このアイテムの引用には次の識別子を使用してください: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1863

タイトル: Особливості комунікаційної політики просування екологічного продукту
その他のタイトル: Особенности комуникационной политики продвижения экологического продукта
Peculiarities of communication policy of ecological product promotion
著者: Оксентюк, Богдана Андріївна
Оксентюк, Богдана Андреевна
Oksentyuk, Bohdana Andriyivna
Оксентюк, Андрій Олександрович
Оксентюк, Андрей Александрович
Oksentyuk, Andriy Oleksandrovych
Bibliographic description (Ukraine): Оксентюк Б. Особливості комунікаційної політики просування екологічного продукту [Електронний ресурс] / Б. Оксентюк, А. Оксентюк // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2012. — Вип. 2 (7). — С. 225-233. — Режим доступу до журн. : http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2012/12obapep.pdf
発行日: 12月-2012
Date of entry: 6-12月-2012
出版者: ТНТУ, АСУ
Place of the edition/event: Тернопіль, Україна
UDC: 658.5
339.13
キーワード: екологічний маркетинг
реклама
стимулювання збуту
прямий маркетинг
персональний продаж
environmental marketing
advertising
sales promotion
direct marketing
personal selling
シリーズ番号/レポート番号: Випуск 2 (7);
抄録: Враховуючи особливості сучасної маркетингової діяльності, у статті визначено поняття «екологічний маркетинг», розкрито його суть, висвітлено мету та основні функції, які він виконує, подано основні види екологічного маркетингу, розкрито поняття комунікаційної політики в екологічному маркетингу, визначено елементи комплексу маркетингових комунікацій, такі як стимулювання збуту, паблік рілейшнз (зв’язки з громадськістю); прямий маркетинг, персональний продаж, інтерактивний маркетинг.
Учитывая особенности современной маркетинговой деятельности, в статье определено понятие «экологический маркетинг», раскрыта его суть, освещены цели и основные функции, которые он выполняет, представлены основные виды экологического маркетинга, раскрыто понятие коммуникационной политики в экологическом маркетинге, определены элементы комплекса маркетинговых коммуникаций, такие как стимулирование сбыта, паблик рилейшнз (связи с общественностью); прямой маркетинг, персональная продажа, интерактивный маркетинг.
The concept of "environmental marketing", its essence, purpose and main function it performs is cleared up in the article taking into consideration the specific features of modern marketing activities. The basic types of environmental marketing are described. The concept of communication policy in environmental marketing is defined. The elements of marketing communication mix, namely, sales promotion, public relations (PR), direct marketing, personal selling, interactive marketing are considered.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1863
ISSN: 2223-3822
Copyright owner: © Socio-Economic Problems and the State
Content type: Article
出現コレクション:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2012, Випуск 2(7)

このアイテムのファイル:
ファイル 記述 サイズフォーマット 
12obapep.pdf1,28 MBAdobe PDF見る/開く
12obapep.djvu154,33 kBDjVu見る/開く
12obapep__COVER.png357,29 kBimage/png見る/開く


このリポジトリに保管されているアイテムはすべて著作権により保護されています。