Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/19019
Назва: Дослідження якості платформ e-commerce
Інші назви: E-commerce platform quality studying.
Автори: Метельський, Ярослав Михайлович
Metelskyi, Yaroslav
Бібліографічний опис: Метельський Я.М. Дослідження якості платформ e-commerce: автореферат дипломної роботи магістра за спеціальністю «8.05010201» – комп’ютерні системи та мережі/ Я.М. Метельський – Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя – Тернопіль, ТНТУ, 2017. – 8 с.
Bibliographic description: Metelskyi Y. M. E-commerce platform quality studying: abstract of master’s thesis on speciality 8.05010201 – compuer systems and networks / Y. M. Metelskyi–Ivan Pul’uj Ternopil National Technical University – Ternopil: TNTU, 2017. – 8 p.
Дата публікації: 17-лют-2017
Дата внесення: 17-лют-2017
Видавництво: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Тернопіль
УДК: 004.415.5
Теми: якість
платформа
оцінювання
прийняття рішень
quality
e-commerce
platform
evalution
decision making
Короткий огляд (реферат): У дипломній роботі магістра проаналізовано основні поняття та процеси притаманні такому сегменту діяльності, як e-commerce. На основі одержаних результатів сформовано базові функціональні та нефункціональні вимоги, які необхідно врахувати та відобразити у потребах дрібного і середнього сегментів торгівлі при міграції у сферу електронної торгівлі. Для реалізації процесу оцінювання якості платформ e-commerce визначено атрибути якості, які виражають вимоги замовника до платформи електронної комерції та є вхідними критеріями для розробки процедур та метрик кількісного їх вираження. На основі вкладених адитивних моделей розроблено метод оцінювання якості платформ e-commerce, який дозволяє обчислити частинні та інтегральний показник якості та підвищити результати оцінювання якості платформ, у порівнянні з іншими, за рахунок повноти моделей оцінювання. Для прийняття оптимальних рішень щодо вибору кращих альтернатив серед платформ електронної комерції, обґрунтовано застосування методу парних порівнянь Сааті, що забезпечило виявлення необхідних функціональних можливостей при побудові інтернет-магазинів для дрібного та середнього сегментів торгівлі. На основі аналізу технологічних процесів, які підлягають автоматизації при оцінюванні якості платформ електронної комерції, спроектовано архітектуру програмного засобу формування потреб замовників інтернет-магазинів та атрибутів якості платформ електронної комерції, реалізовано програмну систему для підтримки методу оцінювання якості платформ електронної комерції.
In the work analyzes the basic concepts and processes inherent in this segment activities like e-commerce. On the basis of the results formed the basic functional and non-functional requirements, which must take into account and reflect the needs of small and medium trade segment in the migration of e-commerce. To implement the evaluation process as a platform e-commerce as defined attributes that express customer requirements for e-commerce platforms and is the entrance criteria for the development of procedures and metrics quantify their expression. Quality ecommerce platforms offered considered at different levels: local, partial and integral, according to the structure as models. Based on models of embedded additive developed a method for evaluating a platform e-commerce, which allows you to calculate partial and integrated Quality Score and improve quality evaluations platforms, compared with other models due to the completeness of the assessment. To better decisions about choosing the best alternative among platforms, e-commerce, Application of the method of paired comparisons Saaty, which provided the necessary detection functionality when building online stores for small and medium segments of the trade. Experimental evaluation of the quality of modern e-commerce platforms based on proposed models and methods made it possible to draw conclusions regarding optimality of choice for small and medium segments of the trade.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/19019
Тип вмісту: Thesis
Розташовується у зібраннях:8.05010201 — комп’ютерні системи та мережі

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
KSM_arefMetelskyi2017.pdf275,69 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора