Пошук


Поточні фільтри:

Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-9 зі 9 (час пошуку: 0.006 секунди).
  • назад
  • 1
  • далі
Знайдені матеріали:
ТипДата випускуДата внесенняНазваАвтор(и)
Article19-гру-201915-тра-2020Контекстна реклама: метрики і КРІІванечко, Неля Ростиславівна; Хрупович, Світлана Євгенівна; Ivanechko, Nelia; Khrupovych, Svitlana
Article202119-кві-2021Глобальна конкуренція: роль та місце у системі маркетингового середовищаБорисова, Тетяна Михайлівна; Хрупович, Світлана Євгенівна; Borysova, Tetiana; Khrupovych, Svitlana
Article200912-сер-2009Теоретичні підходи до організування процесу збуту на підприємствіХрупович, Світлана Євгенівна; Борисова, Тетяна Михайлівна
Article201221-тра-2013Теоретичні підходи до складу та класифікації ресурсів виробництваХрупович, Світлана Євгенівна
Article20113-чер-2011Теоретико-прикладні аспекти оцінювання результатів маркетингових дослідженьХрупович, Світлана Євгенівна; Королюк, Тетяна Миколаївна
Article25-лис-20151-бер-2016Формування регіональної політики ефективного використання грошових переказів мігрантівХрупович, Світлана Євгенівна; Khrupovych, Svitlana
Article24-кві-20236-чер-2023Інтеграція маркетингових досліджень з технологіями віртуальної реальності на основі штучного інтелектуХрупович, Світлана Євгенівна; Khrupovych, Svitlana
Article22-лют-20227-вер-2022Використання штучного інтелекту для моделювання портрету споживача в цифровому маркетингуХрупович, Світлана Євгенівна; Окрепкий, Ростислав Богданович; Дудар, Володимир Тарасович; Khrupovych, Svitlana; Dudar, Volodymyr; Okrepkyi, Rostyslav
Article30-сер-201624-січ-2017Розвиток проектного фінансування як банківського продукту в УкраїніХрупович, Світлана Євгенівна; Khrupovych, Svitlana