Article26-кві-201624-тра-2016Технології формування конкурентних перевагУрбановський, Тарас; Краузе, Ольга Ігорівна; Urbanovskyy, Taras; Krause, Olga
Article26-кві-201624-тра-2016Конкурентний аналіз маркетингового середовища діяльності підприємстваФалович, Володимир Андрійович; Нестайко, Андрій; Falovych, Volodymyr; Nestajko, Andriy
Article26-кві-201624-тра-2016Особливості стимулювання збуту у сфері торгівельно-розважальних послугГетун, Діана; Бурліцька, Оксана Петрівна; Getyn, Diana; Burlitska, Oksana
Article26-кві-201624-тра-2016Мотиваційна теорія поведінки споживачівБлащишин, Роман; Blaschyshyn, Roman
Article26-кві-201624-тра-2016Система просування продукціїГорбаль, Лілія; Gorbal, Liliya
Article26-кві-201624-тра-2016Розробка маркетингової конкурентної стратегії фірми на внутрішньому ринкуСкоробогата, Сніжана; Skorobohata, Snizhana
Article26-кві-201624-тра-2016Пропаганда як метод просування продукціїСтефінів, Христина; Stefinyv, Khrystyna
Article26-кві-201624-тра-2016Теоретико-методологічні аспекти маркетингових дослідженьБуняк, Назар; Краузе, Ольга Ігорівна; Bunyak, Nazar; Krause, Olga
Article19-лис-20141-лют-2016Вплив податкової системи на функціонування суб’єктів підприємництваГнатюк, Н. В.; Владимир, Ольга Михайлівна; Hnatiuk, N. V.; Vladymyr, O. M.
Article26-кві-201624-тра-2016Шляхи підвищення конкурентоспроможності підприємстваПекельна, Ярослава; Pekelna, Yaroslava
Article26-кві-201624-тра-2016Шляхи удосконалення маркетингової діяльності підприємстваСадовий, Василь; Sadoviy, Vasyl
Article26-кві-201624-тра-2016Роль маркетингової товарної політики в практичній діяльності промислових підприємствСторож, Марія; Storozh, Maria
Article26-кві-201624-тра-2016Теоретичні основи поняття «конкурентоспроможність підприємства»Макодрай, Світлана; Makodray, Svitlana
Article26-кві-201624-тра-2016Розробка логістичних засад в системі організації збутової діяльності підприємстваКучма, Ірина; Kuchma, Iryna
Article26-кві-201624-тра-2016Основні об’єкти маркетингового управління підприємстваРожко, Наталія; Rozhko, Natalia
Article26-кві-201624-тра-2016Особливості адаптації маркетингового комплексу ресторанних підприємств в умовах жорсткої конкуренціїМазан, Оксана; Mazan, Oksana
Article26-кві-201624-тра-2016Формування конкурентних перевагОмелянюк, Валентина; Omelyanyuk, Valentyna
Article26-кві-201624-тра-2016Організація рекламної діяльності підприємствЧорній, Христина; Chorniy, Khrystyna
Article26-кві-201624-тра-2016Туристичний маркетингОнишко, Сергій; Onyshko, Sergii
Article17-кві-200821-бер-2016Вплив попиту на процес ціноутворенняДанилишина, А.
Article18-кві-200721-бер-2016Ринок мінеральних вод України: проблеми і перспективи розвиткуРогатинська, Лілія Романівна
Article18-кві-200721-бер-2016Особливості регіональної економічної безпекиВишовська, О.
Article18-кві-200721-бер-2016Проблеми формування регіональної політики та регіонального управління в УкраїніСемащук, М.
Article18-кві-200721-бер-2016Реклама InternationalБорейко, У.
Article18-кві-200721-бер-2016Елементи комплексу просування товару на сучасному етапі економічного розвиткуФанделюк, О.
Article20-кві-200529-бер-2016Бюджет України 2005Грищук, М.
Article20-кві-200529-бер-2016Особливості розвитку маркетингу в УкраїніКучер, І.
Article20-кві-200529-бер-2016Мерчандайзинг – мистецтво перетворення відвідувача на покупцяФедишин, Г.
Article26-кві-201624-тра-2016Особливості розважального бізнесуУліновська, Оксана; Ulinovs’ka, Oksana
Article18-кві-200721-бер-2016Методологічні аспекти стратегічного управлінняКаня, А.
Article18-кві-200721-бер-2016Партизанський маркетингГоречий, І.
