Пошук


Поточні фільтри:

Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 201-300 зі 430 (час пошуку: 0.001 секунди).
Знайдені матеріали:
ТипДата випускуДата внесенняНазваАвтор(и)
Conference Abstract9-лис-20186-гру-2018Методологічні основи управління конкурентоспроможністю промислових підприємствКуземський, Назар; Kuzemsky, Nazar
Conference Abstract9-лис-20186-гру-2018Організаційна структура управління маркетингом на підприємстві: сутність, елементи, критерії виборуКрет, Тетяна; Бурліцька, Оксана Петрівна; Kret, Tatyana; Burlitska, Oksana
Conference Abstract9-лис-20186-гру-2018Персональний брендингЧабан, Тетяна; Chaban, Tetiana
Conference Abstract9-лис-20186-гру-2018Фактори забезпечення конкурентоспроможності підприємстваМельничук, Олена; Melnychuk, Olena
Conference Abstract9-лис-20186-гру-2018Зовнішня інформація при проведенні маркетингових дослідженьОгінський, Василь; Ohinskyi, Vasyl
Conference Abstract9-лис-20186-гру-2018Значення інноваційного маркетингу в діяльності підприємстваКачур, Ігор; Оксентюк, Роман Андрійович; Kachur, Igor; Oksentyuk, Roman
Conference Abstract9-лис-20186-гру-2018Шляхи активізації інноваційної діяльності підприємствНовік, Яна; Novik, Yana
Conference Abstract9-лис-20186-гру-2018Основні аспекти управління конкурентоспроможністю промислових підприємствКуземський, Назар; Kuzemsky, Nazar
Conference Abstract9-лис-20186-гру-2018Конкуренція та її роль у формуванні стратегії підприємстваШпилик, Світлана Василівна; Бабій, Юрій; Shpylyk, Svitlana; Babiy, Yuriy
Conference Abstract9-лис-20186-гру-2018Виникнення конфліктів у маркетингових збутових каналахФалович, Володимир Андрійович; Ціх, Галина Володимирівна; Falovych, Volodymyr; Tsikh, Halyna
Conference Abstract9-лис-20186-гру-2018Управління конкурентоспроможністю продукції ПрАТ «Тернопільський молокозавод»Оксентюк, Богдана Андріївна; Горошкевич, Олександр; Oksentyuk, Bogdana; Goroshkevych, Oleksandr
Conference Abstract9-лис-20186-гру-2018Аналіз комунікаційної діяльності підприємстваШевчук, Наталія; Shevchuk, Natalia
Conference Abstract9-лис-20186-гру-2018Маркетингові комунікації та їх місце на ринкуДідюк, Михайло; Didiuk, Mykhailo
Conference Abstract9-лис-20186-гру-2018Значення маркетингової товарної політики для промислових підприємствПаук, Юрій; Pauk, Yuriy
Conference Abstract9-лис-20186-гру-2018Аналіз чинників активізації інноваційної діяльності підприємствГрабовський, Вячеслав; Hrabovsky, Vyacheslav
Conference Abstract9-лис-20186-гру-2018Ефективний брендинг як спосіб підвищення рівня конкурентоспроможності підприємстваБуковський, Іван; Bukovskyi, Ivan
Conference Abstract28-лис-201818-лют-2019Ризики впровадження інноваційного продуктуЩур, І. І.; Вашкеба, С. О.; Schur, I. I.; Vashkeba, S. O.
