Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/2003
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Пасічник, Володимир Володимирович | uk |
dc.contributor.author | Кут, Василь Іванович | - |
dc.contributor.author | Pasechnik, V. | - |
dc.contributor.author | Kut, V. | - |
dc.date | 2012 | en |
dc.date.accessioned | 2013-04-10T10:47:18Z | - |
dc.date.available | 2013-04-10T10:47:18Z | - |
dc.date.issued | 2011-11-22 | - |
dc.identifier.citation | Пасічник В. Інформаційні технології та системи дистанційного навчання осіб з особливими потребами / Пасічник В., Кут В. // Вісник ТНТУ. — 2012. — Том 65. — № 1. — С.127-137. — (приладобудування та іформаційно-вимірювальні технології). | uk |
dc.identifier.issn | 1727-7108 | - |
dc.identifier.uri | http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/2003 | - |
dc.description.abstract | Розглянуто питання специфіки технології та системи навчання учнів і студентів (слухачів) з особливими потребами. В цьому випадку традиційні навчальні технології трансформуються на дистанційні, що зумовлює використання сучасних інтерактивних інформаційних технологій навчання. Вибір оптимального навчального «маршруту» для слухачів з особливими потребами залежить від їх індивідуальних особливостей й вимагає для кожного конкретного випадку розроблення своїх програмних інструментів. | uk |
dc.description.abstract | The article examines the specific technologies and systems training students (trainees) with disabilities. In this case, the traditional educational technology for distance transform, which makes use of modern interactive information technology training. Choosing the best school "route" for students with special needs depends on their individual characteristics and needs for each case of its software development tools. | uk |
dc.language | uk | en |
dc.publisher | Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя | uk |
dc.subject | інтелектуальні інформаційні системи | uk |
dc.subject | інформаційні технології | uk |
dc.subject | програмне забезпечення комплексу Moodle | uk |
dc.subject | методи штучного інтелекту | uk |
dc.subject | intelligent information systems | uk |
dc.subject | information technology | uk |
dc.subject | complex software Moodle | uk |
dc.subject | methods of artificial intelligence | uk |
dc.title | Інформаційні технології та системи дистанційного навчання осіб з особливими потребами | uk |
dc.title.alternative | Information technology and distance learning system of persons with special needs | uk |
dc.type | Article | uk |
dc.rights.holder | © „Вісник Тернопільського національного технічного університету“ | uk |
dc.coverage.placename | Тернопіль, Україна | uk |
dc.status | Опубліковано раніше | uk |
dc.subject.udc | 004.94 | uk |
Розташовується у зібраннях: | Вісник ТНТУ, 2012, № 1 (65) |
Файли цього матеріалу:
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.