Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-12 зі 12 (час пошуку: 0.007 секунди).
  • назад
  • 1
  • далі
Знайдені матеріали:
ТипДата випускуДата внесенняНазваАвтор(и)
Article23-кві-200913-бер-2016Особливості формування та розвитку організаційно – економічних основ підвищення конкурентоспроможності промислових підприємствШевчук, І.
Article23-кві-200913-бер-2016Стратегічне планування як інструмент зміцнення конкурентних позицій підприємстваПелехат, О.
Article23-кві-200913-бер-2016Теоретичні підходи до визначення конкурентних перевагСадівник, Р.
Article23-кві-200913-бер-2016Удосконалення матеріально-технічного забезпечення підприємстваПастушенко, Б.
Article23-кві-200913-бер-2016Ефективність використання кустарних методів рекламиБойко, Н.
Article23-кві-200913-бер-2016Стратегічне планування як інструмент зміцнення конкурентних позицій підприємстваПелехат, О.
Article23-кві-200913-бер-2016Основні завдання товарних стратегій в маркетинговій діяльності підприємствПідложевич, У.
Article23-кві-200913-бер-2016Актуальність маркетингових досліджень на українського ринкуБойко, Н.
Article23-кві-200913-бер-2016Моделювання товарно-збутової стратегії підприємстваКозак, С.
Article23-кві-200913-бер-2016Маркетинговий менеджмент в діяльності промислових підприємствЦвях, Н.
Article23-кві-200913-бер-2016Значення маркетингових комунікацій в діяльності радіостанцій на ринку послугВелегура, М.
Article23-кві-200913-бер-2016Застосування моделі стратегічного маркетингового управління в діяльності підприємстваПоліщук, М.
Результати 1-12 зі 12 (час пошуку: 0.007 секунди).
  • назад
  • 1
  • далі

Розкриття