Conference Abstract9-лис-20186-гру-2018Стратегії виходу підприємства на зовнішні ринкиКарпов, Олександр; Karpov, Olexander
Conference Abstract9-лис-20186-гру-2018Маркетинг-китЗеленюк, Роман; Zelenyuk, Roman
Conference Abstract9-лис-20186-гру-2018Інновації як спосіб підвищення конкурентоспроможності підприємстваМащак, Анастасія; Mashchak, Anastasiia
Conference Abstract9-лис-20186-гру-2018Брендинг як ефективна складова маркетингової політики комунікацій у сфері послугКачунь, Володимир; Kachun, Volodymyr
Conference Abstract9-лис-20186-гру-2018Інструмент підвищення ефективності діяльності підприємства — співпраця з конкурентамиМіщук, Оксана Іванівна; Mishchuk, Oksana
Conference Abstract9-лис-20186-гру-2018Інновації як стратегія підвищення конкурентоспроможності фірмиБаньковський, Дмитро; Bankovsky, Dmitry
Conference Abstract9-лис-20186-гру-2018Брендинг як спосіб підвищення рівня конкурентоспроможності підприємстваМавдюк, Іван; Mavdiuk, Ivan
Conference Abstract9-лис-20186-гру-2018Вплив інновацій на рівень конкурентоспроможності підприємстваСмик, Даниїл; Smyk, Deniel
Conference Abstract9-лис-20186-гру-2018Кон'юнктура ринку та її дослідженняДжерелейко, Мар’яна; Djereleyko, Maryana
Conference Abstract9-лис-20186-гру-2018Маркетингові стратегії втримання клієнтівТрофимлюк, Андрій; Міщук, Оксана Іванівна; Trofymlyuk, Andriy; Mishchuk, Oksana
Conference Abstract9-лис-20186-гру-2018Таргетингова реклама в соціальних мережахПульків, Ірина; Pulkiv, Iryna
Conference Abstract9-лис-20186-гру-2018Маркетинг подійТома, Олена; Toma, Olena
Conference Abstract9-лис-20186-гру-2018Інформаційне забезпечення стратегічного управління сільськогосподарських машинобудівних підприємствСтроцень, Людмила; Strotsen, Liudmyla
Conference Abstract22-тра-201815-чер-2018Реклама як елемент концепції маркетингуВовчук, Оксана; Шпилик, Світлана Василівна; Vovchuk, Oksana; Shpylyk, Svitlana
Article26-кві-201624-тра-2016Мотивація як чинник, що впливає на активність персоналуПолигач, Ірина; Polyhach, Iryna
Article20-кві-201625-тра-2016Система стратегічного планування на промисловому підприємствіБугера, З. В.; Bugera, Z. V.
Article26-кві-201624-тра-2016Аналіз та контроль маркетингових зусиль підприємстваГородецька, Ольга; Gorodetskaya, Olga
Article26-кві-201624-тра-2016Теоретико-методологічні аспекти формування споживчого попитуМеньків, Олег; Краузе, Ольга Ігорівна; Menkiv, Oleg; Krause, Olga
Conference Abstract18-тра-20171-лис-2017Основні аспекти стратегічного програмування маркетингового менеджменту промислових підприємствРожко, Н. Я.; Rozhko, N. YA.
Conference Abstract18-тра-20171-лис-2017Ефективні методи мотивації та стимулювання персоналуМіщук, Оксана Іванівна; Mishchuk, O.
Conference Abstract16-тра-20194-чер-2019Проблеми виведення інноваційних продуктів на ринокМіщук, О.; Mishchuk, O. I.
Article21-бер-201227-січ-2016Інформаційне забезпечення логістичної діяльності підприємств машинобудуванняПаласюк, Богдан; Palasyuk, Bohdan
Article24-кві-20146-бер-2016Проблема підвищення конкурентоспроможності підприємств промисловості УкраїниАндрійчук, Г.; Andriichuk, H.
Article24-кві-20146-бер-2016Завдання та функції маркетингового стратегічного плануванняМакар, О.; Makar, A.
Article18-кві-201228-січ-2016Стратегічні підходи до організації збуту продукції підприємствРарок, Марія; Rarok, Mariya
Article18-кві-201228-січ-2016Сучасні маркетингові підходи до формування цінової стратегії торговельних підприємствТвердохліб, Олександр; Tverdochlib, Oleksandr
Article27-жов-201020-лют-2016Стартап-підприємництво в умовах кризових явищВовк, Ю.
Conference Abstract16-лис-201725-січ-2018Комунікаційні канали контент-маркетингуОксентюк, Богдана Андріївна; Оксентюк, Сергій Олегович; Oksentyuk, B. A.; Oksentyuk, S. O.
Conference Abstract28-лис-201818-лют-2019Сервісна політика в маркетингуОксентюк, Богдана Андріївна; Oksentyuk, B. A.
Conference Abstract22-тра-201815-чер-2018Особливості використання персонального продажу у сучасному маркетингуМащак, А. П.; Оксентюк, Богдана Андріївна; Mashchak, A. P.; Oksentyuk, B. A.
