Пошук


Поточні фільтри:

Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-18 зі 18 (час пошуку: 0.044 секунди).
  • назад
  • 1
  • далі
Знайдені матеріали:
ТипДата випускуНазваАвтор(и)
Article21-лис-2017Розвиток промислових підприємств в умовах суспільної нестабільності: ресурсно-інноваційні чинники. (Особливості організаційного процесу забезпечення ефективності економічних реформ в умовах Європейської адаптації суб’єктів господарювання)Андрушків, Богдан Миколайович; Шерстюк, Роман Петрович; Кирич, Наталія Богданівна; Погайдак, Ольга Богданівна; Andrushkiv, Bohdan; Sherstiuk, Roman; Kirich, Nataliia; Pogaidak, Olha
Article21-лис-2017Алгоритм аналізу податкових ризиків суб’єктів господарюванняКанюк, Василь Михайлович; Kanyuk, Vasyl
Article27-тра-2014Системний підхід до формування та впровадження програмних заходів: територіально-ієрархічний зрізPanukhnyk, Olena
Article2011Стратегічний розвиток машинобудування в україніКузь, Тетяна Іванівна
Article2010Стратегічне планування маркетингу: теоретико-концептуальні засадиСеменюк, Світлана
Article20-бер-2014Інновація цінності та методика її реалізації на сучасному ринкуRavlyk, Natalia
Article2011Факторний підхід до формування стратегії зниження витрат підприємстваКостецька, Наталія Іванівна
Article2010Конкурентоспроможність переробних підприємств – запорука економічної стабільності галузі та сталого розвитку суспільстваКирич, Наталія Богданівна
Article2010Механізми управління формуванням і використанням прибутку підприємствамиСидяга, Богдан
Article2010Планування на основі збалансованої системи показниківОстровська, Галина Йосипівна
Article2010Антикризова стратегія вітчизняних машинобудівних підприємствГевко, Володимир; Гевко, Ольга Борисівна
Article2012Інноваційні передумови активізації торгово-побутових підприємствМулярчук, Лариса
Article2012Переваги та недоліки використання аутсорсингу в діяльності автомобілебудівних підприємств УкраїниМудра, Марія; Mudra, Maria
Article2012Особливості формування рекламної стратегіїГолда, Надія; Голда, Андрій Ігорович; Міщук, Оксана Іванівна
Article20-бер-2014Удосконалення концептуальної моделі керування просуванням інформаційного продукту машинобудівного підприємства в мережі інтернетOksentyuk, Roman
Article27-тра-2014Маркетингові стратегії розвитку міжнародних корпораційOksentyuk, Bogdana
Article6-бер-2015Аналіз підходів до здійснення процесу стратегічного управлінняПобігун, Сергій; Pobihun, Sergiy
Article25-лис-2015Необхідність розроблення маркетингової стратегії для підприємствСеменюк, Світлана Богданівна; Semenjuk, Svitlana
Результати 1-18 зі 18 (час пошуку: 0.044 секунди).
  • назад
  • 1
  • далі