Palun kasuta seda identifikaatorit viitamiseks ja linkimiseks: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/19392
Pealkiri: Інформаційні методика планування рекламних промоцій на основі аналізу даних систем Інтернет комерції
Autor: Кріль, Володимир Михайлович
Affiliation: ТНТУ імені І.Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Кріль В. М. Інформаційні методики планування рекламних промоцій на основі аналізу даних систем Інтернет комерції : дипломна робота магістра за спеціальністю „8.05010101 — інформаційні управляючі системи та технології (за галузями)“/ Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. — Тернопіль: ТНТУ, 2017. — 124 с.
Ilmumisaasta: 20-apr-2016
Submitted date: 17-nov-2016
Date of entry: 26-vee-2017
Kirjastaja: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Country (code): UA
Place of the edition/event: Тернопіль
Supervisor: Боднарчук, Ігор Орестович
UDC: 8.05010101
Märksõnad: інформаційні управляючі системи та технології (за галузями)
Kokkuvõte: Дипломній робота присвячена інформаційним методикам планування рекламних промоцій на основі аналізу даних систем Інтернет комерції. Сучасний бізнес характеризується постійним зростом можливостей компаній – постачальників, що у свою чергу призводить до зросту глобальної конкуренції та поліпшення якості товарів та послуг. Відбуваються зміни способів організації та керування бізнесом, відбувається реінжиніринг (модернізація) бізнес-процесів та впровадження систем автома¬тизації. Для успішного ведення бізнесу все частіше залучаються комп’ютерні системи та мережі тобто можна сміливо сказати, що відбувається нова промислова революція.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/19392
Content type: Thesis
Asub kollektsiooni(de)s:8.05010101 — інформаційні управляючі системи та технології (за галузями)

Failid selles objektis:
Fail Kirjeldus SuurusFormaat 
автореферат.docx43,45 kBMicrosoft Word XMLVaata/Ava


Kõik teosed on Dspaces autoriõiguste kaitse all.

Admin vahendid