Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-12 зі 12 (час пошуку: 0.015 секунди).
  • назад
  • 1
  • далі
Знайдені матеріали:
ТипДата випускуНазваАвтор(и)
Article27-жов-2010Оцінка власної позиції фірми на ринкуГолда, А.
Article22-кві-2010Теоретико - прикладні особливості маркетингової політики розподілуОсипенко, Д.
Article27-жов-2010Конкуренція як рушійна сила ринкуДубик, Орест Іванович
Article22-кві-2010Конкурентоспроможнісь як міра прибутку підприємстваЦубера, М.
Article22-кві-2010Теоретичні особливості маркетингової політики комунікаційСолодка, Ю.
Article27-жов-2010Методи маркетингового дослідження ринку послугГолда, Н.; Голда, Ю.
Article22-кві-2010Туристичний комплекс як пріоритетна галузь УкраїниГолда, Ю.
Article22-кві-2010Особливості формування стратегій підприємстваЦубера, В.
Article22-кві-2010Особливості формування стратегій підприємстваЦубера, М.
Article22-кві-2010Теоретико-прикладні особливості рекламної діяльностіДжавлюк, О.
Article22-кві-2010Моделі сприйняття рекламної інформаціїГолда, А.
Article22-кві-2010Особливості рекламного менеджментуКорінь, О.
Результати 1-12 зі 12 (час пошуку: 0.015 секунди).
  • назад
  • 1
  • далі