Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 301-400 зі 550 (час пошуку: 0.003 секунди).
Знайдені матеріали:
ТипДата випускуДата внесенняНазваАвтор(и)
Other18-тра-20118-чер-2011Економічні аспекти використання методів інтернет-просування продуктуОксентюк, Роман Андрійович; Oksentyuk, Roman
Other18-тра-20118-чер-2011Маркетингове забезпечення інноваційної діяльності фірмиОксентюк, Богдана; Oksentyuk, Bohdana
Other18-тра-20117-чер-2011Техніко-економічні аспекти відбору інноваційГащин, Євген Володимирович; Hashin, E.; Дуда, Олександра; Duda, O.; Макаричева, Людмила; Makaricheva, L.
Conference Abstract22-лис-202110-січ-2022Тренди кондитерського ринку УкраїниРабий, Віктор; Rabyi, Victor
Conference Abstract22-лис-202110-січ-2022Особливості комплексу маркетингу селянськофермерського господарстваКулініч, Софія; Kulinich, Sofia
Article23-кві-201526-лют-2016Формування стратегії розвитку підприємстваПатєєв, О.; Patyeyev, A.
Article19-кві-201116-лют-2016Блоги та соціальні мережі як засіб комунікації з потенційними споживачами кондитерської продукціїЗалецька, В.
Article23-кві-201526-лют-2016Конкурентна стратегія: сутність та основні принципиКазьмірук, В.; Kazmiruk, V. A.
Article24-кві-20146-бер-2016Фінансовий контролінг у транснаціональних корпорація і холдингахКрушельницький, Р.; Krushelnytskyi, R.
Article17-кві-199528-січ-2016Оптимальний нагрів круглої пластинки при мінімальних енергозатратах та аналіз отриманого напружено-деформованого стануВорощук, В. Я.; Козуб, І. Ю.
Article21-бер-201227-січ-2016Вдосконалення товарної політики на засадах маркетингу інноваційВовк, Юрій; Воробець, Валентина Миколаївна; Vovk, Yuriy; Vorobets, Valentyna
Article23-кві-200913-бер-2016Стратегічне планування як інструмент зміцнення конкурентних позицій підприємстваПелехат, О.
Article24-кві-20146-бер-2016Використання соціальних мереж для просування товарів і послугЯщенко, М.; Jashchenko, M. V.
Article23-кві-201526-лют-2016Комплекс просування: поняття, суть, складовіГуменюк, І.; Gymenyuk, I.
Article24-кві-20146-бер-2016Ринок медичних послуг в Україні:проблеми та перспективиВайшле, А.; Vayshle, A.
Article8-жов-201521-гру-2015Исследование рынка Республики Беларусь и приоритеты в производстве мясных продуктов функционального назначенияBalotska, Aliaxandr; Labkova, Maryna; Болотько, Александр; Лобкова, Марина
Article5-гру-201211-лют-2016Принципи, які впливають на ефективність системи показників оцінки праці торгових представниківДячун, О.
Article22-кві-201020-лют-2016Розвиток маркетингових комунікацій в управлінні підприємствомШуб, Ю. А.
Article26-кві-201624-тра-2016Актуальність маркетингової комунікаційної політикиВозняк, Ольга; Wozniak, Olha
Article26-кві-201624-тра-2016Роль бренду в сучасній ринковій економіціСедюк, Ірина; Sedyuk, Iryna
Article25-лис-201518-лют-2016Управління фінансовими ризиками підприємстваКожушок, Т. Я.; Шведа, Наталія Михайлівна; Kozhushok, T. Ja.; Swede, N. M.
Article19-тра-201521-січ-2016Теоретичні підходи до аналізу медіаринку УкраїниГолда, Надія Михайлівна; Golda, Nadiya
Article23-кві-201526-лют-2016Сутність комплексу маркетингових комунікацій та його роль в системі управління підприємствомГакало, О.; Gakalo, O. G.
