Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/20462

Title: Концепція інтердіяльнісного навчання
Authors: Кареліна, Олена Володимирівна
Affiliation: ТНТУ ім. І. Пулюя, кафедра економічної кібернетики
Bibliographic description (Ukraine): Кареліна О. В. Концепція інтердіяльнісного навчання [Текст] / О. В. Кареліна // Педагогічний процес: теорія і практика (Серія: Педагогіка). — 2016. — №4 (55). – С. 12-16.
Bibliographic description (International): Karelina O. V. Concept of interpactice learning // Pedagogyc process: theory and practice (Part: Pedagogyc). - 2-16. - #4 (55). - P. 12-16.
Journal/Collection: Педагогічний процес: теорія і практика (Серія: Педагогіка)
Issue: 4 (55)
Issue Date: 2016
Submitted date: 8-ápr-2017
Date of entry: 8-ápr-2017
Country (code): UA
Keywords: діяльнісний підхід до навчання
формування професійної компетентності
інтерактивне навчання
педагогічна технологія
майбутні фахівці бізнесу та управління
інтердіяльнісне навчання
Number of pages: 5
Page range: 12-16
Start page: 12
End page: 16
Abstract: У статті запропонована концепція нового поняття «інтердіяльнісне навчання», підґрунтям якого є технології інтерактивного навчання та методики впровадження діяльнісного підходу до навчання. Визначено обсяг поняття та компоненти педагогічної технології інтердіяльнісного навчання: мета навчального процесу, зміст, форми та методи навчання, їх послідовність, час та етапи застосування. Метою навчального процесу в інтердіяльнісному навчанні є оволодіння діяльністю, що є об’єктом вивчення. Оскільки найадекватніші засоби для оволодіння діяльністю надає інтерактивне навчання, саме його форми і методи використовуються у технології інтердіяльнісного навчання. Визначено педагогічні умови реалізації технології інтердіяльнісного навчання.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/20462
ISSN: 2078-1687
Copyright owner: © Кареліна О. В., 2016
References (Ukraine): 1. Завражин А. В. Реализация деятельностного подхода в интерактивном обучении / А. В. Завражин// Молодой ученый. – 2016. – №7. – С. 80 – 83. 2. Кареліна О. В. Застосування процесного підходу до управління навчальною діяльністю у ВНЗ майбутніх фахівців бізнесу та адміністрування / О. В. Кареліна // Молодий вчений. — 2016. — №4. – С. 529–533. 3. Петерсон Л. Г. Дидактическая система деятельностного метода «Школа 2000…» как механизм реализации стандартов второго поколения / Л. Г. Петерсон // Муниципальное образование: инновации и эксперимент. – 2013. – №5. – С. 3 – 9. 4. Підласий І. П. Практична педагогіка або три технології. Інтерактивний підручник для педагогів ринкової системи освіти —К.:Видавничий Дім «Слово», 2004.— 616 с. 5. Пометун О. І. Енциклопедія інтерактивного навчання / О. І. Пометун. – К., 2007. – 144 с. 6. Сергієнко А. Реалізація комунікативного та діяльнісного підходів до навчання на уроках української літератури / А. Сергієнко // Українська література в загальноосвітній школі. – 2014. – №5. – С. 20 – 24. 7. Сипченко Н. М. Використання технології особистісно–діяльнісного підходу навчання в розвитку освітніх компетентностей молодших школярів на уроках природничо–математичних дисциплін [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://osvita.ua/school/lessons_summary/edu_technology/39542/ (дата звернення 11.07.2016) – Назва з екрана. 8. Сисоєва С. О. Інтерактивні технології навчання дорослих: навчально–методичний посібник / Сисоєва С. О.; НАПН України, Ін–т педагогічної освіти і освіти дорослих. – К.: ВД «ЕКМО», 2011. – 324 с. 9. Harishankar V. B., Ghode A., Bandyopadhayay A., Scotlin M., Murthy H. A., Gonsalves T. A., Jhunjhunwala A., 2007, in IFIP International Federation for Information Processing, Volume 241, Home Informatics and Telematics: ICT for the Next Billion, eds. Venkatesh A., Gonsalves T., Monk A., Buckner K., (Boston: Springer), pp. 79–89. 10. Joost Heijs . (December 2011). Innovation Capabilities and Learning . In Interactive Learning for Innovation . (pp.206–233). Retrieved from http://www.palgraveconnect.com/pc/doifinder/10.1057/9780230362420.0018
