Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/271

Назва: Особливості формування маркетингових витрат на хлібопекарних підприємствах
Автори: Саченко, Світлана Іванівна
Серединська, Віра Миколаївна
Бібліографічний опис: Саченко С., Серединська В. Особливості формування маркетингових витрат на хлібопекарних підприємствах // Галицький економічний вісник. — 2009. — № 1. — С. 91-94. — (проблеми мікро- та макроекономіки України).
Дата публікації: 2009
Дата внесення: 4-сер-2009
Місце видання, проведення: Тернопіль, Україна
УДК: 338.512
Теми: маркетингові витрати
виробництво
собівартість
Короткий огляд (реферат): Досліджено особливості маркетингових витрат на хлібопекарних підприємствах.
The features of marketings charges are investigational on хлібопекарних enterprises.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tstu.edu.ua/handle/123456789/271
Статус публікації : Опубліковано раніше
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Галицький економічний вісник, 2009, № 1



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.