Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/2104

Назва: Особливості формування рекламної стратегії
Автори: Голда, Надія Михайлівна
Голда, Андрій Ігорович
Міщук, Оксана Іванівна
Бібліографічний опис: Н.Голда. Особливості формування рекламної стратегії / Н.Голда, А.Голда, О.Міщук // Галицький економічний вісник. — 2012. — №1(34). — с.144-148 - (маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі)
Дата публікації: 2012
Дата внесення: 20-тра-2013
Видавництво: Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя
Місце видання, проведення: Тернопіль, Україна
УДК: 06.71.01
Теми: аналіз
етапи аналізу
стратегія
рекламна стратегія
бюджет
методика аналізу
Короткий огляд (реферат): Узагальнено основні види корпоративних та бізнес-стратегій підприємства, детально проаналізовано сутність, види, особливості формування стратегій реклами.
Generalized the basic kinds corporate and business strategys of the enterprises, the analysis of their essence, kinds, features of shaping the advertising strategy is made.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/2104
Власник авторського права: © Галицький економічний вісник, 2012
Статус публікації : Опубліковано раніше
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Галицький економічний вісник, 2012, № 1 (34)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.