Article18-кві-201228-січ-2016Механізм зменшення фінансових ризиківТимошик, Наталія Степанівна; Tymoshyk, Nataliya
Article24-кві-20146-бер-2016Зростання прибутковості організації на основі ширшого використання нематеріальних ресурсівДідів, М.; Didiv, M.
Article19-тра-201521-січ-2016Планування як функція управління підприємствомСеменюк, Світлана Богданівна; Semenyuk, Svitlana
Article18-кві-201228-січ-2016Дизайн нового товаруОксентюк, Богдана Андріївна; Oksentyuk, Bohdana
Article23-кві-201526-лют-2016Вплив факторів середовища на діяльність підприємстваБудзінська, М.; Budzinska, M.
Article18-кві-201228-січ-2016Ефективний імідж організаціїМіщук, Оксана Іванівна; Mishchuk, Oksana
Article27-бер-201527-січ-2016Методи прогнозування попиту на продукцію автомобілебудівної промисловостіКраузе, Ольга Ігорівна; Krause, Olga
Article23-кві-200913-бер-2016Теоретичні підходи до визначення конкурентних перевагСадівник, Р.
Article27-жов-201020-лют-2016Особливості машинобудування УкраїниЦіх, Г.; Крамар, І.
Article27-жов-201020-лют-2016Реклама, як засіб створення іміджуШпилик, С.
Article24-кві-20146-бер-2016Сучасні методи атестації персоналуЧура, О.; Chura, O.
Article23-кві-201526-лют-2016Теоретичні засади збутової діяльності підприємстваРебенюк, В.; Rebenyuk, V. S.
Other18-тра-20118-чер-2011Економічні аспекти використання методів інтернет-просування продуктуОксентюк, Роман Андрійович; Oksentyuk, Roman
Other18-тра-20118-чер-2011Розробка організаційної складової управління маркетинговими інтелектуальними активами на підприємствіПіняк, Ірина Любомирівна; Pinyak, Iryna
Other18-тра-20117-чер-2011Маркетингові аспекти формування системи ефективної вищої освіти в УкраїніМеремінський, Михайло; Mereminskyy, Michael; Шелюк, Людмила; Shelyuk, Ludmila
Article21-тра-201427-січ-2016Поняття та значення екомаркування в системі екологічного маркетингуОксентюк, Богдана Андріївна; Oksentyuk, Bohdana
Article21-тра-201427-січ-2016Проблеми та напрями вдосконалення процесу стратегічного плануванняПастух, Ольга Олександрівна; Pastukh, Olha
Article18-кві-201228-січ-2016Конкуренті переваги глобальних стратегій на світовому ринкуПодвірна, Тетяна Володимирівна; Podvirna, Tatyana
Article17-кві-199528-січ-2016Сервіс як інструмент маркетингової стратегіїСтепанова, Л. В.
Article14-гру-201117-лют-2016Поняття технічної естетики та ергономіки та їх значення при розробці нового товаруОксентюк, Б.
Article24-кві-20146-бер-2016Планування цін на підприємствіЧура, О.; Chura, O.
Article18-кві-201228-січ-2016Проблеми екології як інтегральна частина бізнес-стратегіїФалович, Володимир Андрійович; Falovich, Volodymyr
Article14-гру-201117-лют-2016До питання формування ефективних ланцюгів поставокФалович, В.
Article27-бер-201527-січ-2016Погляд на децентралізацію реґіонів країниСтрутинська, Ірина Володимирівна; Strutynska, Iryna
Article23-кві-200913-бер-2016Удосконалення матеріально-технічного забезпечення підприємстваПастушенко, Б.
Article20-кві-201625-тра-2016Оптимізація використання та шляхи покращення управління основними засобами підприємстваКолосівська, О.; Kolosivska, O.