Article26-кві-201624-тра-2016Брендинг як високоефективна технологія завоювання і утримування споживачаВенгер, Юлія; Venger, Yuliia
Article18-кві-200721-бер-2016Позиціювання брендуКушнірук, С.
Article26-кві-201624-тра-2016Банерна реклама як інструмент просування в ІнтернетКопач, Богдан; Kopach, Bogdan
Article17-кві-200821-бер-2016Зовнішня реклама: проблеми розміщенняЯнуш, М.
Article26-кві-201624-тра-2016Інформаційна війна в маркетингуБурліцька, Алла; Burlitska, Alla
Article26-кві-201624-тра-2016Огляд ринку спирту в УкраїніГнатів, Андрій; Gnativ, Andrew
Article20-кві-200529-бер-2016Брендінг та особливості його формування в УкраїніМариненко, Наталія Юріївна
Article26-кві-201624-тра-2016Удосконалення просування товарів на внутрішньому ринку за допомогою інтернет-технологійМанявська, Маріанна; Maniavska, Marianna
Article18-кві-200721-бер-2016Застосування сумісного аналізу при дослідженні інтересів споживачівЦепенюк, Наталія Михайлівна
Article26-кві-201624-тра-2016Використання результатів ділової оцінки в системі розвитку персоналуГелетюк, Віталій; Heletyuk, Vitaly
Article26-кві-201624-тра-2016Сучасні підходи до організації та управління процесами постачанняГула, Наталія; Hula, Nataliya
Article26-кві-201624-тра-2016Аналіз кон’юнктури ринку консалтингових послугСпільник, І.; Spylnyk, I.
Article20-кві-200529-бер-2016Маркетингові стратегії розвитку мобільних операторів в УкраїніДемидчук, І.
Article20-кві-200529-бер-2016Особливості формування вибірки в маркетингових дослідженняхЦепенюк, Наталія Михайлівна
Article20-кві-200529-бер-2016Психовірус: суть та застосування в маркетингуКоновалова, Р.; Котяш, В.
Article26-кві-201624-тра-2016Маркетингові методи управління масовою свідомістюБабій, Юрій; Babiy, Yuriy
Article26-кві-201624-тра-2016Бенчмаркінг як метод дослідження конкурентних перевагМищишин, Петро; Myschyshyn, Petro
Article26-кві-201624-тра-2016Рівень освіти як індикатор добробуту суспільстваПіняк, Ірина Любомирівна; Pinyak, Iryna
Article18-кві-200721-бер-2016Проблеми включення України в світові процеси. Місце і роль України в світовому господарствіРатинський, В.
Article18-кві-200721-бер-2016Стратегічний маркетинг, як один з ключових елементів управління компанієюВишовська, О.
Article26-кві-201624-тра-2016Бенчмаркінг як спосіб підвищення рівня конкурентоспроможності підприємстваМавдюк, Іван; Mavdiuk, Ivan
Article26-кві-201624-тра-2016Формування товарної політикиГригус, Тетяна; Hruhys, Tetyana
Article26-кві-201624-тра-2016Сервісне обслуговування в системі маркетингових комунікаційСокальська, Ірина; Sokalska, Iryna
Article20-лис-201316-бер-2017Розвиток логістичної інфраструктури – чинник підвищення конкурентоспроможності українських реґіонівСтрутинська, І.
Article21-тра-201427-січ-2016Аналіз поведінки споживачів на споживчому ринкуМороз, Василина Романівна; Moroz, Vasylyna
Article26-кві-201624-тра-2016Особливості застосування реклами в комплексі просування товарів споживчого призначенняФалович, Володимир Андрійович; Горбань, Сніжана; Falovych, Volodymyr; Gorban, Snezana
Article26-кві-201624-тра-2016Особливості сучасного управління збутовою діяльністю в системі маркетингу підприємстваПритуляк, Марія; Prytulyak, Maria
Article26-кві-201624-тра-2016Концепція маркетинг-мікс (4P, 5P, 7P)Сямро, Мирон; Syamro, Myron
Article14-тра-200824-тра-2016Шляхи вибору стратегії асортиментної політики підприємстваШпилик, С.
Article26-кві-201624-тра-2016Комунікаційні функції мерчандайзингуПанас, Андрій; Panas, Andriy
Article14-тра-200824-тра-2016Важливість рекламних заходів при виході підприємства на нові ринкиЮзьвак, Л.
Article25-кві-20132-лют-2016Якість послуг та шляхи її підвищенняКолтко, Марія; Koltko, Mariia
Результати 401-500 зі 550 (час пошуку: 0.003 секунди).