Veuillez utiliser cette adresse pour citer ce document :
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/2003
Titre: | Інформаційні технології та системи дистанційного навчання осіб з особливими потребами |
Autre(s) titre(s): | Information technology and distance learning system of persons with special needs |
Auteur(s): | Пасічник, Володимир Володимирович Кут, Василь Іванович Pasechnik, V. Kut, V. |
Bibliographic description (Ukraine): | Пасічник В. Інформаційні технології та системи дистанційного навчання осіб з особливими потребами / Пасічник В., Кут В. // Вісник ТНТУ. — 2012. — Том 65. — № 1. — С.127-137. — (приладобудування та іформаційно-вимірювальні технології). |
Date de publication: | 22-nov-2011 |
Date of entry: | 10-avr-2013 |
Editeur: | Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя |
Place of the edition/event: | Тернопіль, Україна |
UDC: | 004.94 |
Mots-clés: | інтелектуальні інформаційні системи інформаційні технології програмне забезпечення комплексу Moodle методи штучного інтелекту intelligent information systems information technology complex software Moodle methods of artificial intelligence |
Résumé: | Розглянуто питання специфіки технології та системи навчання учнів і студентів (слухачів) з особливими потребами. В цьому випадку традиційні навчальні технології трансформуються на дистанційні, що зумовлює використання сучасних інтерактивних інформаційних технологій навчання. Вибір оптимального навчального «маршруту» для слухачів з особливими потребами залежить від їх індивідуальних особливостей й вимагає для кожного конкретного випадку розроблення своїх програмних інструментів. The article examines the specific technologies and systems training students (trainees) with disabilities. In this case, the traditional educational technology for distance transform, which makes use of modern interactive information technology training. Choosing the best school "route" for students with special needs depends on their individual characteristics and needs for each case of its software development tools. |
URI/URL: | http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/2003 |
ISSN: | 1727-7108 |
Copyright owner: | © „Вісник Тернопільського національного технічного університету“ |
Publications status : | Опубліковано раніше |
Content type: | Article |
Collection(s) : | Вісник ТНТУ, 2012, № 1 (65) |
Fichier(s) constituant ce document :
Tous les documents dans DSpace sont protégés par copyright, avec tous droits réservés.