Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/20393

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПапковська, О. Е.uk
dc.contributor.authorPapkovska, O.uk
dc.coverage.temporal06-08 жовтня 2011 рокуuk
dc.date.accessioned2017-03-27T15:15:43Z-
dc.date.available2017-03-27T15:15:43Z-
dc.date.created2011-10-06uk
dc.date.issued2011-10-06uk
dc.identifier.citationПапковська О. Е. Етапи реалізації кластерного маркетинга підприємств логістичної галузі / О. Е. Папковська // Тези доповідей Ⅱ Міжнародної науково-методичної конференції «Форум молодих економістів кібернетиків „Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід“», 06-08 жовтня 2011 року. — Т. : ТНТУ, 2011. — С. 62–64. — (Секція 1. Моделювання економіко-виробничих систем).uk
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/20393-
dc.format.extent62-64uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТНТУuk
dc.publisherTNTUuk
dc.relation.ispartofТези доповідей Ⅱ Міжнародної науково-методичної конференції «Форум молодих економістів кібернетиків „Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід“»uk
dc.relation.ispartofProceedings of the Ⅱ International scientific-technical conference of young economists cybernetics Forum "Simulation economy: challenges, trends and experience"uk
dc.titleЕтапи реалізації кластерного маркетинга підприємств логістичної галузіuk
dc.title.alternativeStages of cluster marketing companies logistics industryuk
dc.typeArticleuk
dc.coverage.placenameТернопільuk
dc.format.pages3uk
dc.subject.udc332.135uk
dc.relation.references1. Украина и ее регионы на пути к инновационному обществу: монография: [в 4 т.] / Под общ. ред. В.И. Дубницкого и И.П. Булеева; НАН Украины. Ин-т экономики промышленности; Донецкий экономико-гуманитарный институт; Академия экономических наук Украины. – Донецк: Юго- Восток, Т.4. – 2011. – 317с.uk
dc.relation.references2. Праці Одеського політехнічного університету: Науковий та науково- виробничий збірник. – Одеса, 2011. – Вип. 1(35). – 239с.uk
dc.relation.referencesen1. Ukraina i ee rehiony na puti k innovatsionnomu obshchestvu: monohrafiia: [v 4 t.], by gen. ed. V.I. Dubnitskoho i I.P. Buleeva; NAN Ukrainy. In-t ekonomiki promyshlennosti; Donetskii ekonomiko-humanitarnyi institut; Akademiia ekonomicheskikh nauk Ukrainy, Donetsk: Iuho- Vostok, V.4, 2011, 317p.uk
dc.relation.referencesen2. Pratsi Odeskoho politekhnichnoho universytetu: Naukovyi ta naukovo- vyrobnychyi zbirnyk, Odesa, 2011, Iss. 1(35), 239p.uk
dc.identifier.citationenPapkovska O. (2011) Etapy realizatsii klasternoho marketynha pidpryiemstv lohistychnoi haluzi [Stages of cluster marketing companies logistics industry]. Proceedings of the Ⅱ International scientific-technical conference of young economists cybernetics Forum "Simulation economy: challenges, trends and experience" (Tern., 06-08 zhovtnia 2011 roku), pp. 62-64 [in Ukrainian].uk
dc.contributor.affiliationОдеський національний політехнічний університетuk
dc.citation.journalTitleТези доповідей Ⅱ Міжнародної науково-методичної конференції «Форум молодих економістів кібернетиків „Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід“»uk
dc.citation.spage62uk
dc.citation.epage64uk
dc.citation.conferenceⅡ Міжнародна науково-методична конференція «Форум молодих економістів кібернетиків „Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід“»uk
Розташовується у зібраннях:Ⅱ Міжнародна конференція «Форум молодих економістів кібернетиків „Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід“» (2011)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.