Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/2201

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШпилик, Світлана-
dc.date.accessioned2013-05-27T08:35:56Z-
dc.date.available2013-05-27T08:35:56Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationС.Шпилик. Управління збутовою діяльністю підприємства / С.Шпилик // Галицький економічний вісник. — 2012. — №4(37). — с.88-95 - ( загальні проблеми економіки та суб’єктів господарювання )uk
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/2201-
dc.description.abstractРозглянуто теоретико-методичні положення та пропозиції, обґрунтовано зміст і послідовність процесу управління збутовою діяльністю підприємств. Незважаючи на непросту економічну ситуацію, є можливість для агресивного органічного зростання для підприємств усіх розмірів. Але захоплення нових часток ринку при забезпеченні й поглибленні існуючих відносин з клієнтами вимагає системного підходу, підкріпленого практичними заходами, які полегшують співпрацю зі споживачем. Результатом є інтегровані, гнучкі рішення щодо управління продажами, які спрямовані на удосконалення збутової діяльності та забезпечують прозорість результатів продажів.uk
dc.description.abstractThe article deals with theoretical and methodological positions and proposals, justifications of content and sequence of sales management of companies. In the modern environment, more than ever, the disciplined execution of sales strategy will distance the best enterprises from those who struggle to survive. Despite a challenging economy, there is an opportunity for aggressive organic growth for enterprises of all sizes. But capturing new market share while securing and deepening existing customer relationships requires a systemic approach enabled by practical technology that connects your enterprise and facilitates collaboration. The result is an integrated, adaptable sales management solution that brings structure and focus to sales activities and transparency to sales results. So, there is a particularly urgent need to organize and control the marketing of the business, which includes the formation of distribution network, the processes of trade, customer service and support of the long-term relationships with customers, gathering of marketing information about the degree of customers satisfaction with the acquired products of the company. Taking into account all these aspects will contribute to the formation of an effective marketing policy of the company and is the key to ensuring economic security. Formation of organized sales activities should be carried out taking into account the systematic approach to developing an integrated model that would enable economic development of the company and would create the preconditions for increasing sales and improving the competitiveness of the market.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюяuk
dc.subjectзбутuk
dc.subjectзбутова діяльністьuk
dc.subjectорганізаційна структураuk
dc.subjectлогістикаuk
dc.subjectмаркетинговий комплексuk
dc.subjectsalesuk
dc.subjectsales managementuk
dc.subjectorganizational structureuk
dc.subjectlogisticsuk
dc.subjectmarketing mixuk
dc.titleУправління збутовою діяльністю підприємстваuk
dc.typeArticleuk
dc.rights.holder© „Галицький економічний вісник“uk
dc.coverage.placenameТернопіль, Українаuk
dc.statusОпубліковано ранішеuk
dc.subject.udc339.13uk
Розташовується у зібраннях:Галицький економічний вісник, 2012, № 4 (37)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.