Пошук


Поточні фільтри:

Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-41 зі 41 (час пошуку: 0.049 секунди).
  • назад
  • 1
  • далі
Знайдені матеріали:
ТипДата випускуДата внесенняНазваАвтор(и)
Article23-чер-202029-вер-2020Брендинг як інструмент формування інвестиційної привабливості територійПеть, Ірина; Олійник, Ігор; Тертиця, Олександр; Pet, Iryna; Oliinyk, Ihor; Tertytsia, Oleksandr
Article31-січ-20186-бер-2019Управлінський інструментарій оцінювання ефективності впровадження конкурентної стратегії як механізму підвищення конкурентоспроможності підприємстваШпилик, Світлана Василівна; Shpylyk, Svitlana
Article21-лис-201727-гру-2017Стан сучасного рекламного ринку в УкраїніТимошик, Михайло Морозенкович; Tymoshyk, Mykhailo
Article25-лют-202020-тра-2020Упровадження концепції маркетингового управління в діяльність підприємств міського електротранспортуОкрепкий, Ростислав Богданович; Дудар, Володимир Тарасович; Okrepkyi, Rostyslav; Dudar, Volodymir
Article25-лют-202020-тра-2020Дослідження проблем екологічності продукції меблевої промисловості на засадах маркетингуГаврилець, Олеся Василівна; Дочинець, Наталя Мирославівна; Кампо, Георгіна Михайлівна; Havrylets, Olesia; Dochynets, Natalia; Kampo, Heorhina
Article19-гру-201915-тра-2020Маркетингова стратегія: сутність й особливостіНіколайчук, Ольга Анатоліївна; Nikolaichuk, Olha
Article19-гру-201915-тра-2020Контекстна реклама: метрики і КРІІванечко, Неля Ростиславівна; Хрупович, Світлана Євгенівна; Ivanechko, Nelia; Khrupovych, Svitlana
Article18-вер-202023-гру-2020Особливості цифрової стратегії підприємства залежно від розміру бізнесуКіржецька, Марія; Кіржецький, Юрій; Kirzhetska, Mariya; Kirzhetskyy, Yuriy
Article14-кві-202017-вер-2020Зелена конкурентоспроможність бізнес-сектора України в рамках глобальних тенденційЧигрин, Олена Юріївна; Люльов, Олексій Валентинович; Пімоненко, Тетяна Володимирівна; Косторнова, Світлана Олександрівна; Chygryn, Olena; Lyulyov, Oleksii; Pimonenko, Tetyana; Kostornova, Svitlana
Article22-січ-201919-бер-2019Facebook як ефективний маркетинговий інструмент розвитку бізнесуШпилик, Світлана Василівна; Вовчук, Оксана; Shpylyk, Svitlana; Vovchuk, Oksana
Article22-січ-201919-бер-2019Ефективний пошук покупців – основа бізнесуСеменюк, Світлана Богданівна; Semeniuk, Svitlana
Article14-кві-202017-вер-2020Peculiarities of innovations implementation on the Ukrainian brand exampleЛетуновська, Наталія Євгенівна; Вода, Ганна Миколаївна; Кадуріна, Світлана Василівна; Цуненко, Анна Миколаївна; Letunovska, Nataliia; Voda, Hanna; Kadurina, Svitlana; Tsunenko, Anna
Article202119-кві-2021Глобальна конкуренція: роль та місце у системі маркетингового середовищаБорисова, Тетяна Михайлівна; Хрупович, Світлана Євгенівна; Borysova, Tetiana; Khrupovych, Svitlana
Article20113-чер-2011Реальність семплінгу в торговому маркетингу: умови та генезис розвиткуБурліцька, Оксана Петрівна; Рожко, Надія Володимирівна
Article20-бер-20145-гру-2014Удосконалення концептуальної моделі керування просуванням інформаційного продукту машинобудівного підприємства в мережі інтернетOksentyuk, Roman
Article27-тра-201411-гру-2014Передумови та напрями маркетизації некомерційної сфери культури та дозвілля УкраїниBorysova, Tetiana
Article201320-тра-2014Дослідження міграційних поведінкових схем учнівської молодіБорисова, Тетяна; Borysova, Tetiana
Article201228-тра-2013Особливості формування лояльності роздрібних споживачів на вітчизняному ринку пальногоРатинський, Вадим Віталійович; Ratynskyi, Vadym
Article201121-вер-2011Особливості використання методу маркетингового дослідження "фокус-група" в глобальній мереж інтернетРатинський, Вадим Віталійович
Article201227-тра-2013Парадигма стратегічного маркетингуГуржій, Наталія; Gurzhiy, Natalia