References (International): 1. Zavrazhin A. V. Realizacija dejatel'nostnogo podhoda v interaktivnom obuchenii [Realization the activity approach in the interactive learning]. Young scientist. 2016. No. 7. Pp. 80-83 (rus). 2. Karelina O. V. Zastosuvannja procesnogho pidkhodu do upravlinnja navchaljnoju dijaljnistju u VNZ majbutnikh fakhivciv biznesu ta administruvannja [Process approach in the management of the future business and administration specialist`s learning activities in the higher educational establishments]. Young scientist. 2016. No. 4. Pp. 529-533 (ukr). 3. Peterson L. G. Didakticheskaja sistema dejatel'nostnogo metoda «Shkola 2000…» kak mehanizm realizacii standartov vtorogo pokolenija [Didactic system of activity method «School 2000…» as a mechanism for implementing the second generation of standards]. Municipal education: innovation and experiment. 2013. No. 5. Pp. 3-9 (rus). 4. Pidlasyj I. P. Praktychna pedaghoghika abo try tekhnologhiji. Interaktyvnyj pidruchnyk dlja pedaghoghiv rynkovoji systemy osvity [Practice pedagogy or three technologies. Interactive textbook for teachers of education market]. Kyiv, Publishing House «The Word». 2004, 616 p. (ukr). 5. Pometun O. I. Encyklopedija interaktyvnogho navchannja [The interactive learning encyclopedia]. Kyiv. 2007. 144 p. (ukr). 6. Serghijenko A. Realizacija komunikatyvnogho ta dijaljnisnogho pidkhodiv do navchannja na urokakh ukrajinsjkoji literatury [Implementation of communication and activity approach to learning the lessons of Ukrainian literature]. Ukrainian literature in a secondary school. 2014. No. 5. Pp. 20-24. (ukr). 7. Sypchenko N. M. Vykorystannja tekhnologhiji osobystisno-dijaljnisnogho pidkhodu navchannja v rozvytku osvitnikh kompetentnostej molodshykh shkoljariv na urokakh pryrodnycho-matematychnykh dyscyplin [Use of personal-active approach to learning competencies of educational primary school children in the classroom natural and mathematical sciences]. Available at: http://osvita.ua/school/lessons_summary/edu_technology/39542/ (ukr). 8. Sysojeva S. O. Interaktyvni tekhnologhiji navchannja doroslykh: navchaljno-metodychnyj posibnyk [Interactive technologies adult training: textbook]. Kyiv, Publishing House «EKMO». 2011. 324 p. (ukr). 9. Harishankar, V. B., Ghode, A., Bandyopadhayay, A., Scotlin, M. Murthy, H. A., Gonsalves, T. A., Jhunjhunwala, A., 2007, in IFIP International Federation for Information Processing, Volume 241, Home Informatics and Telematics: ICT for the Next Billion, eds. Venkatesh, A., Gonsalves, T., Monk, A., Buckner, K., (Boston: Springer), pp. 79-89 (eng). 10. Joost Heijs. (December 2011). Innovation Capabilities and Learning. In Interactive Learning for Innovation, pp. 206–233. Available at: http://www.palgraveconnect.com/pc/doifinder/10.1057/9780230362420.0018, DOI: 10.1057/9780230362420.0018 (eng).
Content type: Article
Ebben a gyűjteményben:Наукові публікації працівників кафедри економічної кібернетики

Fájlok a dokumentumban:
Fájl Leírás MéretFormátum 
2.pdfстаття300,12 kBAdobe PDFMegtekintés/Megnyitás
2.djvu181,59 kBDjVuMegtekintés/Megnyitás
2__COVER.png584,76 kBimage/pngMegtekintés/Megnyitás


Minden dokumentum, ami a DSpace rendszerben szerepel, szerzői jogokkal védett. Minden jog fenntartva!

Admin Tools