Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-8 зі 8 (час пошуку: 0.005 секунди).
  • назад
  • 1
  • далі
Знайдені матеріали:
ТипДата випускуДата внесенняНазваАвтор(и)
Article14-тра-200824-тра-2016Стратегічне маркетингове управління конкурентоспроможністю підприємствБица, В.
Article14-тра-200824-тра-2016Обмеження застосування традиційних методик маркетингових досліджень ринку об’єктів промислового призначенняПіняк, І.
Article14-тра-200824-тра-2016Взаємодія підприємницьких структур і органів місцевого самоврядування на ринку рекламиВовк, Ю.; Вовк, І.
Article14-тра-200824-тра-2016Використання мобільного маркетингу для підвищення рівня конкурентоспроможності підприємстваМазурик, Т.
Article17-кві-200821-бер-2016Вплив попиту на процес ціноутворенняДанилишина, А.
Article17-кві-200821-бер-2016Зовнішня реклама: проблеми розміщенняЯнуш, М.
Article14-тра-200824-тра-2016Шляхи вибору стратегії асортиментної політики підприємстваШпилик, С.
Article14-тра-200824-тра-2016Важливість рекламних заходів при виході підприємства на нові ринкиЮзьвак, Л.

Розкриття

за темами
за датою випуску
за типом вмісту
за мовами