Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/19392
Tytuł: Інформаційні методика планування рекламних промоцій на основі аналізу даних систем Інтернет комерції
Authors: Кріль, Володимир Михайлович
Akcesoria: ТНТУ імені І.Пулюя
Cytat: Кріль В. М. Інформаційні методики планування рекламних промоцій на основі аналізу даних систем Інтернет комерції : дипломна робота магістра за спеціальністю „8.05010101 — інформаційні управляючі системи та технології (за галузями)“/ Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. — Тернопіль: ТНТУ, 2017. — 124 с.
Data wydania: 20-kwi-2016
Data archiwizacji: 17-lis-2016
Date of entry: 26-lut-2017
Wydawca: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Kraj (kod): UA
Place edycja: Тернопіль
Promotor: Боднарчук, Ігор Орестович
UDC: 8.05010101
Słowa kluczowe: інформаційні управляючі системи та технології (за галузями)
Abstract: Дипломній робота присвячена інформаційним методикам планування рекламних промоцій на основі аналізу даних систем Інтернет комерції. Сучасний бізнес характеризується постійним зростом можливостей компаній – постачальників, що у свою чергу призводить до зросту глобальної конкуренції та поліпшення якості товарів та послуг. Відбуваються зміни способів організації та керування бізнесом, відбувається реінжиніринг (модернізація) бізнес-процесів та впровадження систем автома¬тизації. Для успішного ведення бізнесу все частіше залучаються комп’ютерні системи та мережі тобто можна сміливо сказати, що відбувається нова промислова революція.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/19392
Typ zawartości: Thesis
Występuje w kolekcjach:8.05010101 — інформаційні управляючі системи та технології (за галузями)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis WielkośćFormat 
автореферат.docx43,45 kBMicrosoft Word XMLPrzeglądanie/Otwarcie


Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi

Narzędzia administratora