Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/2693

Назва: Впровадження інноваційних технологій для покращення обслуговування клієнтів на прикладі ПАТ КБ «ПриватБанк»
Інші назви: Implementation of innovative technologies for improving customer service for example Open Joint Stock Company Commercial Bank “PrivateBank”
Автори: Довгунь, Наталія Андріївна
Dovhun, Nataliya
Бібліографічний опис: Довгунь Н. А. Впровадження інноваційних технологій для покращення обслуговування клієнтів на прикладі ПАТ КБ «ПриватБанк» : анотація до дипломної роботи магістра за спеціальністю „8.03060102 — менеджмент інноваційної діяльності“/Н. А. Довгунь, Б.А. Андрушків; Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. — Тернопіль: ТНТУ, 2013. — 3 с.
Дата публікації: 24-гру-2013
Дата внесення: 24-гру-2013
Видавництво: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Місце видання, проведення: Тернопіль
Теми: 8.03060102
менеджмент інноваційної діяльності
Короткий огляд (реферат): У дипломній роботі на тему «Впровадження інноваційних технологій для покращення обслуговування клієнтів на прикладі ПАТ КБ «ПриватБанк» проведене дослідження ринку банківських послуг із подальшим обґрунтуванням управлінської діяльності банку. У теоретичній частині розглянуті теоретичні основи стимулювання якості роботи управлінського персоналу з клієнтами, розглянуто сутність та особливості управлінської праці, визначено чинники формування якості роботи управлінського персоналу, з’ясовано зміст і значення стимулювання якості роботи управлінського персоналу з клієнтами . У аналітико-дослідницьій частині проведено аналіз та оцінку діючої практики стимулювання якості роботи управлінського персоналу з клієнтами в Тернопільській філії ПАТ КБ “ПриватБанк”, розглянуто характеристика системи менеджменту філії, виявлено механізми стимулювання якості роботи управлінського персоналу в банківській установі, проведено аналізування системи стимулювання якості роботи з клієнтами в організації. У проектно-рекомендаційній частині наведено та обґрунтовано пропозиції щодо удосконалення механізму стимулювання якості праці управлінського персоналу з клієнтами в Тернопільській філії ПАТ КБ “ПриватБанк”. Запропоновано ввести рейтингову систему оплати праці, підвищити ефективність негрошового стимулювання управлінського персоналу, удосконалити методи соціально-психологічного стимулювання роботи управлінського персоналу з клієнтами банківської установи. Обгрунтовано інноваційні пропозиції щодо умов надання кредитів. Впровадження запропонованих заходів дозволить підприємству отримати економічний ефект 64778 грн
Master's thesis “Implementation of innovative technologies for improving customer service for example Open Joint Stock Company Commercial Bank “PrivateBank” is a study of the banking market with further justification of administrative activity of OJSC CB "PrivatBank". In the theoretical part are considered next problems: theoretical basis of stimulating the quality of management personnel with customers, the meaning and characteristics of managerial work. Also there are determined the factors which forms the quality of management personnel, it is found the meaning and significance of stimulating the quality of management personnel with customers. In the analyticaland experimental part is analyzed and evaluated the current practice of stimulating the quality of management personnel with clients in Ternopil branch of OJSC CB "PrivatBank". It is considered the characteristics of management in Ternopil branch of OJSC CB "PrivatBank". The mechanisms of stimulating of the quality of management personnel in the bank are found in the project. Proved the review of the system of stimulation of the quality of customer service in the organization. In the project and recommendation part is given and justified suggestions for improving the mechanism of stimulation of labor quality of management personnel with clients in Ternopil OJSC CB "PrivatBank". In particular it is proposed to enter a rating system of remuneration, increase the effectiveness of non-monetary stimulating of management personnel, improve methods of the social and psychological work stimulation of management's in banking institutions. Grounded innovative proposals for the terms of credit. The proposed measures will enable the company to obtain economic benefit 64778 uah.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/2693
Тип вмісту: Other
Розташовується у зібраннях:8.03060102 — менеджмент інноваційної діяльності



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора