Palun kasuta seda identifikaatorit viitamiseks ja linkimiseks: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/2377

Pealkiri: Підходи до визначення соціально-економічної ефективності освіти
Teised pealkirjad: Approach to determination of social and economic education efficiency
Подходы к определению социально-экономической эффективности образования
Autor: Матюк, Тетяна Володимирівна
Матюк, Татьяна Владимировна
Matiuk, Tetiana Volodymyrivna
Bibliographic description (Ukraine): Матюк Т. Підходи до визначення соціально-економічної ефективності освіти [Електронний ресурс] / Т. Матюк // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2013. — Вип. 1 (8). — С. 353–360. — Режим доступу до журн. : http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2013/13mtveeo.pdf.
Ilmumisaasta: mai-2013
Date of entry: 30-juu-2013
Kirjastaja: ТНТУ, АСУ
Place of the edition/event: Тернопіль, Україна
UDC: 338.46
37.003.13
Märksõnad: соціально-економічна ефективність освіти
система освіти
внутрішня ефективність освіти
зовнішня ефективність освіти
social and economic education efficiency
educational system
internal education efficiency
external education efficiency
Series/Report no.: Випуск 1 (8);
Kokkuvõte: Стаття присвячена визначенню сутності внутрішньої та зовнішньої ефективності освіти. Через використання показників кількості населення, яка здобуває освіту, числа навчальних закладів, чисельності працівників освіти та видатків зведеного бюджету України на систему освіти у фактичних цінах встановлено відносно високу внутрішню ефективність української системи освіти. Обґрунтовано основні напрями впливу освіти на соціально-економічний розвиток країни, а саме: сприяння зростанню якісних і кількісних характеристик сукупного працівника; формування ділових та інноваційних навичок підприємців; збільшення чисельності середнього класу за рахунок підвищення доступності вищої освіти; створення умов соціального взаєморозуміння та взаємодії у суспільстві шляхом підвищення рівня економічної, правової, політичної і громадянської культури населення. Метою дослідження є поглиблення наукових підходів до визначення ефективності освіти. Основним завданням статті є дослідження соціально-економічної ефективності освіти та виявлення основних напрямів впливу освіти на соціально-економічний розвиток.
The article is dedicated to determination of the nature of internal and external education efficiency. Using the indexes of quantity of the educated population, number of educational institutions, number of education employees and expenses of Ukrainian consolidated budget for educational system, it was determined the higher internal efficiency of Educational System of Ukraine in actual price. It was grounded the major aspects of education influence on social and economic development of the country, videlicet: contribute to growth of joint employee’s quantitative and qualitative characteristics; entrepreneurs’ business and innovation habits formation; expansion in the number of middle class via higher education availability; create conditions for social mutual understanding and social interaction via increase of economic, legal, political and civic culture level of population. The objective of research is profound scientific approaches to education efficiency determination. The essential task of the article is to research social and economic educational efficiency and to find the major aspects of education influence on social and economic development.
Статья посвящена определению сущности внутренней и внешней эффективности образования. Через использование показателей количества населения, которая получает образование, числа учебных заведений, численности работников и расходов сводного бюджета Украины на систему образования в фактических ценах установлено относительно высокую внутреннюю эффективность украинской системы образования. Обоснованы основные направления влияния образования на социально-экономическое развитие страны, а именно: содействие росту качественных и количественных характеристик совокупного работника; формирование деловых и инновационных навыков предпринимателей; увеличение численности среднего класса за счет повышения доступности высшего образования; создание условий социального взаимопонимания и взаимодействия в обществе путем повышения уровня экономической, правовой, политической и гражданской культуры населения. Целью исследования является углубление научных подходов к определению эффективности образования. Основной задачей статьи является исследование социально-экономической эффективности образования и выявление основных направлений влияния образования на социально-экономическое развитие.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/2377
ISSN: 2223-3822
Copyright owner: © Socio-Economic Problems and the State
Content type: Article
Asub kollektsiooni(de)s:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2013, Випуск 1(8)

Failid selles objektis:
Fail Kirjeldus SuurusFormaat 
13mtveeo.pdf1,81 MBAdobe PDFVaata/Ava
13mtveeo.djvu419,21 kBDjVuVaata/Ava
13mtveeo__COVER.png428,79 kBimage/pngVaata/Ava


Kõik teosed on Dspaces autoriõiguste kaitse all.