Пошук


Поточні фільтри:

Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-27 зі 27 (час пошуку: 0.038 секунди).
  • назад
  • 1
  • далі
Знайдені матеріали:
ТипДата випускуДата внесенняНазваАвтор(и)
Article23-чер-202029-вер-2020Брендинг як інструмент формування інвестиційної привабливості територійПеть, Ірина; Олійник, Ігор; Тертиця, Олександр; Pet, Iryna; Oliinyk, Ihor; Tertytsia, Oleksandr
Article31-січ-20186-бер-2019Управлінський інструментарій оцінювання ефективності впровадження конкурентної стратегії як механізму підвищення конкурентоспроможності підприємстваШпилик, Світлана Василівна; Shpylyk, Svitlana
Article21-лис-201727-гру-2017Стан сучасного рекламного ринку в УкраїніТимошик, Михайло Морозенкович; Tymoshyk, Mykhailo
Article25-лют-202020-тра-2020Упровадження концепції маркетингового управління в діяльність підприємств міського електротранспортуОкрепкий, Ростислав Богданович; Дудар, Володимир Тарасович; Okrepkyi, Rostyslav; Dudar, Volodymir
Article25-лют-202020-тра-2020Дослідження проблем екологічності продукції меблевої промисловості на засадах маркетингуГаврилець, Олеся Василівна; Дочинець, Наталя Мирославівна; Кампо, Георгіна Михайлівна; Havrylets, Olesia; Dochynets, Natalia; Kampo, Heorhina
Article19-гру-201915-тра-2020Маркетингова стратегія: сутність й особливостіНіколайчук, Ольга Анатоліївна; Nikolaichuk, Olha
Article19-гру-201915-тра-2020Контекстна реклама: метрики і КРІІванечко, Неля Ростиславівна; Хрупович, Світлана Євгенівна; Ivanechko, Nelia; Khrupovych, Svitlana
Article18-вер-202023-гру-2020Особливості цифрової стратегії підприємства залежно від розміру бізнесуКіржецька, Марія; Кіржецький, Юрій; Kirzhetska, Mariya; Kirzhetskyy, Yuriy
Article14-кві-202017-вер-2020Зелена конкурентоспроможність бізнес-сектора України в рамках глобальних тенденційЧигрин, Олена Юріївна; Люльов, Олексій Валентинович; Пімоненко, Тетяна Володимирівна; Косторнова, Світлана Олександрівна; Chygryn, Olena; Lyulyov, Oleksii; Pimonenko, Tetyana; Kostornova, Svitlana
Article22-січ-201919-бер-2019Facebook як ефективний маркетинговий інструмент розвитку бізнесуШпилик, Світлана Василівна; Вовчук, Оксана; Shpylyk, Svitlana; Vovchuk, Oksana
Article22-січ-201919-бер-2019Ефективний пошук покупців – основа бізнесуСеменюк, Світлана Богданівна; Semeniuk, Svitlana
Article14-кві-202017-вер-2020Peculiarities of innovations implementation on the Ukrainian brand exampleЛетуновська, Наталія Євгенівна; Вода, Ганна Миколаївна; Кадуріна, Світлана Василівна; Цуненко, Анна Миколаївна; Letunovska, Nataliia; Voda, Hanna; Kadurina, Svitlana; Tsunenko, Anna
Article20113-чер-2011Реальність семплінгу в торговому маркетингу: умови та генезис розвиткуБурліцька, Оксана Петрівна; Рожко, Надія Володимирівна
Article20-бер-20145-гру-2014Удосконалення концептуальної моделі керування просуванням інформаційного продукту машинобудівного підприємства в мережі інтернетOksentyuk, Roman
Article27-тра-201411-гру-2014Передумови та напрями маркетизації некомерційної сфери культури та дозвілля УкраїниBorysova, Tetiana
Article201320-тра-2014Дослідження міграційних поведінкових схем учнівської молодіБорисова, Тетяна; Borysova, Tetiana
Article201228-тра-2013Особливості формування лояльності роздрібних споживачів на вітчизняному ринку пальногоРатинський, Вадим Віталійович; Ratynskyi, Vadym
Article201121-вер-2011Особливості використання методу маркетингового дослідження "фокус-група" в глобальній мереж інтернетРатинський, Вадим Віталійович
Article201227-тра-2013Парадигма стратегічного маркетингуГуржій, Наталія; Gurzhiy, Natalia
Article25-лис-20151-бер-2016Інтернет як ефективний маркетинговий інструмент сучасного підприємстваШпилик, Світлана Василівна; Shpylyk, Svitlana
Article21-жов-201416-гру-2014Передумови та напрями маркетизації некомерційної сфери культури та дозвілля УкраїниBorysova, Tetiana
Article201312-гру-2014Дослідження маркетингових комунікаційних заходів з подолання попиту, що призводить до торгівлі людьмиБорисова, Тетяна; Borysova, Tetiana
Article201017-січ-2011Формування маркетингового потенціалу підприємства в умовах сучасного ринкуРожко, Наталія; Бурліцька, Оксана Петрівна
Article25-лис-20151-бер-2016Маркетинг благодійних і волонтерських організаційБорисова, Тетяна Михайлівна; Borysova, Tetiana
Article18-лис-201429-жов-2015Маркетизація як вектор розвитку сфери права, адвокасі та політики в контексті національного досвіду-
Article6-бер-20151-бер-2016Сутність стратегічного маркетингового планування, його завдання та принципиДячун, Ольга Дмитрівна; Dyachun, Olga
Article23-гру-201610-тра-2017Бренд-менеджмент маркетинговими комунікаціями в «електронному ресторані»Юрчак, Едуард Володимирович; Yurchak, Eduard
Результати 1-27 зі 27 (час пошуку: 0.038 секунди).
  • назад
  • 1
  • далі