Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1844

Titel: Теоретичне дослідження ролі планування в стратегічному управлінні підприємством
Sonstige Titel: Теоретическое исследование роли планирования в стратегическом управлении предприятием
Theoretical research of the planning role in the enterprise strategic management
Autor(en): Маркович, Ірина Богданівна
Маркович, Ирина Богдановна
Markovych, Iryna Bohdanivna
Bibliographic description (Ukraine): Маркович І. Теоретичне дослідження ролі планування в стратегічному управлінні підприємством [Електронний ресурс] / І. Маркович // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2012. — Вип. 2 (7). — С. 125-131. — Режим доступу до журн. : http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2012/12mibsup.pdf.
Erscheinungsdatum: Dez-2012
Date of entry: 3-Dez-2012
Herausgeber: ТНТУ, АСУ
Place of the edition/event: Тернопіль, Україна
UDC: 339.97
Stichwörter: планування
стратегія
управління
формалізація
підприємство
planning
strategy
management
formalization
enterprise
Serie/Report Nr.: Випуск 2 (7);
Zusammenfassung: В статті проведений аналіз теоретичних досліджень з питань важливості планування та його значення в процесі зростання ефективності діяльності підприємства. Виявлено, що підхід до управління організацією, який базується на концепції врівноваженого поступового розвитку підприємства еволюційним шляхом, може реалізовуватися та бути економічно виправданим лише за умови наявної можливості керування всіма бізнес – процесами фірми. Ефективність такої моделі розвитку можна підвищити шляхом впровадження так званого активного стратегічного передбачення, а не екстраполяційного планування, що формує реактивний характер реакцій на відхилення від запланованих тенденцій. Виявлено, що надмірна формалізація та чітка запланованість процесів справляє обернений вплив на гнучкість та адаптивність суб’єкта господарювання.
В статье проведен анализ теоретических исследований по вопросам важности планирования и его значение в процессе роста эффективности деятельности предприятия. Выявлено, что подход к управлению организацией, основанный на концепции уравновешенного постепенного развития предприятия эволюционным путем, может реализовываться и быть экономически оправданным только при условии наличии возможности управления всеми бизнес - процессами фирмы. Эффективность такой модели развития можно повысить путем внедрения так называемого активного стратегического предвидения, а не экстраполяционного планирования, формирует реактивный характер реакций на отклонения от запланированных тенденций. Выявлено, что чрезмерная формализация и четкая запланированностью процессов оказывает обратное воздействие на гибкость и адаптивность предприятия.
Theoretical studies concerning the importance of planning and its role in the growing efficiency of the company activity is analyzed. The approach to the organization management based on the concept of the balanced gradual development of enterprises by evolutionary way being realized and economically justified only due to the possible management of all business - processes of the company was proposed. The effectiveness of this development model can be enhanced by introducing the so-called active strategic forecast rather than extrapolation planning causing the reactive nature of reactions on deviations from the planned trends. It was found out that excessive formalization and too strict planning processes produces the opposite effect on the flexibility and adaptability of the managing subject.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1844
ISSN: 2223-3822
Copyright owner: © Socio-Economic Problems and the State
Content type: Article
Enthalten in den Sammlungen:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2012, Випуск 2(7)

Dateien zu dieser Ressource:
Datei Beschreibung GrößeFormat 
12mibsup.pdf1,26 MBAdobe PDFÖffnen/Anzeigen
12mibsup.djvu128,32 kBDjVuÖffnen/Anzeigen
12mibsup__COVER.png419,92 kBimage/pngÖffnen/Anzeigen


Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.