Article25-лис-20151-бер-2016Інтернет як ефективний маркетинговий інструмент сучасного підприємстваШпилик, Світлана Василівна; Shpylyk, Svitlana
Article21-жов-201416-гру-2014Передумови та напрями маркетизації некомерційної сфери культури та дозвілля УкраїниBorysova, Tetiana
Article201312-гру-2014Дослідження маркетингових комунікаційних заходів з подолання попиту, що призводить до торгівлі людьмиБорисова, Тетяна; Borysova, Tetiana
Article200912-сер-2009Основні помилки та правила створення ефективної рекламиШтельма, Наталія Олегівна
Article201017-січ-2011Формування маркетингового потенціалу підприємства в умовах сучасного ринкуРожко, Наталія; Бурліцька, Оксана Петрівна
Article25-лис-20151-бер-2016Маркетинг благодійних і волонтерських організаційБорисова, Тетяна Михайлівна; Borysova, Tetiana
Article18-лис-201429-жов-2015Маркетизація як вектор розвитку сфери права, адвокасі та політики в контексті національного досвіду-
Article6-бер-20151-бер-2016Сутність стратегічного маркетингового планування, його завдання та принципиДячун, Ольга Дмитрівна; Dyachun, Olga
Article25-жов-20222-лют-2023CRM як джерело інформації для розробки маркетингових проєктів та стратегічного управління конкурентоспроможністюКраузе, О.; Піняк, І.; Шпилик, Світлана Василівна; Krause, O.; Pinyak, I.; Shpylyk, S.
Article25-жов-20222-лют-2023Формування системи маркетингу взаємодії з клієнтами та її вплив на підвищення результативності кондитерських підприємствЮшкевич, О.; Яблонська, І.; Yushkevych, O.; Yablonska, I.
Article21-лют-20233-тра-2023Дослідження суті бренд-менеджменту в системі маркетингового управління підприємствомДанилюк, А.; Danylyuk, A.
Article21-лют-20233-тра-2023Маркетингове дослідження потреб жінок та дівчат – внутрішньо переміщених осібБорисова, Т.; Процишин, Ю.; Borysova, T.; Protsyshyn, Y.
Article21-лис-20221-кві-2023Маркетингове дослідження стану гендерної політики в системі публічного управління регіонуБорисова, Т.; Монастирський, Г.; Окрепкий, Р.; Галько, Л.; Borysova, T.; Monastyrskyi, G.; Okrepkyi, R.; Halko, L.
Article22-лют-20227-вер-2022Пошуковий маркетингІванечко, Неля Ростиславівна; Дудар, Володимир Тарасович; Павелко, Валентин Іванович; Ivanechko, Nelia; Dudar, Volodymyr; Pavelko, Valentyn
Article21-чер-202213-гру-2022Маркетинговий стратегічний аналіз конкурентного потенціалу комерційного підприємстваКраузе, Ольга Ігорівна; Піняк, Ірина Любомирівна; Шпилик, Світлана Василівна; Krause, O.; Pinyak, I.; Shpylyk, S.
Article22-лют-20227-вер-2022Маркетингові дослідження поведінки споживачів ресторанних послугШквиря, Наталя Олександрівна; Shkvyria, Natalia
Article23-гру-201610-тра-2017Бренд-менеджмент маркетинговими комунікаціями в «електронному ресторані»Юрчак, Едуард Володимирович; Yurchak, Eduard
Article5-вер-202314-жов-2023Сучасні стратегії STP-маркетингу бізнес-структур в умовах індустрії 4.0Головань, Ольга Олексіївна; Олійник, Олександр Миколайович; Маркова, Світлана Вікторівна; Олійник, Максим Олександрович; Holovan, Olha; Oliynyk, Oleksandr; Markova, Svitlana; Oliinyk, Maksym
Article24-жов-202328-гру-2023Дослідження впливу стратегії сучасного екомаркетингу на розвиток органічного виробництва в УкраїніКорчак, Олена Сергіївна; Шпилик, Світлана Василівна; Korchak, Olena; Shpylyk, Svitlana
Article24-жов-202328-гру-2023Дослідження доступності до інклюзивної медицини через призму маркетингового аналізуБорисова, Тетяна Михайлівна; Дудар, Володимир Тарасович; Галько, Людмила Романівна; Крупник, Андрій; Borysova, Tetiana; Dudar, Volodymyr; Halko, Lyudmyla; Krupnyk, Andrii
Article19-гру-202327-січ-2024Управління продажами у сфері послугІванечко, Неля Ростиславівна; Оконський, Михайло Вікторович; Ivanechko, Nelia; Okonskyi, Mykhailo
Результати 1-41 зі 41 (час пошуку: 0.049 секунди).
  • назад
  • 1
  • далі