Denne identifikatoren kan du bruke til å sitere eller lenke til denne innførselen: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/2212

Tittel: Менеджмент освітніх інновацій: Сутність та особливості впровадження
Alternative titler: Менеджмент освітніх інновацій: сутність та особливості впровадження
Management of educational innovations: the nature and characteristics of the implementation
Authors: Литвин, Любов Мирославівна
Литвин, Любовь Мирославовна
Lytvyn, Lubov Myroslavivna
Горбатюк, Роман Михайлович
Горбатюк, Роман Михайлович
Horbatiuk, Roman Mykhaylovych
Bibliographic description (Ukraine): Литвин Л. Менеджмент освітніх інновацій: сутність та особливості впровадження [Електронний ресурс] / Л. Литвин, Р. Горбатюк // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2013. — Вип. 1 (8). — С. 108-115. — Режим доступу до журн. : http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2013/13llmtov.pdf
Utgivelsesdato: mai-2013
Date of entry: 27-mai-2013
Forlag: ТНТУ, АСУ
Place of the edition/event: Тернопіль, Україна
UDC: 378:001.895
658
Emneord: менеджмент
освітні інновації
інноваційний процес
система освіти
управлінська діяльність
management
educational innovation
innovation process
educational system
management activities
Serie/Rapport nr.: Випуск 1 (8);
Abstrakt: У статті розкрито сутність менеджменту освітніх інновацій та висвітлено управління впровадженням інновацій у закладах освіти. Сутність менеджменту освітніх інновацій розкривається за допомогою функцій, основними з яких є: аналітико-прогностична функція, функція планування, функція організації, функція мотивації та стимулювання, функція координації, функція контролю та функція регулювання. Менеджмент освітніх інновацій здійснюється за певними принципами, що постають як норми та орієнтири діяльності та забезпечують її успішність й ефективність. Серед основних принципів реалізації інновацій в освіті виділяють: гуманізм, демократизм, оптимальність, національну спрямованість, єдність загальнолюдського і національного характеру навчання, співтворчість, життєтворчість, диференціацію та індивідуалізацію, оптимізацію і відкритість, інноваційність. Визначено основні напрями розвитку менеджменту освітніх інновацій. Встановлено, що забезпечення якісного управління процесами функціонування й розвитку закладів освіти неможливе без необхідного рівня формування готовності керівників до запровадження інновацій в освіті.
The article explores the nature of educational innovations and clears up management innovation in educational institutions. The essence of management of educational innovations revealed by analytical and predictive function, the function of planning, organizing function, the function of motivation and incentives, coordination, control function and the function of regulation. Management of educational innovations realized by certain principles that it are arise as standards and guidance of activities and ensure its success and effectiveness. Among the basic principles of innovation in education distinguished: humanism, democracy, optimality, national focus, unity of general and national character studies, co-creation, life creation, differentiation and individualization, optimization and openness, innovation. The main directions of the management of educational innovation are defined. Established that the ensure quality control processes and functioning of educational institutions is impossible without the required level of the training of managers to innovation in education.
В статье раскрыта сущность менеджмента образовательных инноваций и освещены управления внедрением инноваций в учебных заведениях. Сущность менеджмента образовательных инноваций раскрывается с помощью функций, основными из которых являются: аналитико-прогностическая функция, функция планирования, функция организации, функция мотивации и стимулирования, функция координации, функция контроля и функция регулирования. Менеджмент образовательных инноваций осуществляется по определенным принципам, которые возникают как нормы и ориентиры деятельности, обеспечивающие ее успешность и эффективность. Среди основных принципов реализации инноваций в образовании выделяют: гуманизм, демократизм, оптимальность, национальную направленность, единство общечеловеческого и национального характера обучения, сотворчество, жизнетворчество, дифференциацию и индивидуализацию, оптимизацию и открытость, инновационность. Определены основные направления развития менеджмента образовательных инноваций. Установлено, что обеспечение качественного управления процессами функционирования и развития учреждений образования невозможно без необходимого уровня формирования готовности руководителей к внедрению инноваций в образовании.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/2212
ISSN: 2223-3822
Copyright owner: © Socio-Economic Problems and the State
Content type: Article
Vises i samlingene:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2013, Випуск 1(8)

Tilhørende filer:
Fil Beskrivelse StørrelseFormat 
13llmtov.pdf1,28 MBAdobe PDFVis/Åpne
13llmtov.djvu144,93 kBDjVuVis/Åpne
13llmtov__COVER.png412,26 kBimage/pngVis/Åpne


Alle innførsler i DSpace er beskyttet av copyright