Article21-тра-201427-січ-2016Сучасні ринкові виклики некомерційних організацій сфери культури та дозвілляБорисова, Тетяна Михайлівна; Borysova, Tetiana
Article24-кві-20146-бер-2016Види інтегрованих маркетингових комунікацій та сучасні комунікативні технологіїКоцюк, Б.; Kotsyuk, B.
Article24-кві-20146-бер-2016Системно-процесний підхід до управління конкурентоспроможністю підприємстваКраузе, С.; Krause, S.
Article24-кві-20146-бер-2016Товарно-асортиментна політика: поняття, необхідність та завданняПроцик, І.; Protscyk, I.
Article25-бер-201620-кві-2016Інноваційні підходи в системі підбору персоналуГарматюк, Оксана Олегівна; Чура, Олена; Garmatiuk, Oksana; Chura, Olena
Article25-бер-201620-кві-2016Інновації в галузі менеджменту персоналуКожушок, Тетяна; Галущак, Михайло Петрович; Kozhushok, Tetiana; Galushchak, Mykhaylo
Article26-кві-201624-тра-2016Планування та впровадження асортиментної політикиКуріца, Наталія; Kuritsa, Nataliya
Article23-кві-200913-бер-2016Ефективність використання кустарних методів рекламиБойко, Н.
Article26-кві-201624-тра-2016Товарна політика та її стратегії в умовах ринкуДрай, Віталій; Dray, Vitaliy
Article24-кві-20146-бер-2016Основні завдання маркетингу на підприємствіКритюк, У.; Krytyuk, U.
Article21-тра-201427-січ-2016Сучасні тенденції розвитку інтернет-маркетингу промислових підприємствВоробець, Валентина Миколаївна; Vorobets, Valentyna
Article26-кві-201624-тра-2016Аналіз організації збутової мережі й засобів стимулювання продаж ТзОВ «Сахара»Загалюк, Євгеній; Zahalyuk, Evgeniy
Article23-кві-200913-бер-2016Стратегічне планування як інструмент зміцнення конкурентних позицій підприємстваПелехат, О.
Article22-кві-201020-лют-2016Шляхи підвищення конкурентоспроможності продукції підприємстваМикитчин, В.
Article14-тра-200824-тра-2016Стратегічне маркетингове управління конкурентоспроможністю підприємствБица, В.
Article23-кві-200913-бер-2016Основні завдання товарних стратегій в маркетинговій діяльності підприємствПідложевич, У.
Article26-кві-201624-тра-2016Методи економіко-математичного моделювання в організації маркетингового планування на підприємствіПідставка, Неоніла; Pidstavka, Neonila
Article26-кві-201624-тра-2016Особливості проведення маркетингових досліджень на споживчому ринкуФалович, Володимир Андрійович; Чувашова, Олена; Falovych, Volodymyr; Chuvashova, Olena
Article26-кві-201624-тра-2016Сутність поняття «ефективність маркетингової діяльності» та підходи до її оцінкиДобровольська, Ірина; Dobrovol’ska, Iryna
Article21-бер-201227-січ-2016«Партнерські програми» як один з найпоширеніших видів просування продукту в мережі ІнтернетОксентюк, Роман Андрійович; Oksentyuk, Roman
Article26-кві-201624-тра-2016Основи формування конкурентної стратегії підприємстваБугера, Зоряна; Bugera, Zoryana
Article24-кві-20146-бер-2016Удосконалення навчання персоналу на підприємствіПітура, Т.; Pitura, T.
Article12-гру-201330-жов-2014Проблемы интеграции украины на мировой рынок молочных продуктовСкляренко, Е.В.; Кузьменко, А.А.; Skliarenko, O.V.; Kuzmenko, O.O.
Article5-гру-201211-лют-2016Основні складові маркетингу модних товарівМіщук, О.; Стухляк, Д.