Conference Abstract22-тра-201815-чер-2018НейромаркетингМельничук, Олена; Шпилик, Світлана Василівна; Melnychuk, Olena; Shpylyk, Svitlana
Conference Abstract22-тра-201815-чер-2018Конкуренція та її роль у формуванні стратегії підприємстваШпилик, Світлана Василівна; Шпилик, Олександра; Shpylyk, Svitlana; Shpylyk, Oleksandra
Conference Abstract22-тра-201815-чер-2018Потенціал організації — інноваціїМіщук, Оксана Іванівна; Mishchuk, Oksana
Article21-тра-201427-січ-2016Критерії ідентифікації бренду та його цінність для споживачаПетровський, Роман Володимирович; Petrovskyi, Roman
Article29-жов-201422-січ-2016Аналіз сучасних концепцій поняття «мода»Міщук, О.; Mishchuk, O.
Article19-тра-201521-січ-2016Агресивний маркетингМіщук, Оксана Іванівна; Mishchuk, Oksana
Article27-бер-201527-січ-2016Дослідження конкурентних перевагГолда, Надія Михайлівна; Golda, Nadiia
Article27-жов-201020-лют-2016Бази даних як маркетинговий інтелектуальний актив підприємстваПіняк, І.
Article22-кві-201020-лют-2016Застосування засобів маркетингу в інноваційній діяльності підприємствПавлик, Д.
Article21-тра-201427-січ-2016Активізація розвитку Тернопільського реґіонуСтрутинська, Ірина Володимирівна; Strutynska, Iryna
Article19-тра-201521-січ-2016Ефективні методи рекламування товарів та послугОбуд, Оксана; Obud, Oksana
Article19-тра-201521-січ-2016Маркетинг раціонального природокористуванняОксентюк, Богдана Андріївна; Оксентюк, Андрій Олександрович; Oksentyuk, Bohdana; Oksentyuk, Andriy
Article14-гру-201117-лют-2016Аналіз методу «пошукова оптимізація» як інструмент Інтернет-маркетингуОксентюк, Р.
Article22-кві-201020-лют-2016Кількісні та якісні методи прогнозуванняБойко, Н.
Other18-тра-20117-чер-2011Місткість товарного ринку, як економічна форма прояву споживчого потенціалуМіщук, Оксана Іванівна; Mishchuk, Oksana
Other18-тра-20117-чер-2011Методологічні принципи стратегічної діагностики промислових підприємствБица, Володимир; Bytsa, Volodymyr
Other18-тра-20118-чер-2011Економічні аспекти використання методів інтернет-просування продуктуОксентюк, Роман Андрійович; Oksentyuk, Roman
Other18-тра-20118-чер-2011Маркетингове забезпечення інноваційної діяльності фірмиОксентюк, Богдана; Oksentyuk, Bohdana
Other18-тра-20117-чер-2011Техніко-економічні аспекти відбору інноваційГащин, Євген Володимирович; Hashin, E.; Дуда, Олександра; Duda, O.; Макаричева, Людмила; Makaricheva, L.
Article23-кві-201526-лют-2016Формування стратегії розвитку підприємстваПатєєв, О.; Patyeyev, A.
Article19-кві-201116-лют-2016Блоги та соціальні мережі як засіб комунікації з потенційними споживачами кондитерської продукціїЗалецька, В.
Article23-кві-201526-лют-2016Конкурентна стратегія: сутність та основні принципиКазьмірук, В.; Kazmiruk, V. A.
Article24-кві-20146-бер-2016Фінансовий контролінг у транснаціональних корпорація і холдингахКрушельницький, Р.; Krushelnytskyi, R.
Article21-бер-201227-січ-2016Вдосконалення товарної політики на засадах маркетингу інноваційВовк, Юрій; Воробець, Валентина Миколаївна; Vovk, Yuriy; Vorobets, Valentyna
Article24-кві-20146-бер-2016Використання соціальних мереж для просування товарів і послугЯщенко, М.; Jashchenko, M. V.
Article23-кві-201526-лют-2016Комплекс просування: поняття, суть, складовіГуменюк, І.; Gymenyuk, I.
