Använd denna länk för att citera eller länka till detta dokument: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/271

Titel: Особливості формування маркетингових витрат на хлібопекарних підприємствах
Författare: Саченко, Світлана Іванівна
Серединська, Віра Миколаївна
Bibliographic description (Ukraine): Саченко С., Серединська В. Особливості формування маркетингових витрат на хлібопекарних підприємствах // Галицький економічний вісник. — 2009. — № 1. — С. 91-94. — (проблеми мікро- та макроекономіки України).
Utgivningsdatum: 2009
Date of entry: 4-aug-2009
Place of the edition/event: Тернопіль, Україна
UDC: 338.512
Nyckelord: маркетингові витрати
виробництво
собівартість
Sammanfattning: Досліджено особливості маркетингових витрат на хлібопекарних підприємствах.
The features of marketings charges are investigational on хлібопекарних enterprises.
URI: http://elartu.tstu.edu.ua/handle/123456789/271
Publications status : Опубліковано раніше
Content type: Article
Samling:Галицький економічний вісник, 2009, № 1



Materialet i DSpace är upphovsrättsligt skyddat och får ej användas i kommersiellt syfte!