กรุณาใช้ตัวระบุนี้เพื่ออ้างอิงหรือเชื่อมต่อรายการนี้: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/2438

ชื่อเรื่อง: Класифікація інформаційних систем управління взаємовідносинами з клієнтами
ชื่อเรื่องอื่นๆ: Классификация информационных систем управление взаимоотношениями с клиентами
Classification of the information systems of the customer relationship management
ผู้แต่ง: Гевко, Володимир Леонідович
Гевко, Владимир Леонидивич
Gevko, Volodymyr Leonidovych
Bibliographic description (Ukraine): Гевко В. Класифікація інформаційних систем управління взаємовідносинами з клієнтами [Електронний ресурс] / В. Гевко // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2013. — Вип. 2 (9). — С. 44–57. — Режим доступу до журн. : http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2013/13gvlvzk.pdf.
วันที่เผยแพร่: พฤศ-2013
Date of entry: 25-พฤศ-2013
สำนักพิมพ์: ТНТУ, АСУ
Place of the edition/event: Тернопіль, Україна
UDC: 658.89
004
คำสำคัญ: взаємовідносини з клієнтами
інформаційне забезпечен¬ня
система інформаційного забезпечення
бази даних
клієнтоорієнтованість
формування інформаційного забезпечення
інформаційна система
взаимоотношения с клиентами
информационное обеспечение
система информационного обеспечения
базы данных
клиентоориентированность
формирования информационного обеспечения
информационная система
customer relationship
information support
information support system
database
customer orientation
information support formation
information system
หมายเลขชุด/รายงาน: Випуск 2 (9);
บทคัดย่อ: У даній статті нами обґрунтовано розширену класифікацію інформаційних систем управління взаємовідносин з клієнтами. Така класифікація передбачає ознаки, систематизовані на основі аналізу літературних джерел, а також запропоновані власні ознаки класифікації, а саме: за характером обслуговування, за ступенем інтеграції з існуючою інформаційною системою підприємства та за типом доступу до інформаційних баз. Також у статті подано їх розгорнуте пояснення. Запропонована розширена класифікація удосконалює існуючі теоретичні положення та напрацювання у напрямку розвитку ефективних інформаційних систем управління взаємовідносин з клієнтами.
В данной статье нами обосновано расширенную классификацию информационных систем управления взаимоотношений с клиентами. Такая классификация предусматривает признаки, систематизированы на основе анализа литературных источников, а также предложены собственные признаки классификации, а именно: по характеру обслуживания, по степени интеграции с существующей информационной системой предприятия и по типу доступа к информационным базам. Также в статье представлены их развернутое объяснение. Предложенная расширенная классификация совершенствует существующие теоретические положения и наработки в направлении развития эффективных информационных систем управления взаимоотношениями с клиентами.
The article justifies the expanded classification of the information systems of the customer relationship management. Such classification provides the systematized features based on the literature references and also its own classification features, such as: by the kind of service, by the integration degree of the existing enterprise information system and by the type of the database access. The article also gives their detailed explanation. Suggested, extended classification improves existing theoretical concepts and developments in the areas of effective information systems for customer relationship management.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/2438
ISSN: 2223-3822
Copyright owner: © Socio-Economic Problems and the State
Content type: Article
ปรากฏในกลุ่มข้อมูล:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2013, Випуск 2(9)

แฟ้มในรายการข้อมูลนี้:
แฟ้ม รายละเอียด ขนาดรูปแบบ 
13gvlvzk.pdf1,34 MBAdobe PDFดู/เปิด
13gvlvzk.djvu241,85 kBDjVuดู/เปิด
13gvlvzk__COVER.png420,73 kBimage/pngดู/เปิด


รายการทั้งหมดในระบบคิดีได้รับการคุ้มครองลิขสิทธิ์ มีการสงวนสิทธิ์เว้นแต่ที่ระบุไว้เป็นอื่น