Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/2446

Başlık: Особливості комплексу маркетингу в екологічному маркетингу
Diğer Başlıklar: Особенности комплекса маркетинга в экологическом маркетинге
Features of the marketing mix in environmental marketing
Yazarlar: Оксентюк, Богдана Андріївна
Оксентюк, Андрій Олександрович
Оксентюк, Богдана Андреевна
Оксентюк, Андрей Александрович
Oksentyuk, Bohdana Andriyivna
Oksentyuk, Andriy Oleksandrovych
Bibliographic description (Ukraine): Оксентюк Б. Особливості комплексу маркетингу в екологічному маркетингу [Електронний ресурс] / Б. Оксентюк, А. Оксентюк // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2013. — Вип. 2 (9). — С. 128-137. — Режим доступу до журн. : http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2013/13odavem.pdf.
Yayın Tarihi: Kas-2013
Date of entry: 25-Kas-2013
Yayıncı: ТНТУ, АСУ
Place of the edition/event: Тернопіль, Україна
UDC: 658.5
339.13
Anahtar kelimeler: екологічний маркетинг
комплекс маркетингу
товарна політика
цінова політика
комунікаційна політика
політика розподілу
реклама
стимулювання збуту
прямий маркетинг
персональний продаж
екологічне спонсорство
экологический маркетинг
комплекс маркетинга
товарная политика
ценовая политика
коммуникационная политика
политика распределения
реклама
стимулирование сбыта
прямой маркетинг
персональные продажи
экологическое спонсорство
environmental marketing
marketing mix
product policy
price policy
communication policy
policy distribution
advertising
sales promotion
direct marketing
personal selling
environmental sponsorship
Seri/Rapor No:: Випуск 2 (9);
Özet: У статті визначено поняття «екологічний маркетинг» та розкрито його суть, визначено поняття «комплекс маркетингу» та подано основні складові комплексу маркетингу такі як товарна політика, цінова політика, комунікаційна політика та політика розподілу екологічного товару. В розрізі кожної із складових маркетингу-мікс обґрунтовано їх необхідність, наведено основні характеристики, визначено елементи кожної складової, показано їх особливості з врахуванням екологічного аспекту діяльності підприємства.
В статье определено понятие «экологический маркетинг» и раскрыто его суть, определено понятие «комплекс маркетинга» и представлены основные составляющие комплекса маркетинга такие как товарная политика, ценовая политика, коммуникационная политика и политика распределения экологического товара. В разрезе каждой из составляющих маркетинга-микс обосновано их необходимость, приведены основные характеристики, определены элементы каждой составляющей, показано их особенности с учетом экологического аспекта деятельности предприятия.
In the article the concept of "environmental marketing", its essence, the term "marketing mix" are defined and the key elements of the marketing mix such as product policy, pricing policy, communication policy and the distribution of environmental goods are presented. In the context of each of the components of the marketing mix their need is justified, main characteristics are defined, elements of each component with regard to their particular environmental aspect of the enterprise are shown.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/2446
ISSN: 2223-3822
Copyright owner: © Socio-Economic Problems and the State
Content type: Article
Koleksiyonlarda Görünür:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2013, Випуск 2(9)

Bu öğenin dosyaları:
Dosya Açıklama BoyutBiçim 
13odavem.pdf1,3 MBAdobe PDFGöster/Aç
13odavem.djvu180,76 kBDjVuGöster/Aç
13odavem__COVER.png383,36 kBimage/pngGöster/Aç


DSpace'deki bütün öğeler, aksi belirtilmedikçe, tüm hakları saklı tutulmak şartıyla telif hakkı ile korunmaktadır.