Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/2446

Назва: Особливості комплексу маркетингу в екологічному маркетингу
Інші назви: Особенности комплекса маркетинга в экологическом маркетинге
Features of the marketing mix in environmental marketing
Автори: Оксентюк, Богдана Андріївна
Оксентюк, Андрій Олександрович
Оксентюк, Богдана Андреевна
Оксентюк, Андрей Александрович
Oksentyuk, Bohdana Andriyivna
Oksentyuk, Andriy Oleksandrovych
Бібліографічний опис: Оксентюк Б. Особливості комплексу маркетингу в екологічному маркетингу [Електронний ресурс] / Б. Оксентюк, А. Оксентюк // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2013. — Вип. 2 (9). — С. 128-137. — Режим доступу до журн. : http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2013/13odavem.pdf.
Дата публікації: лис-2013
Дата внесення: 25-лис-2013
Видавництво: ТНТУ, АСУ
Місце видання, проведення: Тернопіль, Україна
УДК: 658.5
339.13
Теми: екологічний маркетинг
комплекс маркетингу
товарна політика
цінова політика
комунікаційна політика
політика розподілу
реклама
стимулювання збуту
прямий маркетинг
персональний продаж
екологічне спонсорство
экологический маркетинг
комплекс маркетинга
товарная политика
ценовая политика
коммуникационная политика
политика распределения
реклама
стимулирование сбыта
прямой маркетинг
персональные продажи
экологическое спонсорство
environmental marketing
marketing mix
product policy
price policy
communication policy
policy distribution
advertising
sales promotion
direct marketing
personal selling
environmental sponsorship
Серія/номер: Випуск 2 (9);
Короткий огляд (реферат): У статті визначено поняття «екологічний маркетинг» та розкрито його суть, визначено поняття «комплекс маркетингу» та подано основні складові комплексу маркетингу такі як товарна політика, цінова політика, комунікаційна політика та політика розподілу екологічного товару. В розрізі кожної із складових маркетингу-мікс обґрунтовано їх необхідність, наведено основні характеристики, визначено елементи кожної складової, показано їх особливості з врахуванням екологічного аспекту діяльності підприємства.
В статье определено понятие «экологический маркетинг» и раскрыто его суть, определено понятие «комплекс маркетинга» и представлены основные составляющие комплекса маркетинга такие как товарная политика, ценовая политика, коммуникационная политика и политика распределения экологического товара. В разрезе каждой из составляющих маркетинга-микс обосновано их необходимость, приведены основные характеристики, определены элементы каждой составляющей, показано их особенности с учетом экологического аспекта деятельности предприятия.
In the article the concept of "environmental marketing", its essence, the term "marketing mix" are defined and the key elements of the marketing mix such as product policy, pricing policy, communication policy and the distribution of environmental goods are presented. In the context of each of the components of the marketing mix their need is justified, main characteristics are defined, elements of each component with regard to their particular environmental aspect of the enterprise are shown.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/2446
ISSN: 2223-3822
Власник авторського права: © Socio-Economic Problems and the State
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2013, Випуск 2(9)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
13odavem.pdf1,3 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити
13odavem.djvu180,76 kBDjVuПереглянути/відкрити
13odavem__COVER.png383,36 kBimage/pngПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.