Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/20641

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБелей, Олександр Ігоровичuk
dc.contributor.authorBeley, Olexanderuk
dc.date.accessioned2017-05-10T14:14:10Z-
dc.date.available2017-05-10T14:14:10Z-
dc.date.created2016-12-23uk
dc.date.issued2016-12-23uk
dc.date.submitted2016-10-27uk
dc.identifier.citationБелей О. І. Моделювання процесів вибору місцерозташування торговельних підприємств / Олександр Ігорович Белей // Галицький економічний вісник. — Т. : ТНТУ, 2016. — № 2 (51). — С. 103–112. — (Математичні методи, моделі та інформаційні технології в економіці).uk
dc.identifier.issn2409-8892uk
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/20641-
dc.description.abstractРозглянуто особливості вибору місцерозташування майбутнього торговельного підприємства для невеликих населених пунктів (від 5000 до 30000 населення). Для моделювання майбутнього місцерозташування торговельного підприємства використано модифіковану модель Хаффа. Побудова цієї моделі та пошук її параметрів здійснюється засобами сучасних інформаційних та інтелектуальних систем управління, основні принципи яких описано в статтіuk
dc.description.abstractSuccessful activity of newly established commercial enterprise largely depends on the successful choice of its future location. In 1963, David L. Huff proposed a model to calculate the best location of commercial enterprise. The author had based this model in his study and proposed its own approach, taking into account the parameters derived from the conditions of modern Ukrainian economy. Application of intelligent information systems enables comprehensive and more accurately model parameters for selecting the location of commercial enterprises, as well as all possible parameters of an undertaking. It uses database management system models and databases and data warehouse structure is organized in a multidimensional cubes. A multidimensional data warehouse can become the basis for building mapping of trade processes at all levels of the corporate enterprise.uk
dc.format.extent103-112uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТНТУuk
dc.publisherTNTUuk
dc.relation.ispartofГалицький економічний вісник Тернопільського національного технічного університетуuk
dc.relation.ispartofGalician economic bulletin of Ternopil National Technical Universityuk
dc.relation.urihttp://ru.scribd.com/doc/48495809/A-Probabilistic-Analysis-of-Shopping-Center-Trade-Areasuk
dc.subjectсистемаuk
dc.subjectінформаціяuk
dc.subjectпроцесиuk
dc.subjectуправлінняuk
dc.subjectторговельне підприємствоuk
dc.subjectінформаційна системаuk
dc.subjectмоделюванняuk
dc.subjectбази данихuk
dc.subjectбази знаньuk
dc.subjectприйняття рішеньuk
dc.subjectsystemuk
dc.subjectinformationuk
dc.subjectprocessesuk
dc.subjectmanagementuk
dc.subjectbusiness enterprise information system modelinguk
dc.subjectdatabasesuk
dc.subjectknowledge basesuk
dc.subjectdecision-makinguk
dc.titleМоделювання процесів вибору місцерозташування торговельних підприємствuk
dc.title.alternativeSimulation of location choice processes of commercial enterprisesuk
dc.typeArticleuk
dc.rights.holder© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2016uk
dc.coverage.placenameУкраїна, Тернопільuk
dc.coverage.placenameUkraine, Ternopiluk
dc.format.pages10uk
dc.subject.udc005.31.303.519.8uk
dc.relation.references1. Huff, D.L. A Probabilistic Analysis of Shopping Center Trade Areas [Text] / D.L. Huff // Land Economics. – 1963. – Vol. 39, № 1. – N.-Y.: Land Economics, 1963. – рр. 81 – 90. – Electronic resource: http://ru.scribd.com/doc/48495809/A-Probabilistic-Analysis-of-Shopping-Center-Trade-Areas.uk
dc.relation.references2. Джоунз, Г. Торговый бизнес: как организовать и управлять: пер. с англ. [Текст] / Г. Джоунз. – М.: ИНФРА, 1996. – 304 с.uk
dc.relation.references3. Уотерман, Р. Фактор обновления: пер. с англ. [Текст] / Р. Уотерман // под. общ. ред В.Г. Рысина – М.: Прогрес, 1988. – 368 с.uk
dc.relation.references4. Ананьєв, О.М. Інформаційні системи і технології в комерційній діяльності: підручник для студентів ВНЗ [Текст] / О.М. Ананьєв, В.М. Білик, Я.А. Гончарук. – Київ: Академія, 2005. – 428 с.uk
dc.relation.references5. Спирина, В.С. Эмпирическое определение коэффициента λ, описывающего степень влияния времени корреспонденции потребителей до торгового центра в формуле Д. Хаффа [Текст] / В.С. Спирина. – М.: Master’sJournal, 2013. – № 1. – С. 243 – 251.uk
dc.relation.references6. Леонов, А.Л. Esri GIS. ГИС для розничной торговли [Текст] / А.Л. Леонов. – ArcReview. – № 4(55). – М.: 2010. – С. 78 – 86.uk
dc.relation.references7. Азгальдов, Г.Г. Теория и практика оценки качества товаров (основы квалиметрии) [Текст] / Г.Г. Азгальдов. – М.: Экономика, 1982. – 256 с.uk
dc.relation.references8. Варжапетян, А.Г. Квалиметрия: учеб. пособие [Текст] / А.Г. Варжапетян. – СПб., СПбГУАП, 2005. – 176 с.uk
dc.relation.references9. Квалиметрическая експертиза строительных объектов [Текст] / под ред. В.М. Маругина и Г.Г. Азгальдова. – СПб.: Изд-во «Политехника», 2008. – 528 с.uk
dc.relation.referencesen1. Huff D.L. A Probabilistic Analysis of Shopping Center Trade Areas. N.-Y.: Land Economics, 1963, Vol. 39, No 1. pp. 81 – 90.uk
dc.relation.referencesen2. Dzhounz G. Torgovyy biznes: kak organizovat' i upravlyat'. Trading business: how to organize and manage. Moskva, INFRA, 304 p. [in Russian].uk
dc.relation.referencesen3. Uoterman R. Faktor obnovleniya. Factor Updates. Moskva, Progres, 368 p. [in Russian].uk
dc.relation.referencesen4. Ananyev O.M., Bilyk V.M., Honcharuk YA.A. Informatsiyni systemy i tekhnolohiyi v komertsiyniy diyalnosti: pidruchnyk dlya studentiv VNZ. Information systems and technology in commerciala ctivities: a textbook for students. Kyyiv, «Akademiya», 428 p. [inUkrainian].uk
dc.relation.referencesen5. Spirina V.S. Empiricheskoye opredeleniye koeffitsiyenta l, opisyvayushchego stepen' vliyaniya vremeni korrespondentsi I potrebiteley do torgovogo tsentra v formule D. Khaffa. Empirical determination of the coefficient λ, describes the degree of influence of the time consumers correspond to the shopping center in the formula D. Huff. M. Master’s Journal, No 1. pp. 243 – 251. [in Russian].uk
dc.relation.referencesen6. Leonov A.L. Esri GIS. GIS dlya roznichnoy torgovli. Esri GIS. GIS for retail. M. ArcReview, No 4(55), pp. 78 – 86. [in Russian].uk
dc.relation.referencesen7. Azgal'dov G.G. Teoriya i praktika otsenki kachestva tovarov (osnovy kvalimetrii). Theory and practice of assessing the quality of the goods (the basics of quality control). M. Ekonomika, 256 p.[in Russian].uk
dc.relation.referencesen8. Varzhapetyan A.G. Kvalimetriya: ucheb. Posobiye. Qualimetry: Proc. Benefit. Sankt-Petersburg, SPbGUAP, 176 p. [in Russian].uk
dc.relation.referencesen9. Marugin V.M., Azgaldova G.G. Kvalimetricheskaya ekspertiza stroitel'nykh ob`yektov kvalimetricheskaya examination of construction projects. Sankt-Petersburg, Izd-vo «Politekhnika», 528 p. [in Russian].uk
dc.identifier.citationenBeley O. (2016) Modeliuvannia protsesiv vyboru mistseroztashuvannia torhovelnykh pidpryiemstv [Simulation of location choice processes of commercial enterprises]. Galician economic bulletin (Tern.), no 2 (51), pp. 103-112 [in Ukrainian].uk
dc.contributor.affiliationЛьвівський інститут ДВНЗ «Університет банківської справи», Львів, Українаuk
dc.contributor.affiliationLviv`s Educational Institute Of State Higher «The University of Banking», Lviv, Ukraineuk
dc.citation.journalTitleГалицький економічний вісник Тернопільського національного технічного університетуuk
dc.citation.issue2 (51)uk
dc.citation.spage103uk
dc.citation.epage112uk
Розташовується у зібраннях:Галицький економічний вісник, 2016, № 2 (51)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.