Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/2003

Tytuł: Інформаційні технології та системи дистанційного навчання осіб з особливими потребами
Inne tytuły: Information technology and distance learning system of persons with special needs
Authors: Пасічник, Володимир Володимирович
Кут, Василь Іванович
Pasechnik, V.
Kut, V.
Cytat: Пасічник В. Інформаційні технології та системи дистанційного навчання осіб з особливими потребами / Пасічник В., Кут В. // Вісник ТНТУ. — 2012. — Том 65. — № 1. — С.127-137. — (приладобудування та іформаційно-вимірювальні технології).
Data wydania: 22-lis-2011
Date of entry: 10-kwi-2013
Wydawca: Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя
Place edycja: Тернопіль, Україна
UDC: 004.94
Słowa kluczowe: інтелектуальні інформаційні системи
інформаційні технології
програмне забезпечення комплексу Moodle
методи штучного інтелекту
intelligent information systems
information technology
complex software Moodle
methods of artificial intelligence
Abstract: Розглянуто питання специфіки технології та системи навчання учнів і студентів (слухачів) з особливими потребами. В цьому випадку традиційні навчальні технології трансформуються на дистанційні, що зумовлює використання сучасних інтерактивних інформаційних технологій навчання. Вибір оптимального навчального «маршруту» для слухачів з особливими потребами залежить від їх індивідуальних особливостей й вимагає для кожного конкретного випадку розроблення своїх програмних інструментів.
The article examines the specific technologies and systems training students (trainees) with disabilities. In this case, the traditional educational technology for distance transform, which makes use of modern interactive information technology training. Choosing the best school "route" for students with special needs depends on their individual characteristics and needs for each case of its software development tools.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/2003
ISSN: 1727-7108
Właściciel praw autorskich: © „Вісник Тернопільського національного технічного університету“
Publikacja status : Опубліковано раніше
Typ zawartości: Article
Występuje w kolekcjach:Вісник ТНТУ, 2012, № 1 (65)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi