Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1863

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОксентюк, Богдана Андріївна-
dc.contributor.authorОксентюк, Богдана Андреевна-
dc.contributor.authorOksentyuk, Bohdana Andriyivna-
dc.contributor.authorОксентюк, Андрій Олександрович-
dc.contributor.authorОксентюк, Андрей Александрович-
dc.contributor.authorOksentyuk, Andriy Oleksandrovych-
dc.date.accessioned2012-12-06T22:54:21Z-
dc.date.available2012-12-06T22:54:21Z-
dc.date.issued2012-12-
dc.identifier.citationОксентюк Б. Особливості комунікаційної політики просування екологічного продукту [Електронний ресурс] / Б. Оксентюк, А. Оксентюк // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2012. — Вип. 2 (7). — С. 225-233. — Режим доступу до журн. : http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2012/12obapep.pdfuk
dc.identifier.issn2223-3822-
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1863-
dc.description.abstractВраховуючи особливості сучасної маркетингової діяльності, у статті визначено поняття «екологічний маркетинг», розкрито його суть, висвітлено мету та основні функції, які він виконує, подано основні види екологічного маркетингу, розкрито поняття комунікаційної політики в екологічному маркетингу, визначено елементи комплексу маркетингових комунікацій, такі як стимулювання збуту, паблік рілейшнз (зв’язки з громадськістю); прямий маркетинг, персональний продаж, інтерактивний маркетинг.uk
dc.description.abstractУчитывая особенности современной маркетинговой деятельности, в статье определено понятие «экологический маркетинг», раскрыта его суть, освещены цели и основные функции, которые он выполняет, представлены основные виды экологического маркетинга, раскрыто понятие коммуникационной политики в экологическом маркетинге, определены элементы комплекса маркетинговых коммуникаций, такие как стимулирование сбыта, паблик рилейшнз (связи с общественностью); прямой маркетинг, персональная продажа, интерактивный маркетинг.uk
dc.description.abstractThe concept of "environmental marketing", its essence, purpose and main function it performs is cleared up in the article taking into consideration the specific features of modern marketing activities. The basic types of environmental marketing are described. The concept of communication policy in environmental marketing is defined. The elements of marketing communication mix, namely, sales promotion, public relations (PR), direct marketing, personal selling, interactive marketing are considered.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТНТУ, АСУuk
dc.relation.ispartofseriesВипуск 2 (7);-
dc.subjectекологічний маркетингuk
dc.subjectрекламаuk
dc.subjectстимулювання збутуuk
dc.subjectпрямий маркетингuk
dc.subjectперсональний продажuk
dc.subjectenvironmental marketinguk
dc.subjectadvertisinguk
dc.subjectsales promotionuk
dc.subjectdirect marketinguk
dc.subjectpersonal sellinguk
dc.titleОсобливості комунікаційної політики просування екологічного продуктуuk
dc.title.alternativeОсобенности комуникационной политики продвижения экологического продуктаuk
dc.title.alternativePeculiarities of communication policy of ecological product promotionuk
dc.typeArticleuk
dc.rights.holder© Socio-Economic Problems and the Stateen
dc.coverage.placenameТернопіль, Українаuk
dc.subject.udc658.5uk
dc.subject.udc339.13uk
Розташовується у зібраннях:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2012, Випуск 2(7)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
12obapep.pdf1,28 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити
12obapep.djvu154,33 kBDjVuПереглянути/відкрити
12obapep__COVER.png357,29 kBimage/pngПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.