Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/19105
Назва: Ділова репутація як показник ефективної роботи підприємства (на прикладі ПрАТ «Опілля»)
Інші назви: Goodwill as a company efficient performance ratio (PJSC “Opillya” as a case study)
Автори: Корнійчук, Андрій Володимирович
Бібліографічний опис: Корнійчук А.В. Назва : дипломна робота магістра за спеціальністю „8.03060102 — менеджмент інноваційної діяльності“/ А.В. Корнійчук, ; Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. — Тернопіль: ТНТУ, 2017 РІК. — ХХ с.
Дата публікації: 2017
Дата подання: 2017
Дата внесення: 20-лют-2017
Видавництво: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Тернопіль
Науковий керівник: Малюта, Людмила Ярославівна
Теми: 8.03060102
менеджмент інноваційної діяльності
бренд, гудвіл, ділова репутація, імідж, інновації, інвестиції, маркетинг, нематеріальні активи, торгова марка
Короткий огляд (реферат): Корнійчук А.В. Ділова репутація як показник ефективної роботи підприємства (на прикладі ПрАТ «Опілля»). Магістерська робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня “магістр” за спеціальністю 8.03060102 «Менеджмент інноваційної діяльності». – Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. Факультет економіки та менеджменту. – Тернопіль, 2017. Магістерська робота присвячена питанням ділової репутації як показника, що позитивно характеризує роботу підприємства в сучасному конкурентному середовищі. В контексті цього досліджено теоретичні та методичні основи управління діловою активністю підприємства; проаналізовано основні техніко-економічні показники діяльності досліджуваного підприємства – ПрАТ «Опілля», оцінено його стратегічне положення та визначено основні показники ділової активності; розроблено інноваційну модель управління діловою активністю промислового підприємства та визначено основні напрями її впровадження на підприємстві ПрАТ «Опілля». Ключові слова: бренд, гудвіл, ділова репутація, імідж, інновації, інвестиції, маркетинг, нематеріальні активи, торгова марка. Korniychuk A. Goodwill as a company efficient performance ratio (PJSC “Opillya” as a case study). Master's thesis for obtaining the educational qualification of "Master" in the specialty 8.03060102 "Management innovation". – Ternopil Ivan Pul'uj National Technical University. Faculty of Economics and Management. – Ternopil, 2017. Master's thesis is devoted to issues of reputation as an indicator that positively characterizes the enterprise in today's competitive environment. In the context of the theoretical and methodological foundations of management company business activities; analyzes the main technical and economic indicators of the investigated companies – "Opіl’ja", assessed its strategic position and the main indicators of business activity; developed an innovative management model business activity of industrial enterprise and the main directions of its implementation in the enterprise company "Opіl’ja". Keywords: brand, goodwill, business reputation, image, innovation, investment, marketing, intangible assets brand.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/19105
Власник авторського права: Корнійчук А.В.
Перелік літератури: 1. Корнійчук А. Гудвіл як інноваційна складова ділової репутації підприємства / А.Корнійчук, Р. Шимчик // Матеріали П’ятої Всеукраїнської науково-практичної конференції «Інноваційні засади управління підприємствами в умовах сталого розвитку», 25 березня 2016 року – Тернопіль : ТНТУ, 2016 – С. 54-55. 2. Корнійчук А. Гудвіл як інноваційна компонента інтелектуальної складової забезпечення економічної безпеки підприємства / Л.Малюта, А. Корнійчук // Матеріали ХХ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації»: Зб. наук. праць. – Переяслав-Хмельницький, 2016. – Вип. 20. – 233 с. – С.64-66.
Тип вмісту: Thesis
Розташовується у зібраннях:8.03060102 — менеджмент інноваційної діяльності

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Avtoreferat_Korniychuk.doc249,5 kBMicrosoft WordПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора