Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/2438

Tytuł: Класифікація інформаційних систем управління взаємовідносинами з клієнтами
Inne tytuły: Классификация информационных систем управление взаимоотношениями с клиентами
Classification of the information systems of the customer relationship management
Authors: Гевко, Володимир Леонідович
Гевко, Владимир Леонидивич
Gevko, Volodymyr Leonidovych
Cytat: Гевко В. Класифікація інформаційних систем управління взаємовідносинами з клієнтами [Електронний ресурс] / В. Гевко // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2013. — Вип. 2 (9). — С. 44–57. — Режим доступу до журн. : http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2013/13gvlvzk.pdf.
Data wydania: lis-2013
Date of entry: 25-lis-2013
Wydawca: ТНТУ, АСУ
Place edycja: Тернопіль, Україна
UDC: 658.89
004
Słowa kluczowe: взаємовідносини з клієнтами
інформаційне забезпечен¬ня
система інформаційного забезпечення
бази даних
клієнтоорієнтованість
формування інформаційного забезпечення
інформаційна система
взаимоотношения с клиентами
информационное обеспечение
система информационного обеспечения
базы данных
клиентоориентированность
формирования информационного обеспечения
информационная система
customer relationship
information support
information support system
database
customer orientation
information support formation
information system
Seria / Raport nr: Випуск 2 (9);
Abstract: У даній статті нами обґрунтовано розширену класифікацію інформаційних систем управління взаємовідносин з клієнтами. Така класифікація передбачає ознаки, систематизовані на основі аналізу літературних джерел, а також запропоновані власні ознаки класифікації, а саме: за характером обслуговування, за ступенем інтеграції з існуючою інформаційною системою підприємства та за типом доступу до інформаційних баз. Також у статті подано їх розгорнуте пояснення. Запропонована розширена класифікація удосконалює існуючі теоретичні положення та напрацювання у напрямку розвитку ефективних інформаційних систем управління взаємовідносин з клієнтами.
В данной статье нами обосновано расширенную классификацию информационных систем управления взаимоотношений с клиентами. Такая классификация предусматривает признаки, систематизированы на основе анализа литературных источников, а также предложены собственные признаки классификации, а именно: по характеру обслуживания, по степени интеграции с существующей информационной системой предприятия и по типу доступа к информационным базам. Также в статье представлены их развернутое объяснение. Предложенная расширенная классификация совершенствует существующие теоретические положения и наработки в направлении развития эффективных информационных систем управления взаимоотношениями с клиентами.
The article justifies the expanded classification of the information systems of the customer relationship management. Such classification provides the systematized features based on the literature references and also its own classification features, such as: by the kind of service, by the integration degree of the existing enterprise information system and by the type of the database access. The article also gives their detailed explanation. Suggested, extended classification improves existing theoretical concepts and developments in the areas of effective information systems for customer relationship management.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/2438
ISSN: 2223-3822
Właściciel praw autorskich: © Socio-Economic Problems and the State
Typ zawartości: Article
Występuje w kolekcjach:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2013, Випуск 2(9)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis WielkośćFormat 
13gvlvzk.pdf1,34 MBAdobe PDFPrzeglądanie/Otwarcie
13gvlvzk.djvu241,85 kBDjVuPrzeglądanie/Otwarcie
13gvlvzk__COVER.png420,73 kBimage/pngPrzeglądanie/Otwarcie


Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi