Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-12 зі 12 (час пошуку: 0.006 секунди).
  • назад
  • 1
  • далі
Знайдені матеріали:
ТипДата випускуДата внесенняНазваАвтор(и)
Article27-жов-201020-лют-2016Оцінка власної позиції фірми на ринкуГолда, А.
Article22-кві-201020-лют-2016Теоретико - прикладні особливості маркетингової політики розподілуОсипенко, Д.
Article22-кві-201020-лют-2016Особливості формування стратегій підприємстваЦубера, В.
Article27-жов-201020-лют-2016Конкуренція як рушійна сила ринкуДубик, Орест Іванович
Article22-кві-201020-лют-2016Особливості формування стратегій підприємстваЦубера, М.
Article22-кві-201020-лют-2016Туристичний комплекс як пріоритетна галузь УкраїниГолда, Ю.
Article27-жов-201020-лют-2016Методи маркетингового дослідження ринку послугГолда, Надія Михайлівна; Голда, Ю.
Article22-кві-201020-лют-2016Конкурентоспроможнісь як міра прибутку підприємстваЦубера, М.
Article22-кві-201020-лют-2016Особливості рекламного менеджментуКорінь, О.
Article22-кві-201020-лют-2016Теоретичні особливості маркетингової політики комунікаційСолодка, Ю.
Article22-кві-201020-лют-2016Теоретико-прикладні особливості рекламної діяльностіДжавлюк, О.
Article22-кві-201020-лют-2016Моделі сприйняття рекламної інформаціїГолда, А.
Результати 1-12 зі 12 (час пошуку: 0.006 секунди).
  • назад
  • 1
  • далі