Empreu aquest identificador per citar o enllaçar aquest ítem: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/2438

Títol: Класифікація інформаційних систем управління взаємовідносинами з клієнтами
Altres títols: Классификация информационных систем управление взаимоотношениями с клиентами
Classification of the information systems of the customer relationship management
Autor: Гевко, Володимир Леонідович
Гевко, Владимир Леонидивич
Gevko, Volodymyr Leonidovych
Bibliographic description (Ukraine): Гевко В. Класифікація інформаційних систем управління взаємовідносинами з клієнтами [Електронний ресурс] / В. Гевко // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2013. — Вип. 2 (9). — С. 44–57. — Режим доступу до журн. : http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2013/13gvlvzk.pdf.
Data de publicació: de -2013
Date of entry: 25-de -2013
Editorial: ТНТУ, АСУ
Place of the edition/event: Тернопіль, Україна
UDC: 658.89
004
Paraules clau: взаємовідносини з клієнтами
інформаційне забезпечен¬ня
система інформаційного забезпечення
бази даних
клієнтоорієнтованість
формування інформаційного забезпечення
інформаційна система
взаимоотношения с клиентами
информационное обеспечение
система информационного обеспечения
базы данных
клиентоориентированность
формирования информационного обеспечения
информационная система
customer relationship
information support
information support system
database
customer orientation
information support formation
information system
Citació: Випуск 2 (9);
Resum: У даній статті нами обґрунтовано розширену класифікацію інформаційних систем управління взаємовідносин з клієнтами. Така класифікація передбачає ознаки, систематизовані на основі аналізу літературних джерел, а також запропоновані власні ознаки класифікації, а саме: за характером обслуговування, за ступенем інтеграції з існуючою інформаційною системою підприємства та за типом доступу до інформаційних баз. Також у статті подано їх розгорнуте пояснення. Запропонована розширена класифікація удосконалює існуючі теоретичні положення та напрацювання у напрямку розвитку ефективних інформаційних систем управління взаємовідносин з клієнтами.
В данной статье нами обосновано расширенную классификацию информационных систем управления взаимоотношений с клиентами. Такая классификация предусматривает признаки, систематизированы на основе анализа литературных источников, а также предложены собственные признаки классификации, а именно: по характеру обслуживания, по степени интеграции с существующей информационной системой предприятия и по типу доступа к информационным базам. Также в статье представлены их развернутое объяснение. Предложенная расширенная классификация совершенствует существующие теоретические положения и наработки в направлении развития эффективных информационных систем управления взаимоотношениями с клиентами.
The article justifies the expanded classification of the information systems of the customer relationship management. Such classification provides the systematized features based on the literature references and also its own classification features, such as: by the kind of service, by the integration degree of the existing enterprise information system and by the type of the database access. The article also gives their detailed explanation. Suggested, extended classification improves existing theoretical concepts and developments in the areas of effective information systems for customer relationship management.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/2438
ISSN: 2223-3822
Copyright owner: © Socio-Economic Problems and the State
Content type: Article
Apareix a les col·leccions:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2013, Випуск 2(9)

Arxius per aquest ítem:
Arxiu Descripció MidaFormat 
13gvlvzk.pdf1,34 MBAdobe PDFVeure/Obrir
13gvlvzk.djvu241,85 kBDjVuVeure/Obrir
13gvlvzk__COVER.png420,73 kBimage/pngVeure/Obrir


Els ítems de DSpace es troben protegits per copyright, amb tots els drets reservats, sempre i quan no s’indiqui el contrari.