Моля, използвайте този идентификатор за цитиране или линк към този публикация: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/271

Заглавие: Особливості формування маркетингових витрат на хлібопекарних підприємствах
Автори: Саченко, Світлана Іванівна
Серединська, Віра Миколаївна
Bibliographic description (Ukraine): Саченко С., Серединська В. Особливості формування маркетингових витрат на хлібопекарних підприємствах // Галицький економічний вісник. — 2009. — № 1. — С. 91-94. — (проблеми мікро- та макроекономіки України).
Дата на Публикуване: 2009
Date of entry: 4-Авг-2009
Place of the edition/event: Тернопіль, Україна
UDC: 338.512
Ключови Думи: маркетингові витрати
виробництво
собівартість
Резюме: Досліджено особливості маркетингових витрат на хлібопекарних підприємствах.
The features of marketings charges are investigational on хлібопекарних enterprises.
URI: http://elartu.tstu.edu.ua/handle/123456789/271
Publications status : Опубліковано раніше
Content type: Article
Показва се в Колекции:Галицький економічний вісник, 2009, № 1



Публикацияте в DSpace са защитени с авторско право, с всички права запазени, освен ако не е указно друго.