Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/2446

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОксентюк, Богдана Андріївнаuk
dc.contributor.authorОксентюк, Андрій Олександровичuk
dc.contributor.authorОксентюк, Богдана Андреевнаru
dc.contributor.authorОксентюк, Андрей Александровичru
dc.contributor.authorOksentyuk, Bohdana Andriyivnaen
dc.contributor.authorOksentyuk, Andriy Oleksandrovychen
dc.date.accessioned2013-11-25T12:57:12Z-
dc.date.available2013-11-25T12:57:12Z-
dc.date.issued2013-11-
dc.identifier.citationОксентюк Б. Особливості комплексу маркетингу в екологічному маркетингу [Електронний ресурс] / Б. Оксентюк, А. Оксентюк // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2013. — Вип. 2 (9). — С. 128-137. — Режим доступу до журн. : http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2013/13odavem.pdf.uk
dc.identifier.issn2223-3822-
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/2446-
dc.description.abstractУ статті визначено поняття «екологічний маркетинг» та розкрито його суть, визначено поняття «комплекс маркетингу» та подано основні складові комплексу маркетингу такі як товарна політика, цінова політика, комунікаційна політика та політика розподілу екологічного товару. В розрізі кожної із складових маркетингу-мікс обґрунтовано їх необхідність, наведено основні характеристики, визначено елементи кожної складової, показано їх особливості з врахуванням екологічного аспекту діяльності підприємства.uk
dc.description.abstractВ статье определено понятие «экологический маркетинг» и раскрыто его суть, определено понятие «комплекс маркетинга» и представлены основные составляющие комплекса маркетинга такие как товарная политика, ценовая политика, коммуникационная политика и политика распределения экологического товара. В разрезе каждой из составляющих маркетинга-микс обосновано их необходимость, приведены основные характеристики, определены элементы каждой составляющей, показано их особенности с учетом экологического аспекта деятельности предприятия.uk
dc.description.abstractIn the article the concept of "environmental marketing", its essence, the term "marketing mix" are defined and the key elements of the marketing mix such as product policy, pricing policy, communication policy and the distribution of environmental goods are presented. In the context of each of the components of the marketing mix their need is justified, main characteristics are defined, elements of each component with regard to their particular environmental aspect of the enterprise are shown.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТНТУ, АСУuk
dc.relation.ispartofseriesВипуск 2 (9);-
dc.subjectекологічний маркетингuk
dc.subjectкомплекс маркетингуuk
dc.subjectтоварна політикаuk
dc.subjectцінова політикаuk
dc.subjectкомунікаційна політикаuk
dc.subjectполітика розподілуuk
dc.subjectрекламаuk
dc.subjectстимулювання збутуuk
dc.subjectпрямий маркетингuk
dc.subjectперсональний продажuk
dc.subjectекологічне спонсорствоuk
dc.subjectэкологический маркетингuk
dc.subjectкомплекс маркетингаuk
dc.subjectтоварная политикаuk
dc.subjectценовая политикаuk
dc.subjectкоммуникационная политикаuk
dc.subjectполитика распределенияuk
dc.subjectрекламаuk
dc.subjectстимулирование сбытаuk
dc.subjectпрямой маркетингuk
dc.subjectперсональные продажиuk
dc.subjectэкологическое спонсорствоuk
dc.subjectenvironmental marketinguk
dc.subjectmarketing mixuk
dc.subjectproduct policyuk
dc.subjectprice policyuk
dc.subjectcommunication policyuk
dc.subjectpolicy distributionuk
dc.subjectadvertisinguk
dc.subjectsales promotionuk
dc.subjectdirect marketinguk
dc.subjectpersonal sellinguk
dc.subjectenvironmental sponsorshipuk
dc.titleОсобливості комплексу маркетингу в екологічному маркетингуuk
dc.title.alternativeОсобенности комплекса маркетинга в экологическом маркетингеuk
dc.title.alternativeFeatures of the marketing mix in environmental marketinguk
dc.typeArticleuk
dc.rights.holder© Socio-Economic Problems and the Stateen
dc.coverage.placenameТернопіль, Українаuk
dc.subject.udc658.5uk
dc.subject.udc339.13uk
Розташовується у зібраннях:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2013, Випуск 2(9)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
13odavem.pdf1,3 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити
13odavem.djvu180,76 kBDjVuПереглянути/відкрити
13odavem__COVER.png383,36 kBimage/pngПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.