Veuillez utiliser cette adresse pour citer ce document : http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/19048
Titre: Автореферат дипломної роботи на здобуття освітнього ступеня «магістр»
Auteur(s): Городова, Юлія Юріївна
Date de publication: 19-fév-2017
Date of entry: 19-fév-2017
Editeur: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Country (code): UA
Place of the edition/event: Тернопіль
Supervisor: Гірняк, Галина Степанівна
Committee members: Криськов, Андрій Анатолійович
Mots-clés: 8.03010201
психологія
Résumé: У магістерському дослідженні критеріально виокремлено основні фактори, що зумовлюють нервово-психічну стійкість індивіда та водночас здійснено систематику типових форм прояву і характерних ознак нервово-психічної нестійкості. У роботі обґрунтовано, розроблено та апробовано психологічну програму підвищення нервово-психічної стійкості в осіб юнацького віку, а також окреслено основні шляхи та сформульовано науково-практичні рекомендації щодо проективного підвищення нервово-психічної стійкості у студентів ВНЗ. З’ясовано, що визначальним чинником нервово-психічної нестійкості є біологічна неповноцінність нервової системи (вроджена чи набута) у поєднанні з несприятливими психологічними і соціальними чинниками. Тому для боротьби з її проявами потенційно можуть задіюватися як медичні і психіатричні так і психологічні й педагогічні методи та технології.
In the master study criterion singled out the main factors that cause nervous-psychological stability of the individual and at the same time made the typical forms of taxonomy and characteristic features of nervous -psychological instability. The work proved developed and tested psychological program to improve the nervous-psychological stability in those youth, and outlines the main ways and formulated scientific and practical recommendations for improving projective nervous-psychological stability in university students. It was found that the determining factor nervous-psychological instability is the biological inferiority of the nervous system (congenital or acquired) combined with adverse psychological and social factors. So to combat its manifestations can potentially apply as medical and psychiatric and psychological and pedagogical methods and technologies.
URI/URL: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/19048
Content type: Thesis
Collection(s) :8.03010201 — психологія

Fichier(s) constituant ce document :
Fichier Description TailleFormat 
Городова Автореферат.doc81,5 kBMicrosoft WordVoir/Ouvrir


Tous les documents dans DSpace sont protégés par copyright, avec tous droits réservés.

Outils d'administration