Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1857

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШпилик, Світлана Василівна-
dc.contributor.authorШпылык, Светлана Васильевна-
dc.contributor.authorShpylyk, Svitlana Vasylivna-
dc.contributor.authorФалович, Володимир Андрійович-
dc.contributor.authorФалович, Владимир Андреевич-
dc.contributor.authorFalovych, Volodymyr Andriyovych-
dc.date.accessioned2012-12-06T05:45:34Z-
dc.date.available2012-12-06T05:45:34Z-
dc.date.issued2012-12-
dc.identifier.citationШпилик С. Екомаркетинг як інструмент поліпшення іміджу підприємства [Електронний ресурс] / С. Шпилик, В. Фалович // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2012. — Вип. 2 (7). — С. 289-298. — Режим доступу до журн. : http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2012/12ssvpip.pdfuk
dc.identifier.issn2223-3822-
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1857-
dc.description.abstractУ статті розглянуто теоретико-методичні положення та висвітлено деякі аспекти впровадження у практику діяльності вітчизняних підприємств концепції екологічного маркетингу. Підвищена увага до екологічних проблем сприяла зростанню попиту на екологічно чисті продукти і послуги. Екологічний маркетинг-мікс стає надзвичайно важливим у сучасному діловому світі. Компанії повинні ретельно керувати комплексом маркетингу, якщо вони хочуть успішно працювати на ринку, який стає все більш обізнаним про кліматичні зміни.uk
dc.description.abstractВ статье рассмотрены теоретико-методические положения и освещены некоторые аспекты внедрения в практику деятельности отечественных предприятий концепции экологического маркетинга. Повышенное внимание к экологическим проблемам способствовала росту спроса на экологически чистые продукты и услуги. Экологический маркетинг-микс становится чрезвычайно важным в современном деловом мире. Компании должны тщательно управлять комплексом маркетинга, если они хотят успешно работать на рынке, который становится все более осведомленным о климатических изменениях.uk
dc.description.abstractThe article deals with theoretical and methodological principles and some aspects of environmental marketing conception introduction into home enterprises. The increased focus on environmental issues has contributed to a rise in the demand for environmentally friendly products and services (EFS). The environmental marketing mix is becoming extremely important in modern business world. Firms will have to carefully manage this mix if they aim at successfully operation on the market which is becoming increasingly aware of climatic changes.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТНТУ, АСУuk
dc.relation.ispartofseriesВипуск 2 (7);-
dc.subjectекологічний маркетингuk
dc.subject«зелений маркетинг»uk
dc.subjectконкурентна перевагаuk
dc.subjectекологічні продуктиuk
dc.subjectмаркетинговий комплексuk
dc.subjectecological marketinguk
dc.subjectenvironmental marketinguk
dc.subjectgreen marketinguk
dc.subjectcompetitive advantageuk
dc.subjectecoproductsuk
dc.subjectmarketing mixuk
dc.titleЕкомаркетинг як інструмент поліпшення іміджу підприємстваuk
dc.title.alternativeЭкомаркетинг как инструмент улучшения имиджа предприятияuk
dc.title.alternativeEco-marketing as an instrument of a company image improvementuk
dc.typeArticleuk
dc.rights.holder© Socio-Economic Problems and the Stateen
dc.coverage.placenameТернопіль, Українаuk
dc.subject.udc339.13uk
Розташовується у зібраннях:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2012, Випуск 2(7)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
12ssvpip.pdf1,31 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити
12ssvpip.djvu181,27 kBDjVuПереглянути/відкрити
12ssvpip__COVER.png359,24 kBimage/pngПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.