กรุณาใช้ตัวระบุนี้เพื่ออ้างอิงหรือเชื่อมต่อรายการนี้: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/19392
ชื่อเรื่อง: Інформаційні методика планування рекламних промоцій на основі аналізу даних систем Інтернет комерції
ผู้แต่ง: Кріль, Володимир Михайлович
Affiliation: ТНТУ імені І.Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Кріль В. М. Інформаційні методики планування рекламних промоцій на основі аналізу даних систем Інтернет комерції : дипломна робота магістра за спеціальністю „8.05010101 — інформаційні управляючі системи та технології (за галузями)“/ Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. — Тернопіль: ТНТУ, 2017. — 124 с.
วันที่เผยแพร่: 20-เมษ-2016
Submitted date: 17-พฤศ-2016
Date of entry: 26-กุม-2017
สำนักพิมพ์: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Country (code): UA
Place of the edition/event: Тернопіль
Supervisor: Боднарчук, Ігор Орестович
UDC: 8.05010101
คำสำคัญ: інформаційні управляючі системи та технології (за галузями)
บทคัดย่อ: Дипломній робота присвячена інформаційним методикам планування рекламних промоцій на основі аналізу даних систем Інтернет комерції. Сучасний бізнес характеризується постійним зростом можливостей компаній – постачальників, що у свою чергу призводить до зросту глобальної конкуренції та поліпшення якості товарів та послуг. Відбуваються зміни способів організації та керування бізнесом, відбувається реінжиніринг (модернізація) бізнес-процесів та впровадження систем автома¬тизації. Для успішного ведення бізнесу все частіше залучаються комп’ютерні системи та мережі тобто можна сміливо сказати, що відбувається нова промислова революція.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/19392
Content type: Thesis
ปรากฏในกลุ่มข้อมูล:8.05010101 — інформаційні управляючі системи та технології (за галузями)

แฟ้มในรายการข้อมูลนี้:
แฟ้ม รายละเอียด ขนาดรูปแบบ 
автореферат.docx43,45 kBMicrosoft Word XMLดู/เปิด


รายการทั้งหมดในระบบคิดีได้รับการคุ้มครองลิขสิทธิ์ มีการสงวนสิทธิ์เว้นแต่ที่ระบุไว้เป็นอื่น

เครื่องมือสำหรับผู้ดูแลระบบ