Article24-кві-20146-бер-2016Ринок медичних послуг в Україні:проблеми та перспективиВайшле, А.; Vayshle, A.
Article8-жов-201521-гру-2015Исследование рынка Республики Беларусь и приоритеты в производстве мясных продуктов функционального назначенияBalotska, Aliaxandr; Labkova, Maryna; Болотько, Александр; Лобкова, Марина
Article5-гру-201211-лют-2016Принципи, які впливають на ефективність системи показників оцінки праці торгових представниківДячун, О.
Article22-кві-201020-лют-2016Розвиток маркетингових комунікацій в управлінні підприємствомШуб, Ю. А.
Article26-кві-201624-тра-2016Актуальність маркетингової комунікаційної політикиВозняк, Ольга; Wozniak, Olha
Article26-кві-201624-тра-2016Роль бренду в сучасній ринковій економіціСедюк, Ірина; Sedyuk, Iryna
Article25-лис-201518-лют-2016Управління фінансовими ризиками підприємстваКожушок, Т. Я.; Шведа, Наталія Михайлівна; Kozhushok, T. Ja.; Swede, N. M.
Article19-тра-201521-січ-2016Теоретичні підходи до аналізу медіаринку УкраїниГолда, Надія Михайлівна; Golda, Nadiya
Article23-кві-201526-лют-2016Сутність комплексу маркетингових комунікацій та його роль в системі управління підприємствомГакало, О.; Gakalo, O. G.
Article18-кві-201228-січ-2016Механізм зменшення фінансових ризиківТимошик, Наталія Степанівна; Tymoshyk, Nataliya
Article24-кві-20146-бер-2016Зростання прибутковості організації на основі ширшого використання нематеріальних ресурсівДідів, М.; Didiv, M.
Article19-тра-201521-січ-2016Планування як функція управління підприємствомСеменюк, Світлана Богданівна; Semenyuk, Svitlana
Article18-кві-201228-січ-2016Дизайн нового товаруОксентюк, Богдана Андріївна; Oksentyuk, Bohdana
Article23-кві-201526-лют-2016Вплив факторів середовища на діяльність підприємстваБудзінська, М.; Budzinska, M.
Article18-кві-201228-січ-2016Ефективний імідж організаціїМіщук, Оксана Іванівна; Mishchuk, Oksana
Article27-бер-201527-січ-2016Методи прогнозування попиту на продукцію автомобілебудівної промисловостіКраузе, Ольга Ігорівна; Krause, Olga
Article27-жов-201020-лют-2016Особливості машинобудування УкраїниЦіх, Г.; Крамар, І.
Article27-жов-201020-лют-2016Реклама, як засіб створення іміджуШпилик, С.
Article24-кві-20146-бер-2016Сучасні методи атестації персоналуЧура, О.; Chura, O.
Article23-кві-201526-лют-2016Теоретичні засади збутової діяльності підприємстваРебенюк, В.; Rebenyuk, V. S.
Other18-тра-20118-чер-2011Економічні аспекти використання методів інтернет-просування продуктуОксентюк, Роман Андрійович; Oksentyuk, Roman
Other18-тра-20118-чер-2011Розробка організаційної складової управління маркетинговими інтелектуальними активами на підприємствіПіняк, Ірина Любомирівна; Pinyak, Iryna
Other18-тра-20117-чер-2011Маркетингові аспекти формування системи ефективної вищої освіти в УкраїніМеремінський, Михайло; Mereminskyy, Michael; Шелюк, Людмила; Shelyuk, Ludmila
Article21-тра-201427-січ-2016Поняття та значення екомаркування в системі екологічного маркетингуОксентюк, Богдана Андріївна; Oksentyuk, Bohdana
Article21-тра-201427-січ-2016Проблеми та напрями вдосконалення процесу стратегічного плануванняПастух, Ольга Олександрівна; Pastukh, Olha
Article18-кві-201228-січ-2016Конкуренті переваги глобальних стратегій на світовому ринкуПодвірна, Тетяна Володимирівна; Podvirna, Tatyana
Article14-гру-201117-лют-2016Поняття технічної естетики та ергономіки та їх значення при розробці нового товаруОксентюк, Б.
Результати 201-300 зі 430 (час пошуку: 0.001 секунди).