Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-45 зі 45 (час пошуку: 0.03 секунди).
  • назад
  • 1
  • далі
Знайдені матеріали:
ТипДата випускуДата внесенняНазваАвтор(и)
Article22-кві-201020-лют-2016Особливості формування комплексу просування лікарських засобів на фармацевтичному ринку УкраїниДовгошия, Н.
Article22-кві-201020-лют-2016Теоретичні засади маркетингу інноваційЯмпольський, О.
Article27-жов-201020-лют-2016Пріоритети розвитку зеленого туризму в УкраїніКраузе, О.
Article22-кві-201020-лют-2016Інтегровані маркетингові комунікації в діяльності підприємстваУгрин, Б.
Article22-кві-201020-лют-2016Імідж товару, його визначення і значенняПавліковський, І.
Article22-кві-201020-лют-2016Екологічний маркетинг як функція управлінняУгрин, Б.
Article22-кві-201020-лют-2016Пріоритетні напрямки розвитку розвитку ринку пива в УкраїніПістун, В. В.
Article22-кві-201020-лют-2016Формування позицій підприємств на конкурентних ринкахКавецька, О.
Article22-кві-201020-лют-2016Взаємозв’язок функцій підприємств і торгово-промислових палатКушнір, О.
Article22-кві-201020-лют-2016Проблеми розвитку системи засобів масової інформації на українського ринкуБойко, Н.
Article22-кві-201020-лют-2016Витрати на виробництво в системі управління витратамиУкраїнець, О.
Article22-кві-201020-лют-2016Сутність та оособливості системи маркетингових комунікацій у сучасних умовах господарюванняКішка, Ю.
Article22-кві-201020-лют-2016Підходи до вибору засобів рекламиВасилишин, Т.
Article22-кві-201020-лют-2016Сучасні підходи до товарної стратегії підприємстваКозак, О.
Article22-кві-201020-лют-2016Біржі, як двигуни ринкових відносин: проблеми й механізми розвитку в Україні єдиного біржового просторуРибак, Н.
Article22-кві-201020-лют-2016Особливості проведення зустрічі з іноземними партнерамиЛевченко, Є. А.
Article27-жов-201020-лют-2016Маркетингове дослідження звернень на телефонну лінію Центру консультування мігрантівБорисова, Т.
Article22-кві-201020-лют-2016Визначення відмінностей між PR та рекламоюРібун, Х.
Article22-кві-201020-лют-2016Сутність критеріїв сегментаціїМацьків, У.
Article22-кві-201020-лют-2016Реклама як метод впливу на поведінку споживачаКопершевич, Т.
Article21-гру-201024-лют-2016Сутність та класифікація маркетингових інноваційБорисова, Тетяна Михайлівна; Borisova, Tetyana
Article22-кві-201020-лют-2016Проблеми розвитку ринку цінних паперів в УкраїніТимошенко, Н.
Article22-кві-201020-лют-2016Сутність понять «бренду» та «брендінгу»Спиридонова, Ю.
Article21-гру-201024-лют-2016Маркетинг інновацій як умова забезпечення конкурентоспроможності продукції підприємстваПлешаков, Андрій; Pleshakov, Andriy
Article22-кві-201020-лют-2016Особливості маркетингових досліджень ринку спиртуКізлик, Т.
Article22-кві-201020-лют-2016Маркетингові рішення в комерційній діяльності підприємстваКицкай, О.
Article22-кві-201020-лют-2016Теоретичні основи розвитку страхового маркетингу в УкраїніКачечка, О.
Article22-кві-201020-лют-2016PR в маркетингуВаляшек, О. В.
Article22-кві-201020-лют-2016Виставкова діяльність ТОВ „ОСП Корпорація Ватра”Качуровська, О.
Article22-кві-201020-лют-2016Формування і реалізація товарних стратегійГудзь, І.
Article22-кві-201020-лют-2016Матеріально-технічне забезпечення в діяльності промислового підприємстваСокульська, О.
Article22-кві-201020-лют-2016Територіальний маркетингМашталяр, Г.
Article22-кві-201020-лют-2016Технопарки України: стан та проблеми розвиткуШуран, І.
Article22-кві-201020-лют-2016Шляхи удосконалення організації маркетингу на підприємствіЮрик, Т.
Article22-кві-201020-лют-2016Спонсоринг, брендинг, продукт-плейсмент як форми просування товарів фірмиСавгіра, Р.
Article22-кві-201020-лют-2016Завдання комплексу маркетингу в умовах ринкуШимків, Т.
Article22-кві-201020-лют-2016Визначення наявних і формування нових конкурентних перевагСаханевич, Г.
Article22-кві-201020-лют-2016Проблеми ефективного використання механізмів впливу маркетингу на ринок інноваційних товарівГупка, В.
Article22-кві-201020-лют-2016Проблеми виходу нового товару на ринокЯнчур, О.
Article22-кві-201020-лют-2016Особливості сучасного маркетингового менеджментуСтець, М.
Article22-кві-201020-лют-2016Актуальність маркетингового бізнес плануваня в умовах світової фінансово-економічної кризової ситуаціїЯремчук, І.
Article22-кві-201020-лют-2016Формування ефективної моделі фондового ринку в УкраїніДиманов, В. М.
Article22-кві-201020-лют-2016Товар у системі маркетингуВолкова, Т.
Article22-кві-201020-лют-2016Маркетинг у підприємницькій діяльностіБартків, О.
Article22-кві-201020-лют-2016Проблеми відтворення основних виробничих фондів машинобудівних підприємствКошелінський, М. Ю.
Результати 1-45 зі 45 (час пошуку: 0.03 секунди).
  • назад
  • 1
  • далі