Article25-лис-201518-лют-2016Content marketing jako nowoczesna technologia biznesowaShchyhelska, Halyna; Shchyhelska, Viktoria; Szczygielska, Halyna; Szczygielska, Wiktoria
Article23-кві-200913-бер-2016Актуальність маркетингових досліджень на українського ринкуБойко, Н.
Article24-кві-20146-бер-2016Місце комплексу просування в маркетинговій діяльності підприємстваСавка, А.; Savka, A.
Article26-кві-201624-тра-2016Теоретичні аспекти поняття «мерчандайзинг»Кравець, Оксана; Бурліцька, Оксана Петрівна; Kravec, Oksana; Burlitska, Oksana
Article26-кві-201624-тра-2016Організація Інтернет-рекламиЯворська, Аліна; Yavorska, Alina
Article22-кві-201020-лют-2016Оцінювання конкурентних позицій підприємства в процесі формування його маркетингової стратегіїЯнківська, О.
Article22-кві-201020-лют-2016Сучасні тенденції розвитку маркетингу банківських послугКочерженко, К.
Article24-кві-20146-бер-2016Завдання та функції управління маркетингом на підприємствіЖовнір, З.; Zhovnir, Z.
Article21-тра-201427-січ-2016Маркетинговий аналіз товарної інноваційної політикиДячун, Ольга Дмитрівна; Dyachun, Olga
Article25-кві-20132-лют-2016Аналіз конкурентних переваг підприємстваМожилевська, Юлія; Mozhylevska, Yuliia
Article23-кві-200913-бер-2016Моделювання товарно-збутової стратегії підприємстваКозак, С.
Article29-жов-201422-січ-2016Розвиток суб'єктів малого підприємництва у сфері агропромислового комплексуДідів, М.; Владимир, Ольга Михайлівна; Didiv, M.; Vladymyr, O.
Article23-кві-200913-бер-2016Маркетинговий менеджмент в діяльності промислових підприємствЦвях, Н.
Article20-лис-201316-бер-2017Штрих-код товару як елемент адміністративно-правого захисту прав споживачівДовгань, Ю.
Article24-кві-20146-бер-2016Планування чисельності працюючих та їх складу на підприємствіПітура, Т.; Pitura, T.
Article14-тра-200824-тра-2016Обмеження застосування традиційних методик маркетингових досліджень ринку об’єктів промислового призначенняПіняк, І.
Article26-кві-201624-тра-2016Інформація в управлінні маркетинговою діяльністю підприємстваАнтошків, Вадим; Antoshkiv, Vadym
Article26-кві-201624-тра-2016Поняття контент-маркетингуОксентюк, Богдана Андріївна; Oksentyuk, Bogdana
Article5-гру-201211-лют-2016Інноваційно-логістична модель сталого розвитку економіки країниСтрутинська, І.
Article22-кві-201020-лют-2016Сучасні тенденції розвитку маркетингу банківських послугКочерженко, К.
Article18-тра-20168-лип-2016Формування асортиментної політики підприємстваФедорович, Роман Володимирович; Драй, В. В.; Fedorovych, R.; Dray, V.
Article26-кві-201624-тра-2016Теоретичні основи процесу постачання як об’єкту маркетингового управлінняМар’янчук, Інна; Maryanchuk, Inna
Article20-кві-200529-бер-2016Місце малого підприємництва в економіці країни. Проблеми розвитку малого бізнесу в УкраїніБорейко, У.
Article18-кві-200721-бер-2016Управління конкурентоспроможністю підприємства в умовах ринкової економікиБурденюк, О.
Article26-кві-201624-тра-2016Актуальні аспекти комплексу маркетингу підприємстваБогачук, Наталія; Bohachuk, Nataliya
Article14-гру-201117-лют-2016Актуальні проблеми ефективного управління персоналомФалович, А.
Article21-тра-201427-січ-2016Маркетингові дослідження ємності товарного ринкуМіщук, Оксана Іванівна; Mishchuk, Oksana
Результати 301-400 зі 550 (час пошуку: 0.003 секунди).