Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/20384

Назва: Особливості комунікаційної політики телекомунікаційної компанії
Інші назви: The pecularities of communicative policy of the telecommunicative company
Автори: Головань, О. О.
Олійник, О. М.
Golovan, O. A.
Oleynik, A. N.
Приналежність: Запорізький національний університет
Бібліографічний опис: Головань О. О. Особливості комунікаційної політики телекомунікаційної компанії / О. О. Головань, О. М. Олійник // Тези доповідей Ⅱ Міжнародної науково-методичної конференції «Форум молодих економістів кібернетиків „Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід“», 06-08 жовтня 2011 року. — Т. : ТНТУ, 2011. — С. 159–161. — (Секція 5. Комунікації та якість в управлінні).
Bibliographic description: Golovan O. A., Oleynik A. N. (2011) Osoblyvosti komunikatsiinoi polityky telekomunikatsiinoi kompanii [The pecularities of communicative policy of the telecommunicative company]. Proceedings of the Ⅱ International scientific-technical conference of young economists cybernetics Forum "Simulation economy: challenges, trends and experience" (Tern., 06-08 zhovtnia 2011 roku), pp. 159-161 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Тези доповідей Ⅱ Міжнародної науково-методичної конференції «Форум молодих економістів кібернетиків „Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід“»
Proceedings of the Ⅱ International scientific-technical conference of young economists cybernetics Forum "Simulation economy: challenges, trends and experience"
Конференція/захід: Ⅱ Міжнародна науково-методична конференція «Форум молодих економістів кібернетиків „Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід“»
Журнал/збірник: Тези доповідей Ⅱ Міжнародної науково-методичної конференції «Форум молодих економістів кібернетиків „Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід“»
Дата публікації: 6-жов-2011
Дата внесення: 27-бер-2017
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Тернопіль
Часове охоплення: 06-08 жовтня 2011 року
УДК: 316.77
621.39
004.738.5
Кількість сторінок: 3
Діапазон сторінок: 159-161
Початкова сторінка: 159
Кінцева сторінка: 161
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/20384
Перелік літератури: 1. Армстронг Г. Введение в маркетинг. / Г. Армстронг, Ф. Котлер. – М. : ООО «И.Д. Вильямс», 2007. – 832 с.
2. Полищук О. На нюх переносимо / O. Полищук // Бізнес. – 2010. – №34. – С. 40-42.
References: 1. Armstronh H. Vvedenie v marketinh., H. Armstronh, F. Kotler, M. : OOO "I.D. Viliams", 2007, 832 p.
2. Polyshchuk O. Na niukh perenosymo, O. Polyshchuk, Biznes, 2010, No 34, P. 40-42.
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Ⅱ Міжнародна конференція «Форум молодих економістів кібернетиків „Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід“» (2011)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.